Lue keskustelun säännöt.
Miksei Suomi hyödynnä ilmastönlämpenemistä?
28.06.2026 |
Miksi Suomessa ei monetarisoida ja tuotteisteta fiksusti tilannetta jossa meillä on upeat 4 vuodenaikaa ja mukavan lämpimät kesät kun Euroopassa, esim Pariisissa ja Berliinissä, kärvistellään 40 asteessa? Voisimme periä todella kovia vuokria vaikka rantamökistä ja mainostaa rikkaille ranskalaisille mahdollisuutta viettää 2 viikkoa ihanassa ilmastossa.
Miksi poliitikot eivät isossa kuvassa hyödynnä tätä valtavaa etua joka Suomella on!
Kommentit (2)
Me mieluummin maksamme siitäkin kalliisti muille maille vierahille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Haluammeko 100 miljoonaa ulkomaalaista tungeksimaan maahamme? Sitä paitsi ilmaston lämpeneminen voi hyydyttää Golfvirran, ja sen jälkeen meillä on vain yksi vuodenaika: ikitalvi.