Taas on apteekit täynnä eläkeläisiä kun on kuukauden ensimmäinen päivä
Seuraava aalto on sitten 4. Päivä, kun on toinen eläkkeenmaksupäivä. Pitääkin muistaa ettei itse vahingossakaan eksy tällä viikolla apteekkiin.. karmeaa olisi olla töissä siellä tänään.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko apteekkeihin perustaa omia palvelutiskejä työssäkäyville asiakkaille. Sellaisille, jotka poikkeavat apteekkiin, ottavat vuoronumeron, näyttävät kela-kortin, kertoivat mitä tarvitsevat, ottavat lääkkeet, maksavat ja lähtevät. Seniorikansaliset ja muut tukielätit, jotka istuvat tuntikausia jauhamassa lääkkeistä voisivat olla eri tiskeillä.
Toivttavasti sinua ei edes apteekkiin pääetetä.
Vanhukset kävisi myös rannoilla istumassa mutta ei ole penkkejä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, onneksi sä et elä eläkeikään saakka 💀
Te eläkeläiset olette sitten uskomatonta sakkia, ei voi muuta sanoa.
Kiitos samoin. Teillä ei ole muuta tekemistä kuin haukkua mummoja.
Ap ja muut, muistakaa että teistäkin tulee mummoja ja pappoja.
Mieluummin vanhus, kuin kaikkeen katkera kelaelätti ja mielenterveyslääkkeistä riippuvainen luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Eikö joku taksikuski jäänyt kiinni kun oli huijannut kelakuljetuksia kun että oli itse keksinyt niitä .
Mummojen vikako sekin? Vai miten liittyy aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummot ja papat ostaa mömmöt.
V i t u t t a a nuo könkköilijät...pysyisìvät siellä asumisyksiköissään..
Minua vit### sinunlaiset päihdehörhöt, saatananmoisia venkuloita sitä onkin.
Vapaa maa, kukin käy silloin kun haluaa.
Minä käyn kolmen kuukauden välein.
Eläkepäivä ei vaikuta mitään.
Rahaa on vaikka köyhemmille jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, onneksi sä et elä eläkeikään saakka 💀
Te eläkeläiset olette sitten uskomatonta sakkia, ei voi muuta sanoa.
Kiitos samoin. Teillä ei ole muuta tekemistä kuin haukkua mummoja.
Ap ja muut, muistakaa että teistäkin tulee mummoja ja pappoja.
Ei ne ymmärrä, vaativat mm. eläkkeitä pienemmäksi.
Eivät ymmärrä että sahaavat omaa oksaansa.
🤭🤭
Enpä tiennytkään että tämä palsta on näin eläkeläisvoittoinen, peukutuksista päätellen. Noh, ihan loogista, heillä kun on aikaa päivisin.
Vuosilomalla
Vierailija kirjoitti:
Enpä tiennytkään että tämä palsta on näin eläkeläisvoittoinen, peukutuksista päätellen. Noh, ihan loogista, heillä kun on aikaa päivisin.
Vuosilomalla
Täällähän sinäkin aikasi vietät.
Vierailija kirjoitti:
Eläkkeistä osa menee aina tämän yhteiskunnan pyörittämiseen kuten asuminen ja ostokset ja uimahallit kuin terveyspalvelut ja apteekin palkkojen maksut ja lääkärien. Niillähän ne maksetaan. Vanhukset käy kahviloissa ja parturissa maksamassa parturin palkan.
Eläkeläiset käyttää maksamiaan eläkkeitä yhteiskunnan hyväksi, toisin kuin kelan varoilla eläjät, jotka vain kuluttavat eläkeläisten maksamia veroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko apteekkeihin perustaa omia palvelutiskejä työssäkäyville asiakkaille. Sellaisille, jotka poikkeavat apteekkiin, ottavat vuoronumeron, näyttävät kela-kortin, kertoivat mitä tarvitsevat, ottavat lääkkeet, maksavat ja lähtevät. Seniorikansaliset ja muut tukielätit, jotka istuvat tuntikausia jauhamassa lääkkeistä voisivat olla eri tiskeillä.
Toivttavasti sinua ei edes apteekkiin pääetetä.
Käyn apteekissa säännöllisesti. Mutta minulla ei ole koskaan mennyt tiskillä paria minuuttia kauempaa. Seniorit sen sijaan istuu siellä höpöttelemässä ummet ja lammet, ja jono seisoo.
Miten tämä aloitus ja aloittaja on saanut näin paljon vihaa osakseen? Eihän hän ole haukkunut ketään, todennut vain että tänään on apteekit täynnä koska eläkkeet maksetaan. Olen itse ollut apteekissa töissä ja kyllä, se ensimmäinen päivä on ruuhkaisa, koska silloin iso osa eläkkeistä tulee maksuun.
En minä nähnyt eläkeläisten haukkumista aloituksessa, mutta kommenteissa eläkeläiset kyllä mm toivovat aloittajan kuolemaa.
"Taas on apteekit täynnä eläkeläisiä kun on kuukauden ensimmäinen päivä
Seuraava aalto on sitten 4. Päivä, kun on toinen eläkkeenmaksupäivä. Pitääkin muistaa ettei itse vahingossakaan eksy tällä viikolla apteekkiin.. karmeaa olisi olla töissä siellä tänään."
MITÄ KITISET!
ÄLÄ MENE!
Jatkuvalla syötöllä pilkkaat ja ivaat eläkeläisiä!
HUOM! Sinusta tulee vanha myös, JOKA päivä vanhenet!
Nykyään ihmiset vannovat pillereiden ja piikkien nimeen kuin mitkäkin nistit. Terveelliset elämäntavat ovat unohtuneet.
Eläkeläiset maksaa veroissaan tuilla elävien ja opiskelijoiden elämän. Saisitte olla kiitollisia eläkeläisille.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ettet mene juuri tällä viikolla, jos ei ole pakko. Kivempi kaikille.
samaa ajattelin!
Tänään maksettiin myös tt-tuki heinäkuulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko itse olevasi palvottu neropatti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko itse olevasi palvottu neropatti?
Tuo on eläkeläisen itsensä kirjoittama kommentti. Eläkeläinen larppaamassa työikäistä, jotta pääsisi öyhöttämään ikärasismista ja kääntämään huomion pois siitä kuka heidän eläkkeensä todellisuudessa maksaa.
Eläkkeistä osa menee aina tämän yhteiskunnan pyörittämiseen kuten asuminen ja ostokset ja uimahallit kuin terveyspalvelut ja apteekin palkkojen maksut ja lääkärien. Niillähän ne maksetaan. Vanhukset käy kahviloissa ja parturissa maksamassa parturin palkan.