Tutkimus naiset ovat miehiä älykkäämpiä
Kommentit (70)
we found that the average IQ of men is 4.6 points higher than that of women, as measured by the Progressive (or Raven's) Matrices.
Kätkö tuon tutkimuksen tekijälle samoin kuin Helmuth Nyborgille, joka päätyi päinvastaiseen lopputulokseen, ja jota sen takia alettiin rangaista?
Vierailija kirjoitti:
Mitä uutta tuossa on?
M39
Helmuth Nyborg päätyi aivan päinvastaiseen lopputulokseen ja sai kärsiä seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Kätkö tuon tutkimuksen tekijälle samoin kuin Helmuth Nyborgille, joka päätyi päinvastaiseen lopputulokseen, ja jota sen takia alettiin rangaista?
En minä sitä tiedä
Ap
Nobel-palkinnot
Miehet 900
Naiset 60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä uutta tuossa on?
M39
Helmuth Nyborg päätyi aivan päinvastaiseen lopputulokseen ja sai kärsiä seuraukset.
Eli siis mihin tulokseen? Olen sekaisin
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele
Jeps, hyvä tutkimus. Miesten ÄO 4-6 pistettä korkeampi, enkä ihmettele tulosta lukiessani palstaa.
Häh? Ainakin abstraktin mukaan tuon tutkimuksen lopputulos oli juuri toisinpäin. Ero on mitätön, mutta miehet ovat pikkuisen älykkäämpiä, keskimäärin siis.
Hyvä… hienosti. Kiltti ja reipas tyttö. Nyt pyllistähän reippaana ja fiksuna tyttönä tänne sedälle, niin setä vähän kokeilee että onko se pyllyreikä vielä pipi.
Myönnän olevani tyhmä ja kaikki naiset minua älykkäämpiä siksi minusta ei kiinnostu kukaan kun eivät pääse keskustelemaan jos toinen on tyhmä.
Mutta naiset, kuten aloittaja, eivät osaa kaksoispistettä pöytäkoneestaan näppäillä
Ehdottomasti! Muun muassa incel- ja persujankkaajanaiset osoittavat todellisen älykkyytensä.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Ainakin abstraktin mukaan tuon tutkimuksen lopputulos oli juuri toisinpäin. Ero on mitätön, mutta miehet ovat pikkuisen älykkäämpiä, keskimäärin siis.
Ei vaan naiset
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti! Muun muassa incel- ja persujankkaajanaiset osoittavat todellisen älykkyytensä.
Heh, tutkimuksen tulos pätee, tämä mamma ei ymmärtänyt lukemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä uutta tuossa on?
M39
Eli siis mihin tulokseen? Olen sekaisin
Nyborg päätyi lopputulokseen, että miehet ovat pikkuisen älykkäämpiä keskimäärin. Hänelle kävi yliopistopiireissä huonosti.
Jos joku yritetään vaientaa, se on yleensä painava syy ottaa hänen sanomisensa vakavasti. Perättömät väitteet osoitetaan vääriksi, kiusallisten totuuksien sanomisesta joutuu rangaistuksi. Jos väitettä ei voi osoittaa vääräksi, siitä on päästävä eroon muilla tavoin, ja lähinnä mahdollisuudeksi jää rankaiseminen.
No niin miehet