Ärsyttävät palstahullut
Mitä helkutin järkeä on pilata palstaa vuositolkulla ärsyttävällä jankutuksella Samat aloitukset päivästä toiseen ja osa täyttä paskavaletta eli mitä ihmeen tyydytystä nuo hullut tuosta saa ?
Kommentit (67)
Mua ärsyttää toisten elämään puuttuminen ja ilmiantaminen tuki asioissa, ei ne niin isot ole että kannattaa vaivautua. Kiusaamista.
Kun Ylilauta muuttui maksulliseksi viime vuonna, kaikki looserit, kallut, trollit ja peräkammareiden tumputtelijat aloittivat tänne spämmäämisen.
Incelihullulla oli tänään kierroksia normaaliakin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Haista Ap paska!!
Oho! Oho!
Potilaita, joille ei ole sopivaa lääkitystä
Ei tääl oo muuta ärsyttävää kun joku trollaa.Teinien kesäloma aikaan näkee muutenkin kaikkee...
Henna jaksaa jankuttaa aamusta iltaan. Aina kun käväisee palstalla, sen trollaukset on etusivulla.
Vierailija kirjoitti:
Kun Ylilauta muuttui maksulliseksi viime vuonna, kaikki looserit, kallut, trollit ja peräkammareiden tumputtelijat aloittivat tänne spämmäämisen.
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Haista Ap paska!!
Sanoo palstahullu joka on näiden takana :D
Anna esimerkkejä ap.
Minä joudun joskus lähettämään uuden avauksen, koska, vaikka se näyttikin menevän palstalle ihan OK kun sen lähetin, niin sitten myöhemmin se ei enää olekaan olemassa, jolloin minun on lähetettävä se avaus uudestaan, en katso tämän olevan minkäänlaista hulluutta vaan täsmällisyyttä.
Just sen tyydytyksen, että teit aloituksen, ap.
Vierailija kirjoitti:
Anna esimerkkejä ap.
Minä joudun joskus lähettämään uuden avauksen, koska, vaikka se näyttikin menevän palstalle ihan OK kun sen lähetin, niin sitten myöhemmin se ei enää olekaan olemassa, jolloin minun on lähetettävä se avaus uudestaan, en katso tämän olevan minkäänlaista hulluutta vaan täsmällisyyttä.
Esimerkithän tuli jo aloituksessa eli nämä samat vakiojankkaajat pupat, perat, työttömät-kelahullut, pushimuushi emännät sun muut en ymmärrä ihmisjoukkoja jne jne Sitä kyllä täällä tehdään ihan tahallaan että ilmiannellaan aloituksia ja liekö syy siinä että porukka kyrpiintynyt koko palstaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna esimerkkejä ap.
Minä joudun joskus lähettämään uuden avauksen, koska, vaikka se näyttikin menevän palstalle ihan OK kun sen lähetin, niin sitten myöhemmin se ei enää olekaan olemassa, jolloin minun on lähetettävä se avaus uudestaan, en katso tämän olevan minkäänlaista hulluutta vaan täsmällisyyttä.Esimerkithän tuli jo aloituksessa eli nämä samat vakiojankkaajat pupat, perat, työttömät-kelahullut, pushimuushi emännät sun muut en ymmärrä ihmisjoukkoja jne jne Sitä kyllä täällä tehdään ihan tahallaan että ilmiannellaan aloituksia ja liekö syy siinä että porukka kyrpiintynyt koko palstaan
Nuo nimittelyt tulevat femakkojen taistelupoteroista, minusta ne on helppo sivuuttaa.
"En ymmärrä..." avaukset ovat palstan piilosiemennystä, niillä palstan omistaja, wanharouva Tyhjäpää pyrkii lietsomaan vastakkainasettelua saadakseen palstan viestien lukumäärän kasvamaan, tämä lukumäärä on tärkeä koska mainostajat maksavat palstatilasta viestinen määrän perusteella (tosin hassua, kun mitään mainoksia ei koskaan näy kunhan viitsii asentaa DuckDuckGo lisäosan). En siis koskaan avaa näitä "En ymmärrä..." -ulosteita.
Se joka kyselee tyttöilevien PS-miesten perään!
Vierailija kirjoitti:
Henna jaksaa jankuttaa aamusta iltaan. Aina kun käväisee palstalla, sen trollaukset on etusivulla.
Kumpaako nimeä nykyään käyttää, Henna vai Pauliina?
Joku näkee persuja ja ryssäntrolleja joka helvatin paikassa Taitaa olla pahat harhat
Vierailija kirjoitti:
Kun Ylilauta muuttui maksulliseksi viime vuonna, kaikki looserit, kallut, trollit ja peräkammareiden tumputtelijat aloittivat tänne spämmäämisen.
Juurikin tämä. Ei sillä, etteikö täällä olisi ollut jo ennestään ylilautalaisten spämmiä, mutta se on kyllä viime vuodesta lähtien pahentunut huomattavasti.
Kännissä, aineissa, paha dementia tai kaikkia noita.