Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisiako ärsyttää kun miehet eivät halua parisuhteeseen

Vierailija
01.07.2026 |

Näin lomalla on kiva mukava lukea vauva palstaa ja nyt jopa kommentoida. Ihmettelen kuinka iso joukko valittaa että miehet on suunnilleen sikoja kun eivät halua parisuhdetta vaan pelkästään ovat "piparin" perään.

Olen 42 v mies ja suht urheileva ja hyvässä tikissä. Minua ei kiinnosta lainkaan parisuhde tällä hetkellä mutta naiset kyllä kiinnostaa. MUTTA todellisuudessa olen tavannut useita naisia jotka ovat täysin samassa tilanteessa tai voihan ne olla parisuhteessakin mutta muut miehet silti kiinnostaa. 

Kun olen ravintolassa viikonloppuisin, niin voisin sanoa että yli 50% naisista, joiden kanssa keskustelen ja suht alkuvaiheessa jo annan ymmärtää ettei parisuhde kiinnosta minua, ei haittaa lainkaan tämä asia eli kiinnostus minua kohtaan ei lakkaa. Miksi ihmeessä täällä syyllistetään miehet kun naisista varmaan sama osa ajattelee kuten miehistäkin (tunnen useita heteromiehiä joita "pipari" ei jaksa kiinnostaa tai eivät ainakaan priorisoi sitä korkealle).

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inceleiden ja peräkammarinpoikien yksinelossa ei ole ongelmaa mutta sitä naiset ihmettelevät jos koulutetut ja hyvin toimeentulevat miehet elävät yksin.

Tästä voimme päätellä, että miehissä kiinnostaa raha, tai ainakin rahattomuus saa naisen kiinnostuksen lopahtamaan.

Eikä ihmettele, älä nyt naurata. 

Jos sä et saa naista kuin rahalla, sama ei koske kaikkia miehiä. 

Vierailija
22/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos modet, että poistatte tämänkin typerän jankutussloituksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset haluaa parisuhteeen jos mies on tarpeeksi jännä. 14 naista kuollut tänä vuonna kun naisen kumppani tappanut.

Vierailija
24/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti sellaisen miehen, joka ei jankkaa "anna pillua" kanssa on mukavampaa jutella, kuin sellaisen joka jankkaa. 

Minä pysyttelen kaiken maailman tissien tuijottelijoista kaukana, mutta mies joka vaikuttaa harmittomalta on oikein mieluista seuraa. Ei se, että juttelee, tarkoita kiinnostusta. 

Yleensä baarissa tarkoittaa

No ei kyllä tarkoita. 

Vierailija
25/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti sellaisen miehen, joka ei jankkaa "anna pillua" kanssa on mukavampaa jutella, kuin sellaisen joka jankkaa. 

Minä pysyttelen kaiken maailman tissien tuijottelijoista kaukana, mutta mies joka vaikuttaa harmittomalta on oikein mieluista seuraa. Ei se, että juttelee, tarkoita kiinnostusta. 

Yleensä baarissa tarkoittaa

No ei tarkoita. Moni juttelee aivan vain juttelun ilosta. 

Olet varmaan niitä ihmisiä, jotka kuvittelee, että kaikki ovat sinusta kiinnostuneita? 

Vierailija
26/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inceleiden ja peräkammarinpoikien yksinelossa ei ole ongelmaa mutta sitä naiset ihmettelevät jos koulutetut ja hyvin toimeentulevat miehet elävät yksin.

Tästä voimme päätellä, että miehissä kiinnostaa raha, tai ainakin rahattomuus saa naisen kiinnostuksen lopahtamaan.

Ei siitä voi päätellä yhtään mitään tuollaista. Incel on incel, koska sosiaaliset taidot ovat puutteellisia. On myös hyvätuloisia inceleitä, mutta usein se sosiaalisten taitojen puute johtaa myös nysäksi jääneeseen uraan. 

Suosittelen jotain loogisen ajattelun kirjaa tai kurssia sinulle. 

Vierailija
27/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos modet, että poistatte tämänkin typerän jankutussloituksen

aina poistetaan kun naiset jäävät tyhmyyttään alakynteen.

etkö sitä vielä ole huomannut?

Vierailija
28/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ap kanssa siitä että on myöskin naisia jotka kammoksuvat parisuhdetta mutta eivät miehiä. Vaikken itse usein :) harrasta yhden yön juttuja niin minusta minulla ei ole myöskään oikeutta tuomita niitä joilla niitä on. Eihän siinä oikeastaan mitään väärää ole. On totta, että miehiä usein siitä syyllistetään vaikka aika usein siihen tarvitaan myöskin nainen....

inceli keskustelu on aika erikoista, sillä valitettavasti on myös paljon naisia, jotka ovat inceleitä -> mielestäni täällä inceli haukut yritetään kohdistaa miehiin

Vierailija
29/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rima on korkealla, täytyy olla tarpeeksi pituutta jotta sen voi ylittää.

Vierailija
30/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen nähden, että miehet yrittävät aivan valtavasti ja koko ajan iskeä naisia, se vaikuttaa oudota etteivät haluaisi naisen kanssa olla.

Vierailija
31/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille optimaalisisin on parisuhde missä ei tarvitse seksiä harrastaa, mutta saa nalkuttaa ja elää miehen rahoilla. Bonusta, jos saa omat äpäränsikin uuden miehen maksettavaksi.

Vierailija
32/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset yrittää ihan samalla tavalla sinne pöksyihin, mutta ero on siinä että naisissa on joukko joka pitää näiden naisten toimintaa tuomittavana jopa moraalittomana. Miehet eivät ole kiinnostuneita pääseekö joku mies naisen pöksyihin vai ei

Miehethän näitä naisten bodycounteja naama raivosta punoittaen laskee ja niistä ulisee, vaikka toki tälle ulisijalle pitäisi ulisijan mielestä olla piparia tarjolla. Naiset nauravat miesten kaksinaismoralismille, eivätkä tuomitse muiden naisten normaaleja seksihaluja.

Vierailija
33/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen nähden, että miehet yrittävät aivan valtavasti ja koko ajan iskeä naisia, se vaikuttaa oudota etteivät haluaisi naisen kanssa olla.

pidätkö sinä heteronaisena valehtelevista, pettävistä, ilkeistä miehistä?

velvoittaako heterous pitämään kaikkein huonoimmistakin?

sama reversenä. 

Vierailija
34/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille optimaalisisin on parisuhde missä ei tarvitse seksiä harrastaa, mutta saa nalkuttaa ja elää miehen rahoilla. Bonusta, jos saa omat äpäränsikin uuden miehen maksettavaksi.

Nainen toki toivoo itselleen suurta omaisuutta, mutta lottoaminenkin on varmempi keino päästä elämään mukavasti kuin parisuhde miehen kanssa.

Vierailija
35/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä hyvä että on kirjoittajan tyyppisiä miehiä ja homoja paljon Suomessa, näin meille normaaleille miehille jää paljon enemmän mahdollisuuksia naisiin.

Vierailija
36/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä ap kanssa siitä että on myöskin naisia jotka kammoksuvat parisuhdetta mutta eivät miehiä. Vaikken itse usein :) harrasta yhden yön juttuja niin minusta minulla ei ole myöskään oikeutta tuomita niitä joilla niitä on. Eihän siinä oikeastaan mitään väärää ole. On totta, että miehiä usein siitä syyllistetään vaikka aika usein siihen tarvitaan myöskin nainen....

inceli keskustelu on aika erikoista, sillä valitettavasti on myös paljon naisia, jotka ovat inceleitä -> mielestäni täällä inceli haukut yritetään kohdistaa miehiin

Eiköhän tämä ole ihan tavallista normaalien ihmisten toimintaa. Kaikki ei kiinnosta yksilöinä tai sitten ei vaan sillä hetkellä halua parisuhdetta, mutta harva nyt vastakkaista sukupuolta sen takia alkaa inhoamaan, että itseä ei kiinnosta seurustelu.

Vierailija
37/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei voi olla inceli. Nainen on omasta tahdostaan vapaa ja itsenäinen.

Vierailija
38/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan ole koskaan ärsyttänyt, etteivät jotkut miehet halua parisuhteeseen. Mutta valehtelu ärsyttää.

Totta kai on naisia, jotka eivät halua suhdetta tai haluavat minun mittareillani aika sitoutumattoman "ePäsuhteen" eli nähdään ehkä vklop, asutaan ikuisesti erillään, voidaan auttaa toista jossain pienessä jutussa jos ehtii. 

Itse halusin miehen, joka haluaa naimisiin, haluaa asua yhdessä ja tehdä paljon yhdessä kaikkea. 

Hirveästi oli miehiä jotka suoraan yritti vongata (ok, helppo skipata) mutta hirveästi myös sellaisia vitkuttajia jotka yritti jo ekoissa viesteissä kaikkea että ensin pitää vähän tavata ja miettiä ja "katsoa miten tullaan juttuun" eli ensin makkariin panemaan ennen kuin voi kertoa olisinko vaimomatskua. 

Jäivät sinne näpyttelemään kun nykyinen aviomieheni oli päivän viestittelyn ja parin puhelun perusteella että "tässä se nyt on!!" koska oli niin varma asiastaan ja vielä varmempi kun oltiin tavattu :D 

Eihän siinä mitään jos molemmat haluaa vain seksiä, en ole huomannut että sellainen ärsyttää vaan valehtelu aina siellä suhteessa asti 

Vierailija
39/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei voi olla inceli. Nainen on omasta tahdostaan vapaa ja itsenäinen.

Pakkoselibaatti on tosiaan naisilla harvinaisempaa, koska seksin riskit ja nautinto eivät jakaudu tasapuolisesti, vaan naisilla on suuremmat riskit ja he saavat vähemmän nautintoa. Miehet voisivat halutessaan vaikuttaa asiaan olemalla turvallisia, käyttämällä kondomia ja kiinnittämällä huomiota naisen nautintoon, mutta tämä tuntuu olevan miehistä huonompi vaihtoehto verrattuna nykytilanteeseen.

Vierailija
40/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ainakaan ole koskaan ärsyttänyt, etteivät jotkut miehet halua parisuhteeseen. Mutta valehtelu ärsyttää.

Totta kai on naisia, jotka eivät halua suhdetta tai haluavat minun mittareillani aika sitoutumattoman "ePäsuhteen" eli nähdään ehkä vklop, asutaan ikuisesti erillään, voidaan auttaa toista jossain pienessä jutussa jos ehtii. 

Itse halusin miehen, joka haluaa naimisiin, haluaa asua yhdessä ja tehdä paljon yhdessä kaikkea. 

Hirveästi oli miehiä jotka suoraan yritti vongata (ok, helppo skipata) mutta hirveästi myös sellaisia vitkuttajia jotka yritti jo ekoissa viesteissä kaikkea että ensin pitää vähän tavata ja miettiä ja "katsoa miten tullaan juttuun" eli ensin makkariin panemaan ennen kuin voi kertoa olisinko vaimomatskua. 

Jäivät sinne näpyttelemään kun nykyinen aviomieheni oli päivän viestittelyn ja parin puhelun perusteella että "tässä se nyt on!!" koska oli niin varma asiastaan ja vielä varmempi kun oltiin tavattu :D 

Eihän siinä mitään jos molemmat haluaa vain seksiä, en ole huomannut että sellainen ärsyttää vaan valehtelu aina siellä suhteessa asti 

Mikä epäsuhde on pitkä monogaaminen parisuhde, jossa asutaan erillään, mutta nautiskellaan elämästä yhdessä viikonloppuisin ja lomilla? Tämähän on juuri monen keski-ikäisen naisen unelmasuhde. Vaikka sinä tavoittelet tiivistä parisuhdetta, älä hauku muiden toisenlaisia parisuhteita epäsuhteiksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi