Mikseivät suomalaiset naiset arvosta romantiikkaa?
Olen työni puolesta asunut mm. Brasiliassa, Nigeriassa ja Kolumbiassa. Komennukset olivat useita kuukausia tai jopa yli vuoden, joten treffailin aina paikallisia naisia. Tuntui niin luontevalta muutamien treffien jälkeen ostaa naiselle kukkasia, kun tuli tapaamaan minua AirBnB känpälle. Suomessa en ole ikinä ostanut kellekkään naiselle kukkasia. Täällä se ei vain toimi, tai tuntuu epäluontevalta ja nainenkin alkaa heti pitämään miestä outona.
Miksi suomalaiset naiset eivät pidä romantiikasta?
M34 diplomi-insinööri
Kommentit (28)
Miksei se sinulla johtanut parisuhteeseen, ap?
Deittaile vähän perinteisempää naista eikä pahimpia pubiruusuja.
Kyllä arvostetaan mutta suomalaiset ukot ovat; 🤮🐷🙈. Eli katsokaa peiliin
No et vain ole tavannut sitä oikeaa naista.
Aloin seurustella Afrikkalaisen kaunottaraen kanssa. Hän oikeasti arvostaa sitä kun ostan kukkia, toisin kuin suomalainen nainen. Kehun myös maailman kauneimmaksi naiseksi joka kerta kun näemme. Olet AP oikeassa, tuntuisi kornilta tehdä tätä suomalaisen naisen kanssa, koska ei saa vastakaikua naiselta yleensä.
Mies27
Suomalaiselle naiselle rakkaus, välittäminen ja huolehtiminen on liian vaikeaa rasti.
- Rakkauden ammattilainen
Suomessa on romanttisia naisia. Mutta mieluiten vasta sitten jos mies haluaa oikeasti seurustella tai kiinnostuu, sekä nainen. Muuten voi ajatella että se on pyrkimys sänkyyn tai pallo jalkaan naiselle naimisiin heti, lapsikatras. Nainen ei luota täällä heti sinisilmäisesti tuntemattomiin, kokemustensa vuoksi. Myös jos nainen haluaisi erota deittikumppanista, on noloa ottaa kukat, jos se ei jatkukaan. Ruusussa ei saa olla kirvoja tai piikkejä mm.
suurin osa suomalaisista naisista ja miehistä ei ole lainkaan romanttisia, se vaan on faktaa vaikka muuta valehdellaan
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on romanttisia naisia. Mutta mieluiten vasta sitten jos mies haluaa oikeasti seurustella tai kiinnostuu, sekä nainen. Muuten voi ajatella että se on pyrkimys sänkyyn tai pallo jalkaan naiselle naimisiin heti, lapsikatras. Nainen ei luota täällä heti sinisilmäisesti tuntemattomiin, kokemustensa vuoksi. Myös jos nainen haluaisi erota deittikumppanista, on noloa ottaa kukat, jos se ei jatkukaan. Ruusussa ei saa olla kirvoja tai piikkejä mm.
Yksi rennompi ei-niin-romanttinen kukka on hyvä mihin vaan tilanteeseen. Kaunista käytöstä vain.
Kukkia voi saada vaikka mummolta. Romantiikka on ihan jotain muuta.
Meillä ei ole koskaan pidetty romantiikkaa, herkkyyttä tai naisellisuutta arvossa. Suomalainen kulttuuri on kova ja pärjäämistä korostava. Suomalainen nainen puolestaan on parhaimmillaan ollut "hyvä työihminen" (edelleen osassa maata korkein kehu). Karu ilmasto, luterilaisuus ja pitkä, köyhä, sotaisia historia. Sisu, sauna ja Luther, perkele, rumat ne vaatteilla koreilee, vaatimattomuus kaunistaa ja vaikeneminen on kultaa. Kynttilä vakan alle ja kell' onni on, se onnen kätkeköön, nih.
Ei oikein otollinen kasvualusta romantiikalle.
Hyvä, etteivät arvosta. "Romantiikka se ei sovi jätkälle", lauloi jo Simo Salminen aikoinaan.
Kake, 52, Kerava
Joo, vaimo haluaa kyllä niitä romanttisia eleitä, mutta ei kyllä sitten mitenkään tunnu arvostavan niitä.
Esimerkiksi jos tuon kullia ihan muuten vaan kauppareissulta, niin pyytää minua leikkaamaan uuden imupinnan ja laittaa itse maljakkoon, eikä nyt mitenkään erityisemmin kiittelee tai reagoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi rennompi ei-niin-romanttinen kukka on hyvä mihin vaan tilanteeseen. Kaunista käytöstä vain.
Ok. Mutta ei kirvoja ruusussa eikä piikkejä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, vaimo haluaa kyllä niitä romanttisia eleitä, mutta ei kyllä sitten mitenkään tunnu arvostavan niitä.
Esimerkiksi jos tuon kullia ihan muuten vaan kauppareissulta, niin pyytää minua leikkaamaan uuden imupinnan ja laittaa itse maljakkoon, eikä nyt mitenkään erityisemmin kiittelee tai reagoi.
No tuo on kyllä kieltämättä julmaa 😆
Suomalaiset naiset ajattelevat että mies tekee niin että pääsisi pöksyihin. Ajatus siitä tuntuu vastenmieliseltä vaikka sen takia kun ajoitus on huono tai että tunteita seksiin ei ole. Ajatus siitä ettei miehen romanttiset eleet ole "vilpittömiä".
Vierailija kirjoitti:
Saako tätä mistä kaupasta?
Voisin ottaa.
Sanot että et ole ikinä ostanut kukkia suomalaiselle ja ihmettelet miksi se ei osaa arvostaa sitä? 🤔
Noh, kait se on miehen logiikkaa.
Mikseivät suomalaiset miehet pidä romantiikasta?
Onhan sitä molemmulla sukupuolilla kokemusta ulkomaan romantiikasta , ja siellä toimii suomalainenkin.