Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Saako lapsensa seurustelusta kysyä?
28.06.2026 |
Aikuinen lapseni on itse kertonut ihastuksestaan. Välillä on ihan oma-aloitteisesti kertonut, että tehnyt jotain tämän ihmisen kanssa. Välillä taas lähettää arvoituksellisia viestejä, tyyliin golfaamassa hyvässä seurassa.
Meillä on läheiset, hyvät, normaalit välit tuon lapseni kanssa. Onko ok kysellä, miten tapailutintamalla menee vai onko tuo utelua? Tai jos en kysy, luuleeko lapseni, että hänen elämänsä tärkeä asia ei kiinnosta?
Mikä kuuluu äidille ja mikä ei? En halua antaaa ymmärtää, että pitäisi seurustella, enkä että asia ei kiinosta. Nyt tuntuu, että voin puhua mistä tahansa muusta, kuin tuosta asiasta, jota kiertelen.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa