Helena Koivu myönsi käräjäoikeudessa kiusaavansa ja häiriköivänsä rahan takia
Oikeuden pöytäkirjasta: " Edellä mainittu tarkoittaa käytännössä sitä, että kaikki äidin tuottama mediajulkisuus koskien muun muassa hänen muuttoaan Kakskerran kiinteistön vierasmajaan ja lasten kiireelliseen sijoittamiseen johtuvat siitä, että isä ei ole maksanut hänelle sitä kompensaatiota, joka hänelle hänen omasta mielestään kuuluu. Muu esitetty näyttö (Instagram julkaissut esim. 3- 5, 8, 11-28) tukee äidin kertomusta siitä, että hän yrittää kerätä sympatiaa julkaisemalla somessa postauksia, joiden tarkoitus on luoda hänestä uhria ja mustamaalata isä. Esitetyn näytön perusteella äiti on myöntänyt valtavan somejulkaisujensa määrän syynä olevan taloudelliset intressit.”
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Taistelu kaikkien maailman lasten ja äitien puolesta ei ollutkaan totta / motiivi?
Taisi ollakin Hellulla Mikon fyrkat mielessä?
Miten siinä pyhässä kirjassa tuumattiin? Että älä himoitse lähimmäisesi omaisuutta.
Hellun mielenterveyden saisi muuten heilahtamaan lopullisesti leveilemällä rahalla ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa millaisen epäasiallisen viestin Hellurei on lähettänyt opettajalle!? Nykyään on tosiaan lapset sekä vanhemmat hankalia koulumaailmassa.
Ja kouluterveydenhoitajaa kirjaamaan lapsen terveystietoihin isän olevan alkoholisti?
Tuohan on kunnianloukkaus.
Mikko ei jaksa tapella pienistä. Tuossahan tuo narsku vaan kertoo käänteisesti apinatonkkaongelmastaan. Tuon kokoinen nainen kun juo viintä koko ajan tonkkakaupalla ja juhlii kaljalasin äärellä ravintoloissa, täytyy maksan kohta piiputtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Elättekö te kaikki muut niin, että yritätte saada mahdollisimman VÄHÄN rahaa?
Hyvin harva tuolle tasolle vainoamisen vie rahan takia.
Itse asiassa monikin narsisti tekee vastaavia kahjoja temppuja pienemmistäkin summista. Niistä ei vaan saa kirjoitella, jos uhri on ei-julkkis.
Ei mene tuolle tasolle. Minullakin on ollut vainooja. Kolme laajennettua vuoden lähestymiskieltoa ja kunnianloukkaustuomio tepsi.
Niin no harvalla paitsi työttömällä on aikaa juosta koko ajan oikeudessa. Ja kyllähän tuo Helenan rikollinen maine useammassa maassa on länsimaiselta NAISELTA aika paljon.
Tarkennuksena ei länsimainen vaan neuvostoliittolainen nainen.
No länsimaista feikkaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa millaisen epäasiallisen viestin Hellurei on lähettänyt opettajalle!? Nykyään on tosiaan lapset sekä vanhemmat hankalia koulumaailmassa.
Ja kouluterveydenhoitajaa kirjaamaan lapsen terveystietoihin isän olevan alkoholisti?
Tuohan on kunnianloukkaus.Mikko ei jaksa tapella pienistä. Tuossahan tuo narsku vaan kertoo käänteisesti apinatonkkaongelmastaan. Tuon kokoinen nainen kun juo viintä koko ajan tonkkakaupalla ja juhlii kaljalasin äärellä ravintoloissa, täytyy maksan kohta piiputtaa.
Sekin olisi Mikon vika, kun käskytti karmaa tps-lipuilla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on kunnianloukkaus.Mikko ei jaksa tapella pienistä. Tuossahan tuo narsku vaan kertoo käänteisesti apinatonkkaongelmastaan. Tuon kokoinen nainen kun juo viintä koko ajan tonkkakaupalla ja juhlii kaljalasin äärellä ravintoloissa, täytyy maksan kohta piiputtaa.
Ja Mikon vuosikertawhiskyt. En ole lääkäri, mutta Helenan laihuus voi johtua siitäkin, että ravinto on lähinnä nestemäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko ei päässyt tuomaan oikeudessa esiin Helenan aitoja ongelmia, kun Helenan vempula ehti jo kääntää omat ongelmansa Mikon ongelmiksi. Ja Mikon aika oikeudessa meni näiden Helenan valheiden oikaisuihin. Oikeudessa pitäisi keskittyä vain niihin asioihin, millä voitetaan. Tuomari on mennyt vanhaan.
Missä vaiheessa Hellulla oli tuo tumma tukka? Aika alussa, mutta oliko tavatessa Mikon ensi kerran? Hellun uskomaton onni on voinut johtua muuten siitä, että hän on ollut ulkoisesti Natalien näköinen tuolloin. Pienikokoinen ja pitkä tumma tukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko ei päässyt tuomaan oikeudessa esiin Helenan aitoja ongelmia, kun Helenan vempula ehti jo kääntää omat ongelmansa Mikon ongelmiksi. Ja Mikon aika oikeudessa meni näiden Helenan valheiden oikaisuihin. Oikeudessa pitäisi keskittyä vain niihin asioihin, millä voitetaan. Tuomari on mennyt vanhaan.
vai vanhanaikaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellu on haukkunut somessa lasten koulua moneen otteeseen. Ivallista ylimielistä paskaa sinne on mennyt.
On mennyt ohi, kun en seuraa Hellua. Mitä siellä on ollut? Sen kotikouluvillityksen mäkin tiedän. Mikä on ihan uskomatonta, kun tiedämmä kotikouluttajan älyn, jämäkkyyden ja ahkeruuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on monta kertaa tätä seuratessa tullut mieleen itänaapurin trollitehtailijoiden jutut. Jotain samaa neuvostomeininkiä tässä on. Paskaa suolletaan niin paljon ja monella ei rintamalla että vastapuoli ei vaan jaksa. Totuus tarkoittaa jotain ihan muuta kuin länsimaissa. Ahneus, häkäilemättömyys, omat lapsetkin myydään oman edun takia. Hyvin venäläistä.
Muistetaan nyt vielä se, että Helena on kahdella mantereella tuomittu rikollinen. Yhdysvalloissa on voimassa pidätysmääräys, ja Suomessa on tuomio mm. salakatselusta. Kuitenkin hänelle annettiin yhteishuoltajuus. Ihmettelen. 🚨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Elättekö te kaikki muut niin, että yritätte saada mahdollisimman VÄHÄN rahaa?
Hyvin harva tuolle tasolle vainoamisen vie rahan takia.
No harvalle on kymmeniä miljoonia varastettavana...
(Vaikka en mä lapsiani uhraisi taisteluun edes miljardin takia.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenalla riittää symppaajia.
Harvassa ovat tukijat enää ja toisaalla väitettiin että tehtailee (omistaa muutamankin puhelimen, kuten Kakskerran häätövideolla nähtiin) niitä itse ja lähettää itselleen. Uskon tämän tuon oikeuden päätöslauselman lukemisen jälkeen. Tuntuu kykenevän mihin vaan, valitettavasti.
Kun luet niitä Hellun ig:seen tulleita viestejä, niin nehän on kaikki ihan selvästi yhden ja saman ihmisen kirjoittamia. En kerro, mistä sen huomaa, ettei kirjoittaja itse älyä tätä.
No mistä se ig-kommentoija tänne kirjoittamasi kommentin saisi tietää?
Varaton Helena tänään jalkahoidossa, joka taitaa maksaa halvimmillaan 90 €. Aiemmin esitteli ylpeänä hankkimaansa 80 € jääpalakonetta. Mutta tietenkään varaton Helena ei joudu maksamaan oikeudenkäyntikulujaan.
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan nyt vielä se, että Helena on kahdella mantereella tuomittu rikollinen. Yhdysvalloissa on voimassa pidätysmääräys, ja Suomessa on tuomio mm. salakatselusta. Kuitenkin hänelle annettiin yhteishuoltajuus. Ihmettelen. 🚨
Rikollisuus ei vissiin ratkaise huoltajuuskiistoissa, jos se ei ole suoranaista väkivaltaa. Muutenhan joillain romaneillakin olisi melkein kaikilla lapset huostattuina. Tai no olis syytä ollakin, mutta kun ei edes mikään laitos huoli niitä riesakseen. Ja rikolliset saa vankilassakin tavata lapsiaan, vaikka kaikki nyt tajuaa, ettei se hyväksi ole lapselle.
Ehkä noi tuomarit luottaa tässä Mikkoon. Että se jaksaa vahtia myös Hellun perään.
Mun mielestä se lapsikaappaus Helsinkiin ja siitä yritys kaapata Viroon olisi ollut jo syy yksinhuoltajuuteen ja valvottuihin tapaamisiin. Mutta Mikko on löperö. Ja siksi tämä tilanne on nyt mitä on.
Keissiä pitempään seuranneilla on muistissa vielä se, kun viime kesänä vai oliko edelliskesänä Helenalle määrättiin lastensuojelusta valvotut tapaamiset. Tässäkin uudessa päätöksessä, jonka linkki on ketjussa, sosiaalityöntekijä oli sillä kannalla, että lasten tapaamisia äidin kanssa pitää lasten edun nimissä rajoittaa. Yhteishuoltajuus onkin perin erikoinen ratkaisu Turun käräjäoikeudelta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenalla riittää symppaajia.
Harvassa ovat tukijat enää ja toisaalla väitettiin että tehtailee (omistaa muutamankin puhelimen, kuten Kakskerran häätövideolla nähtiin) niitä itse ja lähettää itselleen. Uskon tämän tuon oikeuden päätöslauselman lukemisen jälkeen. Tuntuu kykenevän mihin vaan, valitettavasti.
Kun luet niitä Hellun ig:seen tulleita viestejä, niin nehän on kaikki ihan selvästi yhden ja saman ihmisen kirjoittamia. En kerro, mistä sen huomaa, ettei kirjoittaja itse älyä tätä.
No mistä se ig-kommentoija tänne kirjoittamasi kommentin saisi tietää?
Eihän tää mikään salaseura oo...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on monta kertaa tätä seuratessa tullut mieleen itänaapurin trollitehtailijoiden jutut. Jotain samaa neuvostomeininkiä tässä on. Paskaa suolletaan niin paljon ja monella ei rintamalla että vastapuoli ei vaan jaksa. Totuus tarkoittaa jotain ihan muuta kuin länsimaissa. Ahneus, häkäilemättömyys, omat lapsetkin myydään oman edun takia. Hyvin venäläistä.
Mutta että täälläkin löytyy kourallinen ihmisiä, jotka uskovat mieluummin jonkun hourupään juttuihin kuin omiin silmiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Keissiä pitempään seuranneilla on muistissa vielä se, kun viime kesänä vai oliko edelliskesänä Helenalle määrättiin lastensuojelusta valvotut tapaamiset. Tässäkin uudessa päätöksessä, jonka linkki on ketjussa, sosiaalityöntekijä oli sillä kannalla, että lasten tapaamisia äidin kanssa pitää lasten edun nimissä rajoittaa. Yhteishuoltajuus onkin perin erikoinen ratkaisu Turun käräjäoikeudelta!
Ei mene linjaan minkään kanssa, mitä on ollut. Vaihda Mikko asianajajasi tiukempiin ja hoida se yksinhuoltajuus nyt kerralla himaan.
Huoltajuusasioissa tosin on sekin karmea juttu, että huono vanhempi voi hakea muutosta oikeudelta vaikka kuinka monta kertaa aina uudestaan ja vaikka millä valheilla. Tää nyt taitaa olla selvä juttu, että Mikko pääsee tästä irti vasta sitten, kun nuorinkin on 18v.
P.S. Mikkona ostaisin Hellulle jonkun mukavarakkaan Tinder-miehen ulkomailta.
Tuohan on kunnianloukkaus.