Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helena Koivu myönsi käräjäoikeudessa kiusaavansa ja häiriköivänsä rahan takia

Vierailija
30.06.2026 |

Oikeuden pöytäkirjasta: " Edellä mainittu tarkoittaa käytännössä sitä, että kaikki äidin tuottama mediajulkisuus koskien muun muassa hänen muuttoaan Kakskerran kiinteistön vierasmajaan ja lasten kiireelliseen sijoittamiseen johtuvat siitä, että isä ei ole maksanut hänelle sitä kompensaatiota, joka hänelle hänen omasta mielestään kuuluu. Muu esitetty näyttö (Instagram julkaissut esim. 3- 5, 8, 11-28) tukee äidin kertomusta siitä, että hän yrittää kerätä sympatiaa julkaisemalla somessa postauksia, joiden tarkoitus on luoda hänestä uhria ja mustamaalata isä. Esitetyn näytön perusteella äiti on myöntänyt valtavan somejulkaisujensa määrän syynä olevan taloudelliset intressit.”

Kommentit (1087)

Vierailija
1081/1087 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kasvatustiedettä vain väitti pääseensä lukemaan siinä, kun räyhäsi opettajalle ja poustaili niitä ääliömäisiä jenkkikouhotuksia kotikoulusta.

Oletko katsonut näitä opiskelleita? Sinnehän pääsevät aikalailla kaikki halukkaat nykyisin.

Ja mielestäsi Jelenalla olisi  edellytyksiä päästä tuohon koulutukseen? 

Vierailija
1082/1087 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala päättää kuka tekee mitäkin.

Jumala on antanut ihmiselle valinnanvapauden. Helena ihan itse on päättänyt olla mitä on ja tehdä mitä tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1087 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala on antanut ihmiselle valinnanvapauden. Helena ihan itse on päättänyt olla mitä on ja tehdä mitä tekee.

Se on vaan kätevää syyttää Jumalaa aina kun sössii.

Vierailija
1084/1087 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä keisissä on Jumalaakin isompi herra ollut Hellun elämää vaikeuttamassa.

Voi Mikko minkä teit (sarkasmia)

Vierailija
1085/1087 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tässä keisissä on Jumalaakin isompi herra ollut Hellun elämää vaikeuttamassa.

Voi Mikko minkä teit (sarkasmia)

Eiköhän Hellu ihan itse ole sopan keittänyt. Vaikuttaa harvinaisen hankalalta exältä.

Vierailija
1087/1087 |
03.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalakin voi sössiä kenen tahansa asiat. Kaivakaas raamattu esiin ja opiskelkaa realistista elämää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan