Ärsyttävät palstahullut
Mitä helkutin järkeä on pilata palstaa vuositolkulla ärsyttävällä jankutuksella Samat aloitukset päivästä toiseen ja osa täyttä paskavaletta eli mitä ihmeen tyydytystä nuo hullut tuosta saa ?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Se joka kyselee tyttöilevien PS-miesten perään!
Me tyttöilevät ps miehet tapaamme puoluekokouksessa!
Ihme kun ei vielä ole tullut sitä Puppa oujeetä tähänkin ketjuun Tuo sekopää työntää tuota hokemaansa miuden ketjuihin kun omat aloitukset katoaa Pera55 on karmein palstahullu mitä täällä koskaan ollut ja sitten vielä nämä hahmonvaihtajat
No nämä, jotka spämmäävät niitä samoja juttuja päivästä toiseen, niin kuin puppa-hullu tai jugurtti-hullu. Ei meinaa löytää kiinnostavia keskusteluja, kun etusivu täynnä pakkomielteistä mölinää. Sitten on vaikkapa persu-hullu, joka tulee huutamaan persua jokaiseen keskusteluun, jossa esitetään mielipiteitä, jotka poikkeavat hänen omistaan. Ihmiset voisivat myös lakata vastaamasta sille. Sitten taas jotkut sellaiset hullut, niin kuin Huoris, joka vetää kierroksia häntä vanhempien naisten olemisesta, ovat lähinnä surkuhupaisia, jos eivät tuuttaa palstaa täyteen.
Sen olen huomannut että sama kaava toistuu päivittäin Ensin tulee yhtä aihetta ja sitten joku hullu siirtyy seuraavaan ja seuraavaan loogisesti peräkkäin Tätäkin jatkunut vuosia eli joku todellinen sekopää asuu palstalla
Ja vulgääri kielenkäyttö on lisääntynyt. Aivan järkyttävää tekstiä ja haukkumista. Eikä näin kirjoittavat pidä sitä edes huonona käytöksenä, vaan suuttuvat kahta kauheammin jos joku sanoo heille siitä.
Oujee Uppispuppis1👴👴🏿👵🏿💖🥩🥸👴🏿👴👵🏿🤗💖💃🕺🌈
Vierailija kirjoitti:
Oujee Uppispuppis1👴👴🏿👵🏿💖🥩🥸👴🏿👴👵🏿🤗💖💃🕺🌈
Mene helvettiin sotkemasta tätä ketjua T Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oujee Uppispuppis1👴👴🏿👵🏿💖🥩🥸👴🏿👴👵🏿🤗💖💃🕺🌈
Mene helvettiin sotkemasta tätä ketjua T Ap
uppspups oujee🤗🌈👴👵🏿🥩💖👴🏿🥸🌞🍻🌈🕺💃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oujee Uppispuppis1👴👴🏿👵🏿💖🥩🥸👴🏿👴👵🏿🤗💖💃🕺🌈
Mene helvettiin sotkemasta tätä ketjua T Ap
uppspups oujee🤗🌈👴👵🏿🥩💖👴🏿🥸🌞🍻🌈🕺💃
Menes jammusetä omaan ketjuusi !
https://www.vauva.fi/keskustelu/6561993/huppapuppa#comment-89565223
Että osaatkin olla ärsyttävä leikkeinesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oujee Uppispuppis1👴👴🏿👵🏿💖🥩🥸👴🏿👴👵🏿🤗💖💃🕺🌈
Mene helvettiin sotkemasta tätä ketjua T Ap
uppspups oujee🤗🌈👴👵🏿🥩💖👴🏿🥸🌞🍻🌈🕺💃
Menes jammusetä omaan ketjuusi !
https://www.vauva.fi/keskustelu/6561993/huppapuppa#comment-89565223
Että osaatkin olla ärsyttävä leikkeinesi
touche🤗silloinhan viesti on tehnyt tehtävänsä kun peruspalstaPirkko saadaan ärsyyntymään lololol TIRSK🤣🤣😅🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oujee Uppispuppis1👴👴🏿👵🏿💖🥩🥸👴🏿👴👵🏿🤗💖💃🕺🌈
Mene helvettiin sotkemasta tätä ketjua T Ap
aihe vapaa HOX HOX
Persuhullu-hullu, joka näkee persuhulluja joka paikassa.
up pup 💃🕺🤗uppusta puppaa1🥸🤗💖🥩🌈🍻👵🏿👴🏿👴🥸
Vierailija kirjoitti:
Joku näkee persuja ja ryssäntrolleja joka helvatin paikassa Taitaa olla pahat harhat
Persut näkee kaikissa vihervasemmistolaiaia.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin laittaa pippelini naisen peffareikään
ketä se on ?1🥩🥸
Iiigor-hullut. Tosin uskon, että ovat aitoja palkattuja trolleja eivätkä pelkkiä kylähulluja.