Voi nyyh nyyh! Naiset taas joukolla valittavat, kuinka he kokevat "häirintää armeijassa"
Voitaisiinko nyt vain saada akat pois armeijasta? Mitään muuta ne ei siellä armeijassa ole, kuin valittajia ja hidaste miesten tehokkaalle toiminnalle! Olisi vain ja ainoastaan maanpuolustusteko, jos akat saataisiin pois armeijasta!
Kommentit (127)
"Mitään muuta ne ei siellä armeijassa ole, kuin valittajia ja hidaste miesten tehokkaalle toiminnalle!"
Kyllä meillä oli sellaisia naisia suorittamassa asepalvelusta, jotka ovat varmasti parempia sotilaita kuin minä. M41
En kyllä ymmärrä lainkaan miksi joku ylipäätänsä menee moiseen hourulaan vapaaehtoisesti.
Onneksi kävin armeijan 10 vuotta sitten paikassa mihin ei otettu naisia
Vierailija kirjoitti:
"Mitään muuta ne ei siellä armeijassa ole, kuin valittajia ja hidaste miesten tehokkaalle toiminnalle!"
Kyllä meillä oli sellaisia naisia suorittamassa asepalvelusta, jotka ovat varmasti parempia sotilaita kuin minä. M41
No vasemman laidan simppimiehet olette kyllä täysiä hapentuhlaajia siinä missä naisetkin. Hyödytön ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vasemman laidan simppimiehet olette kyllä täysiä hapentuhlaajia siinä missä naisetkin. Hyödytön ukko.
Miksi kirjoitit tällaisen pilkallisen kommentin? Ihan tavallinen mies olen ja jääkärikomppaniassa palveluksen suoritin kiväärimiehenä. Olin varmaan aika keskivertosotilas. Meillä oli komppaniassa joitain todella "rautaisia" naisia, eli huippukuntoisia ja osaavia. En ole myöskään erityisen vasemmistolainen tai oikeistolainen, tuo puoluepolitiikka ei juurikaan kiinnosta.
Naisille pitäisi järjestää omat koulutusyksiköt, joissa heille annettaisiin koulutusta tehtäviin eturintaman ulkopuolella. Naisten urheilukin on erotettu miesten urheilusta, koska sukupuolten fyysiset edellytykset ovat erilaisia. Tämä pitäisi huomioida myös sotilaskoulutuksessa. Nyt naiset on tungettu jopa samoihin tupiin. Tämä tasa-arvoisuus on todella typerää. Luodaan kiusallisia tilanteita ujoille ihmisille äärifeministien (jotka ovat itse yliopistoissa eivät armeijassa) vaatimuksesta. Öykkäreille taas annetaan tilaisuuksia naisten häiritsemiseen ja kiusaamiseen.
Ei sinne kuulu miehetkään, yksikään ihminen ei kuulu armeijaan eikä sotaan. Jos tasa-arvosta puhutaan niin ratkaisu ei ole se että naisetkin pakotetaan samaan sikalaan mihin miehet vaan että kaikille annetaan se vapaus mikä jokaisella pitäisi olla jo syntymäoikeutena. Armeija 100% vapaaehtoiseksi kaikilta näkökulmilta. Sitten ei tarvitsisi lehtien palstoilla vaahdota kuinka suomessa on niin hyvä maanpuolustustahto kun nähtäisiin suoraan kuinka moni tuohon "miestenkouluksi" kutsuttuun hölmölään menisi. Veikkaan että vain pari prosenttia koko ikäluokasta, ne luokan "sotahullut" muilla olisi parempaakin tekemistä.