Helena Koivu myönsi käräjäoikeudessa kiusaavansa ja häiriköivänsä rahan takia
Oikeuden pöytäkirjasta: " Edellä mainittu tarkoittaa käytännössä sitä, että kaikki äidin tuottama mediajulkisuus koskien muun muassa hänen muuttoaan Kakskerran kiinteistön vierasmajaan ja lasten kiireelliseen sijoittamiseen johtuvat siitä, että isä ei ole maksanut hänelle sitä kompensaatiota, joka hänelle hänen omasta mielestään kuuluu. Muu esitetty näyttö (Instagram julkaissut esim. 3- 5, 8, 11-28) tukee äidin kertomusta siitä, että hän yrittää kerätä sympatiaa julkaisemalla somessa postauksia, joiden tarkoitus on luoda hänestä uhria ja mustamaalata isä. Esitetyn näytön perusteella äiti on myöntänyt valtavan somejulkaisujensa määrän syynä olevan taloudelliset intressit.”
Kommentit (246)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenalla riittää symppaajia.
Harvassa ovat tukijat enää ja toisaalla väitettiin että tehtailee (omistaa muutamankin puhelimen, kuten Kakskerran häätövideolla nähtiin) niitä itse ja lähettää itselleen. Uskon tämän tuon oikeuden päätöslauselman lukemisen jälkeen. Tuntuu kykenevän mihin vaan, valitettavasti.
Ihan käy päivätyöstä. Kiusata muita. 🤨
Vierailija kirjoitti:
Varaton Helena tänään jalkahoidossa, joka taitaa maksaa halvimmillaan 90 €. Aiemmin esitteli ylpeänä hankkimaansa 80 € jääpalakonetta. Mutta tietenkään varaton Helena ei joudu maksamaan oikeudenkäyntikulujaan.
En ikinä hoidattaisi jalkojani, jos mulla ei olisi rahaa ostaa omalle lapselle omaa sänkyä.
Vierailija kirjoitti:
Mikko, valitus vetämään hovioikeuteen. Käräjäoikeus on mitä on. Mikon yksinhuoltajuus olisi lasten etu.
Otat opiksi virheistä ja lainaat Hellulta ripauksen sen röyhkeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa millaisen epäasiallisen viestin Hellurei on lähettänyt opettajalle!? Nykyään on tosiaan lapset sekä vanhemmat hankalia koulumaailmassa.
Ja kouluterveydenhoitajaa kirjaamaan lapsen terveystietoihin isän olevan alkoholisti?
Tuohan on kunnianloukkaus.Mikko ei jaksa tapella pienistä. Tuossahan tuo narsku vaan kertoo käänteisesti apinatonkkaongelmastaan. Tuon kokoinen nainen kun juo viintä koko ajan tonkkakaupalla ja juhlii kaljalasin äärellä ravintoloissa, täytyy maksan kohta piiputtaa.
Höpö höpö. Sen verran kohtuudella juo ettei ainakaan ulkonäöltään näytä alkoholiongelmaiselta.
Eniten vituttaa se, että ketjuun linkatun päätöksen mukaan Viron kansalainen Helena Koivu saa Suomen valtiolta oikeusapua ja vieläpä ilman omavastuuta. Kyse on tuhansista euroista veronmaksajien rahaa, jota Helena saa tämän itseaiheutetun sirkuksen pyörittämiseen ja Mikko Koivun rääkkäämiseen.
Ei Hellua lapset kiinnosta, kun pääasia on Mikon rahat.
En ymmärrä mistä tälläinen naisviha kumpuaa. Te siis joukolla solvaatte Helenaa.
Kaikki kuvat ovat filtterin läpi joka hävittää tuollaiset. Niissä harvoissa oikeissa näkyy hyvinkin selvästi.
Meinaatteko, että Helena malttaa olla valittamatta.
Hän on valittanut maailman tappiin joka asiasta ja mikä valittaessa, kun me maksamme hänen oikeuskulut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa millaisen epäasiallisen viestin Hellurei on lähettänyt opettajalle!? Nykyään on tosiaan lapset sekä vanhemmat hankalia koulumaailmassa.
Ja kouluterveydenhoitajaa kirjaamaan lapsen terveystietoihin isän olevan alkoholisti?
Tuohan on kunnianloukkaus.Mikko ei jaksa tapella pienistä. Tuossahan tuo narsku vaan kertoo käänteisesti apinatonkkaongelmastaan. Tuon kokoinen nainen kun juo viintä koko ajan tonkkakaupalla ja juhlii kaljalasin äärellä ravintoloissa, täytyy maksan kohta piiputtaa.
Mikko ei päässyt tuomaan oikeudessa esiin Helenan aitoja ongelmia, kun Helenan vempula ehti jo kääntää omat ongelmansa Mikon ongelmiksi. Ja Mikon aika oikeudessa meni näiden Helenan valheiden oikaisuihin. Oikeudessa pitäisi keskittyä vain niihin asioihin, millä voitetaan. Tuomari on mennyt vanhaan.
Mulla on monta kertaa tätä seuratessa tullut mieleen itänaapurin trollitehtailijoiden jutut. Jotain samaa neuvostomeininkiä tässä on. Paskaa suolletaan niin paljon ja monella ei rintamalla että vastapuoli ei vaan jaksa. Totuus tarkoittaa jotain ihan muuta kuin länsimaissa. Ahneus, häkäilemättömyys, omat lapsetkin myydään oman edun takia. Hyvin venäläistä.
Mulle tulee taas joku itämafia mieleen noista Hellun raha-asioista. Kaikki muka mennyt ja ajellaan loistoautoilla jalkahoitoon ja jääpalakonetta hakemaan, varmaan Kelaankin. Autot Viron rekkarissa ja Hellu käy siellä harvemmin kuin keskivertohesalainen.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mistä tälläinen naisviha kumpuaa. Te siis joukolla solvaatte Helenaa.
Tää on loisvihaa, ei naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Sen verran kohtuudella juo ettei ainakaan ulkonäöltään näytä alkoholiongelmaiselta.
Vielä. Sitten kun nainen menee tietyn rajan yli, se on nopeasti menoa. Pienempi elimistö, niin se tuho on kovempaa kuin miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Hellun käytöksestä. Ihan sama onko mies vai nainen. Teot puhuvat puolestaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun naisena pitäisi jotenkin ymmärtää rikollista sairasta vainoojaa? Ei hän tod edusta naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taistelu kaikkien maailman lasten ja äitien puolesta ei ollutkaan totta / motiivi?
Taisi ollakin Hellulla Mikon fyrkat mielessä?
Miten siinä pyhässä kirjassa tuumattiin? Että älä himoitse lähimmäisesi omaisuutta.Hellun mielenterveyden saisi muuten heilahtamaan lopullisesti leveilemällä rahalla ...
Olen sitä mieltä, että olisi syytäkin ajaa se totaaliseen hulluuteen. Paranemisen tietähän sillä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Eihän jeleeeeenaa tarvitse edes SOLVATA. Kertoo vaan mitä se on tehnyt. 🙌
Vierailija kirjoitti:
Solvataan? Mehän keskustelemme sen tekemisistä.
Asiasta toiseen, mutta toi on järkyttävää seurattavaa, miten narsisti saa manipuloitua lapsensa tuohon muka äidinrakkauteen, joka ei ole aitoa äidinrakkautta nähnytkään, vaan erittäin häilyvää, välillä vuoden poissaolevaa, välillä riippumista ja roikkumista, puun tai ikkunan takaa tirkistelyä, välillä kunnollisen isän etäännyttämistä, välillä näytöshaleja kameralle ja suurelle yleisölle esiintyen The Äitinä, välillä vähän narkki-isäpuolta, välillä pakottamista rikollisiin tekoihin äidin hyväksi, välillä kotitöiden jakamista äidin kanssa jolla on 24/7 vapaata tehdä niitä kotitöitään ym ym. Tuo on niin julmaa peliä, että hirvittää jopa seurata sivusta. Mind Game.
Paljonkohan se pikkuraha olisi ollut. 5 miljoonaa oli aivan liian pikkuisen. Mä saan näppyjä tästä henkilöstä!
Mikko, valitus vetämään hovioikeuteen. Käräjäoikeus on mitä on. Mikon yksinhuoltajuus olisi lasten etu.