Ärsyttävät palstahullut
Mitä helkutin järkeä on pilata palstaa vuositolkulla ärsyttävällä jankutuksella Samat aloitukset päivästä toiseen ja osa täyttä paskavaletta eli mitä ihmeen tyydytystä nuo hullut tuosta saa ?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Kun Ylilauta muuttui maksulliseksi viime vuonna, kaikki looserit, kallut, trollit ja peräkammareiden tumputtelijat aloittivat tänne spämmäämisen.
Ei Ylilauta ole maksullinen, ihan ilmainen on.
HUOMIO! HUOMIO! Tosi ISO LIHAVA kehopositiivinen neitonen kireät mustat trikoopöksyt yllään havaittu Prisman namu-osastolla. Ostoskärryssään neitosella oli jo muun muassa sipsiä ja pakastepizzaa.
Vierailija kirjoitti:
HUOMIO! HUOMIO! Tosi ISO LIHAVA kehopositiivinen neitonen kireät mustat trikoopöksyt yllään havaittu Prisman namu-osastolla. Ostoskärryssään neitosella oli jo muun muassa sipsiä ja pakastepizzaa.
Tarkoitatko itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se taas nähtiin että johan tuo yksi pahimmista jankuttajahulluista tuli työntämään tuota saatanan puppaansa eli tätä tasoa tämä palsta on
Tästä on tullut mielenterveyspotilaiden temmellyskenttä. Varmaan siksi kun alkaa olla viimeisiä anonyymejä palstoja johon ei tarvitse rekisteröityä.
Saati kun tätä ei edes valvota eli ylläpitoa ei ole vaikka tälläisessä ehdottomasti pitäisi olla ? Palautelomake on pahimman luokan vitsi ja vaikka tuonnekin kymmeniä palautteita laittanut niin ei ainuttakaan vastausta ? Ketään fyysistä henkilöä kuka tästä vastaa ei löydy vaikka tosin sanoman henkilökuntaa löytyy mutta nämäkään ei vastaa mihinkään sähköposteihin Sanoma siis rikkoo tässä räikeästi lakia ja on ihme ettei kukaan puutu ja siksihän täällä sitten voi mesota miten huvittaa ja toisinaa on kyllä niin järkyttävää tekstiä että hirvittää
Vierailija kirjoitti:
Erikoista kun yksi päivä alkoi aamu äärioikeistolaisella rasismilla. sitten se vaihtui työttömien haukkumiseen, tämän jälkeen DI jankkaus ja illasta naisten haukkuminen.
Eli kyseessä yksi ja sama trolli. Joinakin päivinä ei ole yhtäkään aloitusta mikä viittaa juuri että kyseessä yksi ihminen. Todennäköisesti saa rahaa vastakkainasettelusta.
Tämä viesti on ollut täällä ennenkin
Haluan penetroida naisen rektumia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se taas nähtiin että johan tuo yksi pahimmista jankuttajahulluista tuli työntämään tuota saatanan puppaansa eli tätä tasoa tämä palsta on
Se on jo mainittu Henna. Puppa, Pena55, DI, holvikaaren alla, mikä jogurtti eläkeläiselle, en ymmärrä x asiaa tekeviä ihmisiä, haiseva alapää, pelkään että kala ui pimppiin, työttömät pitäisi ripustaa lyhtypylväisiin, Konala jne. Kaikki saman pöljän näppäimistöltä.
Hui saatana No nyt se viimein selvisi kun en palstalla kovin kauaa ole ollut Tuohan on sitten pahasti mielisairas sillä aivan järjetöntä moinen Mitä edes hakee tuollaisella ?
Huomiota, ajankulua, tykkää ärsyttää...? Eläkeläisellä on aikaa. Jaksoihan se tiettyjä henkilöitäkin vainota vuosien ajan.
Puppa. Kiinnostaa nii paljon etten jaksa ees kirjottaa enempää mutta vois painua sinne jonnekin...pilaa koko palstan sillä jankutuksella ja itselleen vastaamisella
"Puppa teki sitä ja tätä ja puppa on tätä ja tota" = vois tiivistää narsisti, ei ketää kiinnosta just SUN jutut ellet oo erityinen hänelle
Vierailija kirjoitti:
Puppa. Kiinnostaa nii paljon etten jaksa ees kirjottaa enempää mutta vois painua sinne jonnekin...pilaa koko palstan sillä jankutuksella ja itselleen vastaamisella
"Puppa teki sitä ja tätä ja puppa on tätä ja tota" = vois tiivistää narsisti, ei ketää kiinnosta just SUN jutut ellet oo erityinen hänelle
Pupan kirjoittaja on hyvin lahjakas, tosikot eivät vain ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Puppa. Kiinnostaa nii paljon etten jaksa ees kirjottaa enempää mutta vois painua sinne jonnekin...pilaa koko palstan sillä jankutuksella ja itselleen vastaamisella
"Puppa teki sitä ja tätä ja puppa on tätä ja tota" = vois tiivistää narsisti, ei ketää kiinnosta just SUN jutut ellet oo erityinen hänelle
Eli kaikki nämä ja tuohan ovelasti sitten vaihtelee näitä roolejaan "Henna. Puppa, Pena55, DI, holvikaaren alla, mikä jogurtti eläkeläiselle, en ymmärrä x asiaa tekeviä ihmisiä, haiseva alapää, pelkään että kala ui pimppiin, työttömät pitäisi ripustaa lyhtypylväisiin, Konala jne. Kaikki saman pöljän näppäimistöltä." Vastailee ressukka näissä itselleen ja välillä äityy oikein raivoamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppa. Kiinnostaa nii paljon etten jaksa ees kirjottaa enempää mutta vois painua sinne jonnekin...pilaa koko palstan sillä jankutuksella ja itselleen vastaamisella
"Puppa teki sitä ja tätä ja puppa on tätä ja tota" = vois tiivistää narsisti, ei ketää kiinnosta just SUN jutut ellet oo erityinen hänelle
Pupan kirjoittaja on hyvin lahjakas, tosikot eivät vain ymmärrä.
Todellakin lahjakas pedofiili vanhamies -sydän-pikkutyttö emojeineen Lahjakas on ainoastaan pilaamaan palstaa
Mene hoitoon saatanan hullu!