Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista olisi olla koko talvi kesämökillä?

Vierailija
28.06.2026 |

Voitko kertoo?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti kesämökin varustetasosta, onko auto käytettävissä ja seurasta ym ym. 

Vierailija
2/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile. Palaa keväällä kertomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän se menee, no problem, lumityöt ovat ainoa vaiva.

Vierailija
4/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti upeeta!!! 

Vierailija
5/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mökillä menisi, ollaan oltu monesti talvella siellä. Kaivo ei jäädy ja järvestä saa saunaveden, avanto tulee siinä kaupanpäälle. Puuta menee viikonlopussa vaan niin pirusti että koko talven viettäminen tulisi kalliiksi.

Vierailija
6/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

%3D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut 12 vuotta mökillä. Mikäs tässä. Ei kai tämä omakotitalosta eroa kuin rantasaunan ja järven osalta.

Vierailija
8/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Porinmattia, pärjää vähillä puilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sitä luntakaan tarvi luoda omakotitaloa enempää.

Vierailija
10/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen Porinmattia, pärjää vähillä puilla.

Ilmalämpöpumppu ja lattialämmitys maalämmöllä ainakin meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin mökille pysyvästi 6v sitten. Eikä pois lähdetä!

Aiemmin oli aina kyyneleissä pitelemistä, kun mökiltä oli lähdettävä pois. Nyt on joka päivä vaan niin onnellinen olo, kun saa täällä asua 😊

Mitä tarkalleen haluat tietää?

Vierailija
12/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin viime talvi,rakastin joka hetkeä!Todella kylmää ja kaunista.Hyvin sujui,vaikka ulkohuussi ja peseydyttiin pihasaunassa.Ja mikä parasta ei ötököitä,sammakoita ym.Olen muutenkin talvi ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin asun talviasuttavalla mökillä :) On lääniä. Hirrestä tehty talohan tämä on, veden äärellä. Hienot maisemat. Mitä halusitkaan kysyä? On sähköt, tulisijoja, pakastimet jääkaapit, on autolle tallit ja lämpöpistokkeet, tulee lumiaura ja puita on tontilla omasta takaa. En ikinä lähtisi enää kaupunkiin. Kaupungissa asuminen on kuin pistäisi elämänsä tauolle. Täällä näet luonnon, avaruudenkin voi sanoa, kun kaupungin valosaaste ei ole yöllä tähtien tiellä. Näet kaikki vuodenajat selkeästi. Koet ne. Opit, mitä talo tarvii, mitä pensaat puut kasvimaa putkistot. Talo opettaa sinua, ja luonto.

Rakastan.

Vierailija
14/14 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku valitti että puita menee, nykyisten asumusten ongelma on suuri koko ja katto korkealla. Ennen osattiin mökit tehdä niin ettei tarvinnut koko metsää hakata vuoden polttopuiksi.