Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri puhuu työpuheluita parvekkeella aamusta iltaan

Vierailija
30.06.2026 |

Istun tässä sohvallani olkkarissa ja kuulen yhtä selvästi kuin olisi mukana puhelussa. Hyvää lomaa mulle!

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sulle ratkaisu ongelmaasi: Mene ja tutustu naapuriisi. Juttele sen kanssa, ihan mistä vaan. Mitä paremmin tunnet toisen, sitä vähemmän naapurisi tekemiset ärsyttää sinua. Kun et tunne, alat ärsyyntyä ja rakentaa naapuristasi viholliskuvaa. 

Vierailija
2/51 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä siellä kotona kökötät lomalla. Lähde ulos hyvä ihminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääpä tuohon vielä se, että se sama työpuheluita puhuva naapuri polttaa tupakkaa siellä parvekkeella.

Vierailija
4/51 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sulle ratkaisu ongelmaasi: Mene ja tutustu naapuriisi. Juttele sen kanssa, ihan mistä vaan. Mitä paremmin tunnet toisen, sitä vähemmän naapurisi tekemiset ärsyttää sinua. Kun et tunne, alat ärsyyntyä ja rakentaa naapuristasi viholliskuvaa. 

En haluaisi kuunnella parhaan kaverinikaan työpuheluita kotisohvallani aamusta iltaan. En voi mennä ulos kuin vasta illalla, koska meillä on 27 astetta lämmintä ja mulle tulee sellaisessa huono olo. Ikkunat ja parveke on varjoon, niin pidän ovea ja ikkunaa auki. Lisäksi työni on liikkuvaa, niin lomalla tykkään olla paljon kotona. Ap

Vierailija
5/51 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

INHOAN KUUNNELLA TYÖASIOITA VAPAA-AJALLA! En kuuntele niitä töissäkään...en ole ap. 

Vierailija
6/51 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi kuunnella parhaan kaverinikaan työpuheluita kotisohvallani aamusta iltaan. En voi mennä ulos kuin vasta illalla, koska meillä on 27 astetta lämmintä ja mulle tulee sellaisessa huono olo. Ikkunat ja parveke on varjoon, niin pidän ovea ja ikkunaa auki. Lisäksi työni on liikkuvaa, niin lomalla tykkään olla paljon kotona. Ap

Mitä sää uliset? Ota aurinkotuoli ja hurauta luurit päässä hissillä alas pihalle ja istu siellä varjossa nauttimassa, niin minäkin teen. 

Et näköjään tajua, että joillain on töitä vaikka sulla ei. Työstä saa rahulia. Ei kaikki halua loisia, vaikka sinä niin teetkin. 

Vierailija
7/51 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii tai töihin.

Vierailija
8/51 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamusta iltaan poissa kotoa?

Vierailija
9/51 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii tai töihin.

Hän on lomalla.

Vierailija
10/51 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisääpä tuohon vielä se, että se sama työpuheluita puhuva naapuri polttaa tupakkaa siellä parvekkeella.

Mene sinäkin töihin ja muuta helvettiin sieltä kerrostaloluukusta.

Vierailija
11/51 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen etöitä parvekkeella, mutta onneksi puheluita on vähän. Kokousten ajaksi menen sisälle. Ymmärrän kyllä, että tuo ärsyttää. Voisitko tuosta sanoa jotain naapurille?

Vierailija
12/51 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin ajaa kuorma-autot naapuriin lastauslaiturille, vaikka olen lomalla

Vierailija
13/51 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sää uliset? Ota aurinkotuoli ja hurauta luurit päässä hissillä alas pihalle ja istu siellä varjossa nauttimassa, niin minäkin teen. 

Et näköjään tajua, että joillain on töitä vaikka sulla ei. Työstä saa rahulia. Ei kaikki halua loisia, vaikka sinä niin teetkin. 

Voi ny vttu. Tuonne kerrostalon parkkipaikalle aurinkotuoliin :D Evakkoon omalta parvekkeelta, joka on jonkun vtun firman etähaarakonttori. Ostin parvekkeellisen asunnon voidakseni nauttia lyhyestä kesästä yksityisesti parvekkeella, en asfaltoidulla parkkipaikalla ohikulkijoiden ihmeteltävänä.

Oisko se mitään että parvekkeilla ei metelöidä ja työt tehdään sisätiloissa?

Vierailija
14/51 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei naapuri, eikö biitsillä olisi vielä mukavampi tehdä etätöitä? 

Vierailija
15/51 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne työpuhelut edelleen ärsyttäisi. Onhan tuo ihan perseestä.

Vierailija
16/51 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpuheluita EI SAA puhua julkisesti!

Otappa selvää missä naapurisi on töissä ja vinkkaa sinne!

En tajua miksi pitää hölöttää!

Kerran yks tyyppi sai pomoötaan huomautuksen, kun puhui bussissa asiakkaastaan, 

asiakas oli vaan ikävä kyllä pienellä kylällä helposti tunnistettavissa!

Vierailija
17/51 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala suitsuttelemaan hajuvesiä partsilladi, huutele parin minuutin välein "Mitäää? Mitä sibä sanot??", kutsu ystäviä kälättämään partsille kanssasi, osta hyvät kuulokkeet.

Tai huomauta asiasta jämäkästi mutta ystävällisesti naapurille. Mä aikoinaan nuorena kotiäitinä kälätin tosi paljon partsilla ystävien kanssa/puhelemissa, oon takuulla ollur ärsyttävä ja olisin kyllä huomioinut  naapureita jos joku olisi huomauttanut.

Vierailija
18/51 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneen äärellä

etätöissä arskatuolilla

chillaten? 😎🌞

Ok. Kuitenkaan itse

en missään nimessä 

puhuisi työpuheluja

parvekkeellani. x

Vierailija
19/51 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedätkö mikä kuka on  hänen työnantajansa-

ilmoita sinne-  työpuhelut ovat yksityisiä- jopa salaisia-  tuo ei ole asiallista.

pitkä kesä odottaa talvea- kai talvella loppuu.

mutta tuo peli ei vetele.  

Vierailija
20/51 |
30.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain #18 E.

Hyvää päivää. x

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä