Ärsyttää ihmiset ketkä menevät aasialaiseen buffettiin eivätkä syö puikoilla.
Lisäksi syödään sielä jotain nakkeja eikä esim sushia.
Kommentit (23)
Monesko provosi tämä on keskiviikkona?
Voisiko joku palstan karjalainen perustaa itkijänummojen vuokrapalvelun? Itse en saa kyyneleitä aikaiseksi ap:n järkytyksestä joten haluaisin ulkoistaa tästäkin traagisesta kokemuksesta parkumisen.
Mua taas ärsyttää ihmiset, jotka käyttää jotka-sanan sijaan ketkä-sanaa.
Ketkä on kysymys.
Aasialaisissa on tarjolla nakkeja varmaan siksi, että saadaan seurueita paikalle. Usein on joukossa joku, joka tarvitsee ne nakkinsa.
Buffetista voi syödä kaikkea mitä siellä on tarjolla. Jos käy usein niin ei aina jaksa syödä samaa.
Sormilla ja tikuilla syöminen on alkeellista.
Ihminen keksi haarukan ja veitsen ruokailuvälineiksi kauan ennen kuin ap oli syntynytkään
Kävin toissapäivänä kiinalaisessa ja söin haarukalla ja veitsellä, lautasella oli sushia mutta myös nakkeja. Ja miksi puikoilla nysväisin, jos kerran on myös kunnon ruokailuvälineet tarjolla.
En syö afrikkalaista ruokaakaan sormin.
Ootpa sä yksinkertainen.
Ihan samasta syystä jotkut ei syö puikoilla aasialaisessa ravintolassa kuin se ettei aasialaiset syö puikoilla esim. skandinaavisissa ravintoloissa.
Kukkakepeillä vai . Kun on keksitty haarukka mikset käytä sitä ? Koska et viitsi tiskata niitä ?
Ruokatunti on liian lyhyt puikoilla taiteiluun. Aasialainen ruoka on muutakin kuin sushia. Oletko koskaan kokeillut mitään muuta? Vietnamilainen ruoka on mielestäni tosi hyvää (ja muutakin, kun pho keittoa).
Best dog meat restaurant Hanoi oppilas että koiranakkeja voi syödä myös haarukalla . YouTube video grillatuista koirista.
Pienestä se sinäkin ärsyynnyt. Kannattaiskohan sun hankkia vaikka ... elämä? ...
Vierailija kirjoitti:
Best dog meat restaurant Hanoi oppilas että koiranakkeja voi syödä myös haarukalla . YouTube video grillatuista koirista.
Oppikaa
Ärsyttää ihmiset, jotka kirjoittavat suomeksi vaikka eivät osaa suomea.
Ravintolan omistajalle on yksi lysti, syökö puikoilla vai haarukalla. Yrittäjälle on tärkeintä, että ruokailijoita käy mahdollisimman paljon.
Laitapa ärtyneeseen kohtaan pepantteenia.
syön hampurilaiset lusikalla ja pizzaa joskus haarukalla.
tämä tieto varmaan aiheuttaa sinulle järkytyksen.
sama se on miten se ruoka sinne suuhun menee kunhan menee sinne suuhun eikä roskiin. itse osaan puikoilla syödä, mutta en suutu vaikka joku söisi lusikalla . ei ärsytä tippaakaan se miten muut syö
Vierailija kirjoitti:
mä osaan suomea, muttem kirjottaa kirjakieltä oikeaoppisesti.
vahva murre ja puhekieli tuli ennen kirjakieltä. mitä väliä kirjoittaako oikein jossain vauva palstalla, kun ei tämä ole mikään virallinen asiakirja vaan netin keskustelu palsta.
missään muualla ei ole näitä äidinkielen opettaja larppaajia kun täällä.
no kaikki stadista niin se varmaan selittää, kun siellä kirjakieli on puhekieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vahva murre ja puhekieli tuli ennen kirjakieltä. mitä väliä kirjoittaako oikein jossain vauva palstalla, kun ei tämä ole mikään virallinen asiakirja vaan netin keskustelu palsta.
no kaikki stadista niin se varmaan selittää, kun siellä kirjakieli on puhekieli.
Sinun kaltaistesi mielestä on aivan hyväksyttävää murhata kieltä kunhan tulee ymmärretyksi. Kielen rappio on kansakunnan tuhon alku, ja jokaisen joka rakastaa isänmaatamme tulee myös puolustaa kielemme eheyttä ja puhtautta. Virheitä saa joskus tehdä ja vieraskieliseltä ei voi odottaa täydellisyyttä, mutta sinun asenteesi on mätä ja tulehtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isojen alkukirjaimien käyttö ei ole ominaista ainoastaan suomen kielelle. Sinun osaamattomuutesi on todellisuudessa laiskuutta ja välinpitämättömyyttä.
Ei, sinua ei ärsytä ihmiset jotka menevät aasialaiseen buffettiin eivätkä syö puikoilla. Sinua ärsyttää ihmiset joilla on rahaa ja itseluottamusta, koska sinulla ei ole kumpaakaan. Sinua ärsyttää olla ripulipaska, mutta et mahda asialle mitään. Elämäsi valuu hukkaan.
Totuus vihlaisee, vai mitä, ap?