Yksityinen vaiko kunnallinen pk?
saatiin paikka kummastakin vaikka ensin ei meinattu saada mistään ja nyt pitäisi viikonlopun aikana päättää, kumpi otetaan. Siis yksityinen haluaa heti vastauksen. Kunnallinen lähempänä, mutta isompi ryhmä ja yksityinen kalliimpi ja kilometrin kauempana.. Lapsi täyttää 3v.
Kommentit (5)
Yksityisellä olen käväissyt hakupaperit hakemassa ja kunnallisella viemässä. Silloin lapset päikkäreillä siellä. <mutta yksityinen oli todella hieno verrattuna kunnan 40v vanhaan korjausta vaativaan rakennukseen. Samoin hlökunta oli miellyttävämpää yksityisellä. Mutta eihän tuollaisella pikavisiitillä mitään tarkempaa selviä. ap
Itse vaihdettiin yksityiseen.
Ollaan helkutin tyytyväisiä. Henkilökunta mukavampaa ja vaikuttaa siltä, että todella pitävät työstään. Tekevät paljon retkiä, ruoka tuntuu olevan hyvää ja monipuolista ja koko ote lapsiin on valoisampi.
taisin liian myöhään laittaa tän aloituksen..
tämä asiahan on hyvinkin päiväkotikohtaista mutta olen itse ollut hyvin hämmästynyt ja pettynyt tähän meidän " laadukasta ja turvallista hoitoa" tarjoavaan yksityiseen päiväkotiin :(
no okei, päiväkoti on yli puolet pienempi kuin kunnallinen joten ehkä se on sitten sitä laatua ja turvallisuutta, muuten ei kyllä oikein tunnu siltä. henkilökunta on muutamaa poikkeusta lukuunottamatta hyvin tylyjä sekä lapsille että vanhemmille. olen itse kuullut poikaa hakiessa kuinka hoitaja huutaa suoraa kurkkua 2-3-vuotiaalle tytölle " olet tuhma tuhma tosi tuhma tyttö" eikä kyse ole edes yksittäistapauksesta.
toiminta on muutenkin hyvin yksipuolista, lapsia istutetaan mielestäni liikaa ja vaaditaan olemaan nätisti ilman mahdollisuutta purkaa ylimääräistä energiaa ym. paljon muutakin olisi mutten jaksa nyt eritellä sen tarkemmin.
eli minun pointtini on että yksityinen pk ei automaattisesti ole parempi kuin kunnallinen! kyllä molempiin pk:hin pitäisi tutustua paremmin, ikävä kyllä yksi lyhyt vierailukäynti ei välttämättä tuo koko totuutta esiin. minäkin sain tuosta meidän pk:sta aivan erilaisen kuvan etukäteen ja totuus on paljastunut vasta tässä pikkuhiljaa talven mittaan.
Kai te nyt sentään meinaan kävitte paikan päällä...???