Helena Koivu myönsi käräjäoikeudessa kiusaavansa ja häiriköivänsä rahan takia
Oikeuden pöytäkirjasta: " Edellä mainittu tarkoittaa käytännössä sitä, että kaikki äidin tuottama mediajulkisuus koskien muun muassa hänen muuttoaan Kakskerran kiinteistön vierasmajaan ja lasten kiireelliseen sijoittamiseen johtuvat siitä, että isä ei ole maksanut hänelle sitä kompensaatiota, joka hänelle hänen omasta mielestään kuuluu. Muu esitetty näyttö (Instagram julkaissut esim. 3- 5, 8, 11-28) tukee äidin kertomusta siitä, että hän yrittää kerätä sympatiaa julkaisemalla somessa postauksia, joiden tarkoitus on luoda hänestä uhria ja mustamaalata isä. Esitetyn näytön perusteella äiti on myöntänyt valtavan somejulkaisujensa määrän syynä olevan taloudelliset intressit.”
Kommentit (1087)
Vierailija kirjoitti:
Jumala päättää kuka tekee mitäkin.
Jumala on antanut ihmiselle valinnanvapauden. Helena ihan itse on päättänyt olla mitä on ja tehdä mitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala on antanut ihmiselle valinnanvapauden. Helena ihan itse on päättänyt olla mitä on ja tehdä mitä tekee.
Se on vaan kätevää syyttää Jumalaa aina kun sössii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä keisissä on Jumalaakin isompi herra ollut Hellun elämää vaikeuttamassa.
Voi Mikko minkä teit (sarkasmia)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä keisissä on Jumalaakin isompi herra ollut Hellun elämää vaikeuttamassa.
Voi Mikko minkä teit (sarkasmia)
Eiköhän Hellu ihan itse ole sopan keittänyt. Vaikuttaa harvinaisen hankalalta exältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalakin voi sössiä kenen tahansa asiat. Kaivakaas raamattu esiin ja opiskelkaa realistista elämää.
Ja mielestäsi Jelenalla olisi edellytyksiä päästä tuohon koulutukseen?