Oletko emännöinyt tupperi tai partylite kutsuja?
Ystäväni aloittanut tuon touhun molemmissa ja haalii kavereita mukaan? Miten nuo kutsut järjestetään? En oikein usko että se ihan helppoa on? MItä ystäväsi tykkäävät kun kutsut heitä ostamaan? Mitä olet tarjonnut? Onko ollut tilauksia kun eikö se emännänlahja riipu siitä?
Kommentit (6)
- kutsuu kavereita, työkavereita, naapureita kylään
- käy kaupassa ja ostaa 2e. n kääretortun, 2e. lla suolakeksejä ja 1,5 e. n valkosipulituorejuuston.
- keittää kahvia ja teetä.
- kattaa pöydän.
- ottaa vastaan vieraat
- hyvästelee vieraat.
- korjaa likaiset astiat tiskikoneeseen
- saa kiitokseksi jonkun lahja.
Yleensä ihamiset tulevat ihan mielellään. Ei ole ostopakkoa. Itsekin olen käynyt kutsuilla, vaikka en ole ostanut mitään. Emännänlahjan saa joka tapauksessa.
eka oli helmikuuta vuosi sitten. Myyntiä tuli 40eurolla. Kaksi vierasta viidestä osti tuotteita. Ja siitä sain -15% alennuksen omasta tilauksesta. Toiset kutsut emännöin viime lokakuun lopulla. Vieraita oli 6 ja myyntiä tulikin yli 300eurolla ja jatkokutsut. Joten sain aika suurella summalla valita ilmaiset tuotteet itelle.
Tyhjätaskuja ei kannata kutsua, koska ei heillä ole varaa ostaa tuotteita. Partylitellä on ainakin hinnat pilvissä. Enää en tuotteita ostele, kun kaupasta saa edullisemmin.
kyllä sinne aina noin 5-6 henkeä saa tulemaan, mutta niitä kutsuja on meilläpäin niin paljon, ettei kehtaa usein pitää. Siitä tulee kuitenkin vähän sellainen " pakko ostaa" fiilis... =/ En ole itse käynyt pitkään aikaan kutsuilla, meillä niitä purkkeja on paljon enkä halua lisää nyt pitkään aikaan!
Itse olen ostanut paljon niitä kynttilänjalkoja,mutta entä kynttilät? Poltatteko kesällä kynttilöitä?