Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8 kk yhdessä. Olenko outo, jos mielestäni siinä vaiheessa suhdetta...

Vierailija
01.10.2008 |

... pitäisi miehen pystyä sanomaan, että hän rakastaa minua ja ajattelemaan suhteestamme muutakin, kuin että me vain tapailemme. (mies ei vaan pysty sanomaan sanaa seurustelu)

Mies syyttää minua, että olen liian vaativa ja että rakkaudentunnustukset kuuluvat vain elokuviin. Eivät todelliseen elämään.

Mainittakoon vielä, että mies odottaa minulta sellaista käytöstä, kuin seurustelussa eli uskollisuutta, päivittäistä yhteydenpitoa vähintään aamuin illoin, asioiden jakamista.

Minä olen sanonut rakastavani. Mies ei. Mies sanoo, että hän TYKKÄÄ. Ja ikää miehellä on 38. Onko minussa vikaa, kun mun mielestä aikuisen miehen pitäisi pystyä muuhunkin??

Mitä mieltä?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se vain seksiä vain rakkaudesta rakastelemista? Miten koet sen? Luulisi sen kertovan paljon, ainakin omassa suhteessani. Ja entäs muut rakkaudelliset teot? Koetko että hän rakastaa sinua, vaikkei sitä sanokkaan. Teot peilaavat kyllä itseään.

Vierailija
2/30 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lokkini

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaudentunnustuksille en laittaisi aikarajoja. Sitten kun oikealta tuntuu. Monelle suomalaiselle "rakastan sinua" on kumminkin niin vahvasti sanottu; englannissa "I love you" voi olla paljon kevyempi heitto. Ei vaatimalla saadut rakkaudentunnustukset muutenkaan aja samaa asiaa kuin spontaanit.

Vierailija
4/30 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu kyllä, että pelkkää panemista... Mutta ei aina... Vaikea sanoa.

ap

Vierailija
5/30 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullu, niin ei hyvä!

Itselläni kun asiat eteni miehen kanssa niin vauhdikkaasti, että asuimme yhdessä jo 5 kk:n tuntemisen jälkeen, en ymmärrä moista jahkailua.. Meillä puhuttiin jo kihloista tuossa vaiheessa.. tosin naimisiin mentiin sitten neljän vuoden avoliiton jälkeen.

Vierailija
6/30 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän ei seurustele, vain tapailee. Koen todella loukkaavana tuon käytöksen.

ap

Vierailija
7/30 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos 38-vuotias on vapaana, niin jotain vikaahan siinä täytyy olla.

No oikeesti voi vaan olla huonoa tuuria ollut. Mutta ennemmin ajattelisin kertomasi perusteella, että on jotenkin sitoutumiskammoinen. Eihän se paha vika ole, monella se jossain vaiheessa paranee.

Mutta kyllä minäkin tuossa vaiheessa jo jotain mieheltä odottaisin.

Vierailija
8/30 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tällaista lapsellista tapailu-tykkäämissuhdetta. Olen kuitenkin 33-vuotias aikuinen nainen. Haluan kunnon suhteen tai sitten olen mieluummin yksin. Niin se vaan on!! Perkele!

ap

Vierailija
9/30 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies ei ole aivan tosissaan sun kanssa. Ihan selvästi välttelee sitoutumista jostain syystä.

Vierailija
10/30 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän ei seurustele, vain tapailee.

Vierailija
11/30 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kuitenkin vaati jatkuvaa yhteydenpitoa. Käytännössä kolme kertaa päivässä. Ja jos olen illalla ulkona kavereiden kanssa, on soitettava sieltä ulkoa ja ennen kotiinlähtöä. Jos en soita tai vastaa puhelimeen, saan isot haukut.

Mies ei pysty hyväksymään, että minulle riittäisi vähempikin yhteydenpito. Ihan kuin hän tahtoisi omistaa minut, vaikkei itse tahto omistautua minulle... Jotenkin seksikin on sellaista... hmm... siinä on sellainen omistava vire. Kuin olisin hänen omistamansa, joku asia olemassa vain hänät varten... Omituista...

Ja kaikki vika aina minussa. Ihan totta. Olen itsekäs, kun en jaksa soitella. Olen ylitunteellinen, kun haluaisin puhua rakkaudesta...

Outo mies.

ap

Vierailija
12/30 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiseen holhoukseen ei kannata jäädä... mies vaatii mutta ei anna mitään

Mikä lie narsisti..

Vierailija
13/30 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas jouduin niiden uhriksi. Oisko jo kolmas. Voi vitun vitun vittu. Taas luulin, että mies on ERILAINEN. Mutta ei ollut, ei.

Mä tarvin terapiaa. Ja joo, mä jätän sen miehen.

ap

Vierailija
14/30 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tosin ei virallisesti kylläkään). Mutta en tiedä tosta rakkauden tunnustuksesta, kun itselläni se ei sanoin oikein suju vieläkään (mies kyllä tietää että rakastan häntä), mutta jos ei myönnä seurustelevansa, niin onhan se kumma. Taitaa olla aika kypsymätön äijä.

Vierailija
15/30 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me sanotaan kyllä tosi harvon mieheni kanssa toisille "rakastan sua." Mutta arjessa se näkyy joka päivä että välitämme ja rakastamme toisiamme. Jotenkin se vaan ei tule luonnostaan tuo sanominen.;)

T.edellinen

Vierailija
16/30 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kolmesti päivässä. Ja suuttuu, jos en vastaa. Mä jätän sen miehen.

ap

Vierailija
17/30 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Mies selvästi ei halua sitoutua mutta vaatii sitä sinulta! Hälytyskellojen pitäisi soida jo! Tulee varmaan jatkossa olemaan sairaalloisen mustasukkainen. Tuokin viittaa jo siihen että vaatii jatkuvia soittoja. Miksei soittele ite? Huh mikä tyyppi. Varokaa naiset noita!!

Vierailija
18/30 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, löydät kyllä paremman jonka kanssa voit oikeasti rakentaa suhteen.

Vierailija
19/30 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa jos soittaa, ja jos ei soita niin ei siitä tavallinen ihminen suutu...

Perusteleeko vielä miksi sitä pitää soittaa kolmesti?? hän kun tykkää niin paljon tai muuta liirum laarum... oikee syy on kontrolloinnin halu

Nyt äkkiä irti tuollaisesta...

Vierailija
20/30 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hälytyskellot kilkattamaan nyt ja kovaa! kohta se suuttuu, jos et jaksa kokata tai antaa väsyneenä seksiä ym. ym. Huomionkipeä, ehkä jopa narsisti :(