Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotko tosissasi ettei miehesi petä?Jos niin millä peruusteella?

Vierailija
11.05.2007 |

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon Jeesukseen Kristukseen

Vierailija
2/26 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hygienia taso on sitä luokkaa ettei varmana petä. Lisäksi kertoisi jos hairahtuisi, niin teki viimeksikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on keskinäinen kunnioitus, joka näkyy suhteessamme muutenkin.

Vierailija
4/26 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos toista rakastaa aidosti, niin tällöin myös kunnioittaa. Ja kun nämä tunteet ovat aitoja, niin toista ihimistä ei voi yskinkertaisesti vain satuttaa.

Tällöin päähän ei pääse syntymään edes pienintä epäilystäkään, tai muita turhuuksia; esim. mustasukkaisuutta jne.

Minusta on ihanaa elää mieheni kanssa. Nämä tunteet ovat todella voimakkaita vuodesta toiseen, ja saan tuntea joka ikinen sekunti, kuinka hän kunniottaa minua.

Ja minä rakastan mysö häntä yli kaiken, enkä voisi koskaan satuttaa.

(Ja kyllä, ole kokenut aikaisemmissa suhteissa todella tökeröäkin pettämistä, joten osaan varoa; niistä parantuminen vei vuosia ja uudelleen luottaminen tuntui lähes mahdottomalta.)

Vierailija
5/26 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vaan ole mitään syytä epäillä häntä. Vaikka joskus erehtyisikin pettämään,ei liittomme siihen kariutuisi, mutta en usko sellaista päivää vastaan tulevan. Tälläkin hetkellä saunaillassa, mutta olen ihan levollisin mielin.

Vierailija
6/26 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta, niin sääliksi käy. Ja jos tarvii jotain vierasta saada, niin antaa palaa sit vaan - saa pitääkin sit koko miehen. Mun mies ei pystyis pitää sisällään niin kamalaa salaisuutta. Sen naamasta näkee kilsojen päähän, jos jotain on sydämellä tai jos salaa jotain.

Ja muutenkin, se ei ole sen tyyppinen. Se on sellainen " kiltti mies" . Joojoo, tiedetään että " nehän niitä pahimpia ovat, susia lampaiden vaatteissa" .

Vierailija
7/26 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on petetty aiemmin ja tiedän kyllä miten pettäjät toimii/ käyttäytyy.

Vierailija
8/26 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni lapset ovat niin selkeästi rakkainta ja tärkeintä tässä maailmassa, että uskon ettei hän petä, koska ei halua perheen hajoavan. Mies vannotti minuakin useaan otteeseen ennen kuin ensimmäistä lasta aloimme yrittämään, että yhdessä pysymme sitten ikuisesti. Kumpikaan meistä ei pettäjää katsoisi eli parasta käyttäytyä siivosti.

Tietää myös etten ole hänestä taloudellisesti riippuvainen eli sen puolesta olemme liitossamme vapaasta tahdostamme. Jos pettää niin lähden lasten kanssa pois. Tiedän etten unohtaisi enkä antaisi anteeksi. Epäilen hänen kyllä pettäneen minua ennen lapsia, mutta viime vuosien käyttäytyminen ei ole antanut mitään aihetta epäilyille. Kotonahan tuo aina on ja toistaiseksi vielä hoitovapaallakin.

Vierailija
9/26 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi toimii. Hoitaa työnsä yms... Jos vielä ehtii jyystää jotain toista naista, niin siitä vain. En ymmärrä, miksi minun pitäisi vainoharhaisesti stressata asialla. Yleensä uskoakseni säännöllisestä pettämisestä kyllä jossain vaiheessa voi havaita jotain, esim. seksielämän laantumisen tms... Mutta ehkäpä mieheni on superovela...hmmm, mutta niin kuin sanottu, siitä vain sitten. Ehkäpä nytkään ei olekaan huoneessamme nukkumassa, vaan...

Vierailija
10/26 |
11.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaa mua yli kaiken :)

Vierailija
11/26 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäviä puolisoita! Aina se pettäminen ei ole fyysistä, enemmän sattuu henkinen petturuus :(

Vierailija
12/26 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex: Aina kotona jos ei töissä, olin hänen ensimmäinen kumppaninsa. Ei ollut naistenmiestyyppiä, ei seksihakuinen ollenkaan. Muutenkin erakkoluonne.

Nyx: On sosiaalinen ja liikkuu paljon erilaisissa kokouksissa yms. Mutta ei ole hänkään pettäjätyyppiä, enemmänkin sellainen halinallemies, joka lässyttää minulle rakkaudesta ja haleista kaiken aikaa. Lisäksi luulen että hän ei kehtaisi käydä vieraissa, koska pelkää naisten reaktiota vaatimattomaan etumukseensa. Minä taasen pidän hänestä sellaisena ja harrastamme paljon hyvää seksiä.

Vierailija
13/26 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mun miehen kroppaa omista, ihan niin kun ei sekään.

Suhdetta en hyväksyisi.

Vierailija
14/26 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos olisi niin takuulla pettäisi. Niin se vaan on..

Vierailija
15/26 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähipiirissä sattuneiden tapausten johdosta on myös sovittu yhdessä että jos jompikumpi ihastuu ja homma alkaa omassa parisuhteessa mennä mönkään, niin keskustellaan ja puidaan omat asiat läpi.

miehellä myös ero takana- hänen exänsä petti. joten tietää miltä poetetystä tuntuu.

Vierailija
16/26 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin sen naamasta jos semmsta erehtyisi tekemään.

Vierailija
17/26 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon vakaasti että minä ja lapset olemme miehelle niin tärkeitä ettei ala perheen olemassaoloa riskeeraamaan vaikka kuinka joskus alkaisi vierasta himottamaan.

Toisekseen, mieheni on euroopan huonoin valehtelija. Jo pienen pienetkin valkoiset valheet näkyvät naamasta. Luotan hänen uskollisuuteensa kuin kallioon mutta jopa vielä enemmän luotan siihen että näkisin sen kyllä naamasta jos olisi erehtynyt pettämiseen.

Vierailija
18/26 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin pettäminen on mahdotonta koska olemme aina yhdessä ja työpaikalla pettäminen mahdotonta koska tekee töitä äitini miehen kanssa.. =)

Ja muutenkin suhteemme on sellainen ettei siinä petetä. Ei juo eikä käy baareissa, hänestä huomaa ettei häntä kiinnosta kukaan mun minä. Joka on välillä kyllä hieman rasittavaakin. Rakastaa ehkä jopa liikaa minua. Sanonut usein että jos minä pettäisin sitä niin henki olis pois siltä mieheltä, joten tuskimpa tuo itsekkään sellaista harrastaa.

Vierailija
19/26 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Uskon vakaasti että minä ja lapset olemme miehelle niin tärkeitä ettei ala perheen olemassaoloa riskeeraamaan vaikka kuinka joskus alkaisi vierasta himottamaan.

Toisekseen, mieheni on euroopan huonoin valehtelija. Jo pienen pienetkin valkoiset valheet näkyvät naamasta. Luotan hänen uskollisuuteensa kuin kallioon mutta jopa vielä enemmän luotan siihen että näkisin sen kyllä naamasta jos olisi erehtynyt pettämiseen.

Vierailija
20/26 |
14.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon ja tiedän ettei petä. Tilaisuuksia varmasti olisi mutta mitään tarvetta pettämiselle ei ole. Meillä on parisuhde ja elämä yleensäkin hyvällä tolalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan