Helena Koivu myönsi käräjäoikeudessa kiusaavansa ja häiriköivänsä rahan takia
Oikeuden pöytäkirjasta: " Edellä mainittu tarkoittaa käytännössä sitä, että kaikki äidin tuottama mediajulkisuus koskien muun muassa hänen muuttoaan Kakskerran kiinteistön vierasmajaan ja lasten kiireelliseen sijoittamiseen johtuvat siitä, että isä ei ole maksanut hänelle sitä kompensaatiota, joka hänelle hänen omasta mielestään kuuluu. Muu esitetty näyttö (Instagram julkaissut esim. 3- 5, 8, 11-28) tukee äidin kertomusta siitä, että hän yrittää kerätä sympatiaa julkaisemalla somessa postauksia, joiden tarkoitus on luoda hänestä uhria ja mustamaalata isä. Esitetyn näytön perusteella äiti on myöntänyt valtavan somejulkaisujensa määrän syynä olevan taloudelliset intressit.”
Kommentit (1038)
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, ettei muiden julkkiksien eroasioita käsitellä vuosi tolkulla julkisuudessa 🙄
Joku on pahasti vialla näiden kohdalla ....
Ja se joku on tiedossa. Oikeudellekin Helena Koivu myönsi nyt käyvänsä massiivista julkista vaino- ja mustamaalauskampanjaa jo kuudetta vuotta "taloudellisista syistä". Totesi itse, että "tätä muuta" ei olisi, jos hän saisi lisää rahaa. Kyseessä historiallinen exän vainoamiskampanja satoine haastatteluineen ja tuhansine videoineen, joista osa kuvattu vielä vainon ja häiriköinnin kohteesta laittomasti. Tästähän on tuomiokin jo annettu Helena Koivulle.
Miten paljon yhdellä ihmisellä on vaatteita!? Onko Helunalla oma huone niitä varten?
Minä äitinä olisin muuten tyytyväinen, jos lapseni lääkäri ei sähköpostilla/puhelimessa kerro lapseni lääkärikäynneistä ja anna hänen terveystietojaan kenelle tahansa, joka viestissään väittää tai ilmoittaa olevansa lapsen äiti/vanhempi ilman minkäänlaista tunnistautumista. Helena Koivu sen sijaan haukkuu lääkärin ja maalittaa tätä tänään kymmenillä videoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tätä jaksaa jauhaa. Tekeekö Mikko näitä postauksia? Sairasta touhua
Ei,kun tämä palstan mt sairas läski. Ei sillä ole muuta elämää 🐖
Loppuu argumentit niin aletaan toisia kirjoittajia haukkua?
Vierailija kirjoitti:
Minä äitinä olisin muuten tyytyväinen, jos lapseni lääkäri ei sähköpostilla/puhelimessa kerro lapseni lääkärikäynneistä ja anna hänen terveystietojaan kenelle tahansa, joka viestissään väittää tai ilmoittaa olevansa lapsen äiti/vanhempi ilman minkäänlaista tunnistautumista. Helena Koivu sen sijaan haukkuu lääkärin ja maalittaa tätä tänään kymmenillä videoilla.
Onhan aiemmin jo maalittanut sossuja, poliisia, toimittajaa, lastenlääkäriä, talonmiestä.. Maalituksen mestari!
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon yhdellä ihmisellä on vaatteita!? Onko Helunalla oma huone niitä varten?
Juu lasten huone on varattu säilytykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellu kuormittaa uskomattoman paljon suomalaista yhteiskuntaa. Sote, oikeuslaitos, poliisi, koulu, sosiaalihuolto ja mitä vielä! Me maksamme tämän naisen turhaakin turhempaa taistelua oltavista!
Kaikki seonneet narsistit tulee tälle yhteiskunnalle kalliiksi. Narsistivanhemmat olisi jo korkea aika oikeuslaitoksen tunnistaa ja ottaa huomioon kun on pelinappuloina lapsia.
No tehkää sitten niin sen sijaan että kiusaatte heidän uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Yrittää häivyttää tuolla hammaslääkäriräntillääm keskustelun pois siitä faktasta, joka papereissa on, että kaiken takana on hänen ahneus!
Niinhän se Nataliella oli,kun sai rahaa ja Helenan jaMikon lapset kun omia lapsia ei ole. Leikkii feikki äitiä. Hyvä että häipyi julkisuudesta siihen piian rooliinsa. Kallio nauroi sen pöperöille ja jolle pitkospuilla. 🤭🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin ihmetellä, Helena on myynyt monta sataa vaatetta, laukkua, aurinkolaseja ja kenkiä. Ja lisää vaatteita on vielä Minnesotassa.
Ei ihme ettei Hellusta oikein tykätty Minnesotassa. Kuvottava akka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tätä jaksaa jauhaa. Tekeekö Mikko näitä postauksia? Sairasta touhua
Ei,kun tämä palstan mt sairas läski. Ei sillä ole muuta elämää 🐖
Loppuu argumentit niin aletaan toisia kirjoittajia haukkua?
Sinähän olet koko ketjun haukkunut Henan ulkonäköä ym. mikä ei kuulu tähän mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Varsinais-Suomen käräjäoikeuskin totesi tuoreessa päätöksessään, että Helena Koivu maalittaa (kostoksi) julkisesti ihmisiä ja jopa julkaisee yksityisiä viestejä. Tämä johtaa oikeuden mielestä ymmärrettävästi siihen, että ihmiset ovat varovaisia ja jopa välttävät kommunikoimasta Helena Koivun kanssa. Sen jälkeen HK valittaa "minulle ei vastata/minulle ei kerrota". Aivan omaa syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittuakos läski sulle kuuluu.
Helenan kannattajat ovat juuri tätä tasoa.
Yrittää tuolla hammaslääkärijutulla peitellä sitä, että on itse kiristäjä.
Olen noita insta juttuja paljon kuunnellut ja monta kertaa hellu on itsensä pussiin puhunut. Siis valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinais-Suomen käräjäoikeuskin totesi tuoreessa päätöksessään, että Helena Koivu maalittaa (kostoksi) julkisesti ihmisiä ja jopa julkaisee yksityisiä viestejä. Tämä johtaa oikeuden mielestä ymmärrettävästi siihen, että ihmiset ovat varovaisia ja jopa välttävät kommunikoimasta Helena Koivun kanssa. Sen jälkeen HK valittaa "minulle ei vastata/minulle ei kerrota". Aivan omaa syytä.
Ja kuten oikeudessakin oli esillä, tämä valittaja-maalittaja jätti itse äitiviikkonsa hoitamatta lähes vuoden ajaksi. Laiminlöi totaalisesti huoltajuussopimuksensa velvoitteet ja jäi poikaystävänsä luo Minnesotaan. Helena Koivu muutti Suomeen vasta pakon edessä, kun ei saanut enää viisumia jenkkeihin vaan tuomion sikäläisen oikeuden halventamisesta ja sen seurauksena myös pidätysmääräyksen. Suomeen tulon jälkeen HK aloitti ex-exän entistä massiivisemman julkisen mustamaalauskampanjan + tutkan alla tapahtuvan häiriköinnin ja kiusaamisen kiristääkseen lisää rahaa jo saamansa sovitun miljoonan lisäksi. Näinhän oikeuskin totesi.
Narsistit koston ja rahanhimoineen käy kalliiksi tälle konkurssikypsälle valtiolle.
Ei vaan vieläkään hellu ymmärrä että kun aikansa taas levittää lastensa tietoja koko kansalle ja
haukkuu siinä sivussa lastensa opettajat, lääkärit ym.
Löytää itsensä taas oikeudesta ja toivottavasti silloin Mikko saa täys huoltajuuden.
Ryysyistä rikkauksiin ja takaisin ryysyihin.
Eikö nuo hupparit maksaneet aiemmin yli 60 €? Nyt myydään 49 €, niitä on tainnut jäädä reippaanlaisesti Helenalle kämppäänsä.