Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka tuota Subin junttiäijä ohjelmaa oikein katsoo????

Vierailija
18.05.2007 |

Asuuko kotonasi myös tuollainen ÄIJÄ!!!???? En kyllä huolis. Tyypillisiä suomiukkoja vittu saatana kun pitää puhetta tehostaa tyhjän aikaisella paskan jauhannalla prle on se stna ettei tuohon ikään ole oppineet puhumaan niinku ihmiset.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsojien kalastelu, ihmiset tykkää kattoo tollasia paskanjauhanta meininkiä, valitettavasti.

Mutta ne äijät on ihan fiksuja loppujen lopuksi. Mulla on tv auki tossa vieressä. Sitäpaitti nehän tekee tosi mielenkiintoisia juttuja.

Vierailija
2/5 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkei se mikään ÄIJÄ olekaan... :D

Minua ei muuten haittaisi edes se kiroilu, mutta ärsyttää kun subi mainostaa kyseistä ohjelmaa niin että lapset ovat vielä hereillä ja mainokseenkin pakko ottaa pari perkelettä mukaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne on ihania äijiä. Hynysestä tykkään enemmän. Sehän on muuten jonku seksikkyysäänestyksenkin voittanut (enkä ihmettele, vaikkei olekaan yhtään mun tyyppiäni, silti on jollain lailla todella seksikäs)

Vierailija
4/5 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ohjelma. Kirosanoja tosin minun makuuni liikaa. Jone on niin hothothot! Ihanaa huomenna nään sen Isojanossa :)

Vierailija
5/5 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kiroilu kuuluu ohjelmaan. Itse en juurikaan kiroile, eikä miehenikään, mutta en siltikään kiinnitä tuossa ohjelmassa kiroiluun huomiota. Koomisinta olisi, jos jokaisen kirosanan kohdalla kuuluisi " piip" .

Hynynen on todella sympaattinen hahmo, eikä Jonekaan mikään kauhea ole.