Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi kerrostalossa sallitaan remontin aiheuttama meteli, mutta musiikkia ei saa soittaa?
28.06.2026 |
Tätä en ole ikinä ymmärtänyt. Mielestäni joko kaikki meteli pitäisi sallia päiväsaikaan tai ei mitään. Ei ole olemassa "parempaa" tai "huonompaa" meteliä. On vain meteliä.
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Musiikin huudattaminen naapureita häiritsevästi on kielletty sekä päivällä, että yöllä.
Remontit tehdään päiväsaikaan. Ei illalla, eikä viikonloppuisin/arkipyhisin.
Asuminen on joillekin outoa ja hankalaa. Se vaatii yhtiön hallituksen valvontaa.