**JOULUISTEN viikonvaihde**
Huomenta!
Pakko mennä laittaa aamupalaa joten jatkan myöhemmin :)
Kanelinen ja Pikku-Pipari rv 10+0 !!!
Kommentit (24)
Kuulosti meinaan ihan kuin mun kirjoitukselta tuo sun olotilas, eli mullakin oli ihan " kaaottinen" pahoinvointi ja väsymys, tuntui kuin olis ollut jossain pilleritokkurassa sen 2-3 viikkoa, en saanut yhtään mitään aikaseks, väsytti vaan, tosiaan kuin olisin ollut unissakävelijä! :)
Nyt on jotenkin muuten niin mahtava olo, ei väsytä eikä okseta, tänäänkin olen siivonnut vaikka mitä ja sen lisäksi vielä vienyt tytön ratsastamaan ja pojan jalkapalloon ja kuskaillut vielä lasten yökyläkavereita ympäri. Viikko sitten tällainen operaatio ei kertakaikkiaan olis onnistunut.
Nyt äsken kävin saunassa ja oikeaa rintaa alkoi vihloa kovasti, jospa näitä oireita taas alkaakin löytyä, hope so!!
Ihana kuulla että sun ultrassa kaikki oli ok, vaikka siis ne oireet katosivatkin :) .
Mäkin olen syönyt ihan urakalla ulkomaisia mansikoita. Jospa se varotus niistä koskis pakaste sellaisia, siis ulkolaisia? En kyllä tiedä..
Meidän 10kk poju äsken maisteli lettuja, olihan mainio ilme naamalla, taisi olla paljon parempaa kuin joka-aamuinen ja -iltainen puuro :)). Toisinaan tuntuu että oonko liian lepsu kun annan maistella tuon jäbän jo kaikkea, ekan ja tokan lapsen kanssa olin paljon tiukempi. Mutta jotenkin vaikea pitää tuota erossa kaikesta kun isommat syövät nenän edessä ja kovasti tuntuu jo ottavan mallia ja seuraavan isompia sisaruksiaan...Itseasiassahan tuo täyttä jo 11kk, kylläpä aika rientää.
Onpas ollut päivä taas, paljon liikkunut paikasta toiseen ja illan huipennus oli se, että oksensin pitkään ja hartaasti valtatien varressa kun kauhea autojono valui ohi:/ Pahaolo tuli jäätelöstä, eli tähän loppu jätksin syönti. Karkkia vielä menee. Pitäs heittää tuo karkin syönti ku maha on todella ärtyny ja siis ihan ruokavaliosta kiinni. Tänään kävin kaupoissa ja ostin vauvelille ihanan potkupuvun, veluuria ja bodyn joka ei ollu hirmu nätti, mutta huippu halpa. Pakko ostella joka viikolla jotain kun en ota tuota äitiyspakkausta. HUH TULI TAAS OMAA NAPAA
Todella ihana kuulla, että jotkut on jo np ultraan menossa, tietää, että itselläkin lähestyy. Torstaina olis eka lääkäri. Jännityksellä odotan, kun lääkäri kuitenkin osaa jotain sanoa kohdun koosta. Tosin edellisessä raskaudessa kävin toisella lääkärillä ja se sanoi että on liian pieni, mutta kun ultraan pääsin, niin ihan oikean kokoinen oli.
P-M rv 10 (jee!)
itse olen popsinut mansikoita ja vaikka kuinka, espanjalaisia ovat varmaan olleet, enkä ole edes osannut ajatella ettei niitä voisi syödä.
Samoin uppoaa viinirypäleet ja kaikki muutkin hedelmät ja marjat.