Keksitään kivoja vapaan lehmän nimiä kauneimman keskikesän kunniaksi:)
Eli mikä olisi sinun söpö hiehonimesi?
Haluaisin olla Torvikki. Olisin sellainen vähän hassahtanut tapaus.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Jos keinosiemennys on ra iskaus, niin onko sitä myös lesbojen tapa hankkia lapsia? Voivatko he nostaa siitä syytteen tai tehdä rikosilmoituksen klinikan lääkärin ollessa syyllinen?
Meidän lehmän nimi on juuri tämän takia Itse Halusin Käsivarren Perseeseen Koska Olin Kiimassa Ja Halusin Vasikan Joka Minulta Otetaan Heti Pois.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on menossa E-vuosi, joten eiköhän sitä olisi vapaana lehmänä Eksynyt tai E-koodi. Estolääkitys tai Emolehmä voisi myös ollakivoja.
Eläinrääkätty
Olen Buttercup, hauska tutustua. 🐄
Ei voi sanoa Lehmä. Se viittaa naaraspuoliseen eläimeen.
Lehmälläkin voi olla tuhansia sukupuolia. Riippuu ihan miltä Lehmästä tuntuu.
Ammutaan Aamun Koitteessa
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakkosiemennetty
Rahkapurkin Takia Rai skattu
MIkä ihmeen raiskausneuroosi sinulla ON ?
Ne on KIIMASSA silloin kun siemennetään
Joo, nää tunnetaan kokonimeltään Keinotekoisesti Kiimankietoa Manipuloimalla Kiimaan Saatu Ja Sitten Pakkosiemmennetty.
Oikeastiko uskot, että naudoilla ei ole lainkaan kiimaa, vaan se pitää keinotekoisesti saada aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on menossa E-vuosi, joten eiköhän sitä olisi vapaana lehmänä Eksynyt tai E-koodi. Estolääkitys tai Emolehmä voisi myös ollakivoja.
Eläinrääkätty
Paremmat oltavat jollain lestijärveläisellä naudalla on kuin koiralla helsinkiläisessä kerrostalossa.
Sehän riippuu ihan siitä, mikä kirjain aakkosista on tänä vuonna menossa? Samana vuonna syntyneille annetaan samalla kirjaimella alkava nimi.
Tai noniin, ehkä se ei koske vapaita lehmiä. 🤗
Welliwille