Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisiako ärsyttää kun miehet eivät halua parisuhteeseen

Vierailija
01.07.2026 |

Näin lomalla on kiva mukava lukea vauva palstaa ja nyt jopa kommentoida. Ihmettelen kuinka iso joukko valittaa että miehet on suunnilleen sikoja kun eivät halua parisuhdetta vaan pelkästään ovat "piparin" perään.

Olen 42 v mies ja suht urheileva ja hyvässä tikissä. Minua ei kiinnosta lainkaan parisuhde tällä hetkellä mutta naiset kyllä kiinnostaa. MUTTA todellisuudessa olen tavannut useita naisia jotka ovat täysin samassa tilanteessa tai voihan ne olla parisuhteessakin mutta muut miehet silti kiinnostaa. 

Kun olen ravintolassa viikonloppuisin, niin voisin sanoa että yli 50% naisista, joiden kanssa keskustelen ja suht alkuvaiheessa jo annan ymmärtää ettei parisuhde kiinnosta minua, ei haittaa lainkaan tämä asia eli kiinnostus minua kohtaan ei lakkaa. Miksi ihmeessä täällä syyllistetään miehet kun naisista varmaan sama osa ajattelee kuten miehistäkin (tunnen useita heteromiehiä joita "pipari" ei jaksa kiinnostaa tai eivät ainakaan priorisoi sitä korkealle).

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole viime aikoina tuollaisia ketjuja juuri nähnyt. Miehet täällä enemmän valittaa naisten "rimasta". 

Ihmiset yleensä ryhtyvät parisuhteeseen kun tulee sellainen ihminen vastaan, jonka kanssa on molemminpuolista ihastumista. Jos ei ihastumista ole, niin sitten ei parisuhdettakaan.

Vierailija
2/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, juttelua ei haittaa se, että mies ei ole yrittämässä pöksyihin, sehän on vain plussaa. Oliko jotain muuta ihmeteltävää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset yrittää ihan samalla tavalla sinne pöksyihin, mutta ero on siinä että naisissa on joukko joka pitää näiden naisten toimintaa tuomittavana jopa moraalittomana. Miehet eivät ole kiinnostuneita pääseekö joku mies naisen pöksyihin vai ei

Vierailija
4/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vauva-palstaa luet? Täällähän on ihan päin vastaista valitusta nimittäin.

Vierailija
5/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti sellaisen miehen, joka ei jankkaa "anna pillua" kanssa on mukavampaa jutella, kuin sellaisen joka jankkaa. 

Minä pysyttelen kaiken maailman tissien tuijottelijoista kaukana, mutta mies joka vaikuttaa harmittomalta on oikein mieluista seuraa. Ei se, että juttelee, tarkoita kiinnostusta. 

Vierailija
6/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai sitä jutella? Jos et kerran ole uimassa liiveihin, niin saatat olla jopa ihan hauskaa juttuseuraa. 

Vierailija
7/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juttelu tarkoita kiinnostusta. 

Vierailija
8/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta, mitä miehet kollektiivina haluaa tai ei halua. Jos olisi joku mies, jonka kanssa haluaisin parisuhteen mutta tämä ei, se tietysti tuntuisi surulliselta hetken. Mutta sellaista elämä on.

Vierailija
9/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan kansan viisaus: nainen päättää seksistä, mies suhteesta

Vierailija
10/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti sellaisen miehen, joka ei jankkaa "anna pillua" kanssa on mukavampaa jutella, kuin sellaisen joka jankkaa. 

Minä pysyttelen kaiken maailman tissien tuijottelijoista kaukana, mutta mies joka vaikuttaa harmittomalta on oikein mieluista seuraa. Ei se, että juttelee, tarkoita kiinnostusta. 

Yleensä baarissa tarkoittaa

Vierailija
11/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mitä kukakin haluaa, mutta tosissaan parisuhdetta hakevan vedättäminen ja jatkuva vonkaaminen on ala-arvoista. Te vapaita, avoimia ja 1yön suhteita harrastavat voitte ihan avoimesti ja vapaasti olla keskenänne. Älkää tulko esittämään, että muka voisitte jopa sitoutua, vain sseuraa saadaksenne. 

Vierailija
12/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten kommentit ja vastaukset ovat siksi niin ristiriitaisia ja usein sekaviakin, kun heidän tapanaan on ylläpitää "täydellistä" julkisivua (siksi lainausmerkit, että se mielikuva täydellisestä on useimmiten pinnallinen ja tyhmä)

ja todellisuus ei tämän kanssa natsaa.

...ja sitten alapeukkuja, antaa palaa!

Vierailija
13/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, 0/5

Miksi? Koska aloitus ei ole edes totta, pelkkää provoilua. 8/10 "miksi en löydä kumppania"-aloituksista on miesten ulinaa, miten naisten rima on liian korkealla tai miksi naisista on tullut nirsoja. 

Kun sulla nyt ao on näköjään aikaa, niin lähdeppä ulos kävelylle ja unohda naiset. Kaikki voittaa. 

14/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtää, sehän on vaa hyvä 😎

Vierailija
15/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisten kommentit ja vastaukset ovat siksi niin ristiriitaisia ja usein sekaviakin, kun heidän tapanaan on ylläpitää "täydellistä" julkisivua (siksi lainausmerkit, että se mielikuva täydellisestä on useimmiten pinnallinen ja tyhmä)

"Naisten joukkopsykoosi"-mieskin on herännyt trollottelemaan. No, menee se elämä niinkin hukkaan. 

Vierailija
16/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

samaan aikaan todellisuudessa....

Vierailija
17/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisten joukkopsykoosi"-mieskin on herännyt trollottelemaan. No, menee se elämä niinkin hukkaan. 

älä ihan vielä yritä profiloijaksi

Vierailija
18/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta, mitä miehet kollektiivina haluaa tai ei halua. Jos olisi joku mies, jonka kanssa haluaisin parisuhteen mutta tämä ei, se tietysti tuntuisi surulliselta hetken. Mutta sellaista elämä on.

Miehet kuvittelee, että naiset itkee silmät päästään kaikkien miesten, jotka eivät halua heitä, takia 😂

Vierailija
19/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inceleiden ja peräkammarinpoikien yksinelossa ei ole ongelmaa mutta sitä naiset ihmettelevät jos koulutetut ja hyvin toimeentulevat miehet elävät yksin.

Tästä voimme päätellä, että miehissä kiinnostaa raha, tai ainakin rahattomuus saa naisen kiinnostuksen lopahtamaan.

Vierailija
20/40 |
01.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älä ihan vielä yritä profiloijaksi

Ei tartte, tää mies pelaa itse itsensä ulos ihan itse ulosannillaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän