Ärsyttävät palstahullut
Mitä helkutin järkeä on pilata palstaa vuositolkulla ärsyttävällä jankutuksella Samat aloitukset päivästä toiseen ja osa täyttä paskavaletta eli mitä ihmeen tyydytystä nuo hullut tuosta saa ?
Kommentit (67)
Puppa ja Mumma tuovat ap:n oven taa vasullisen banda koneveht👴💝👵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oujee Uppispuppis1👴👴🏿👵🏿💖🥩🥸👴🏿👴👵🏿🤗💖💃🕺🌈
Mene helvettiin sotkemasta tätä ketjua T Ap
aihe vapaa HOX HOX
HOX HOX Tuon kusipään ei tarvitse tulla ketjuun koska tässä ei keskustella hänestä HOX HOX
Tässä se taas nähtiin että johan tuo yksi pahimmista jankuttajahulluista tuli työntämään tuota saatanan puppaansa eli tätä tasoa tämä palsta on
Vierailija kirjoitti:
Joku näkee persuja ja ryssäntrolleja joka helvatin paikassa Taitaa olla pahat harhat
Persuhullun maanisuus pahenee jatkuvasti.
Ei tee muuta kuin spämmii persuvihaansa koko ajan klo 7-23 joka ikinen päivä.
Erikoista kun yksi päivä alkoi aamu äärioikeistolaisella rasismilla. sitten se vaihtui työttömien haukkumiseen, tämän jälkeen DI jankkaus ja illasta naisten haukkuminen.
Eli kyseessä yksi ja sama trolli. Joinakin päivinä ei ole yhtäkään aloitusta mikä viittaa juuri että kyseessä yksi ihminen. Todennäköisesti saa rahaa vastakkainasettelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku näkee persuja ja ryssäntrolleja joka helvatin paikassa Taitaa olla pahat harhat
Persuhullun maanisuus pahenee jatkuvasti.
Ei tee muuta kuin spämmii persuvihaansa koko ajan klo 7-23 joka ikinen päivä.
Syrjäytynyt vaikeasti mt-ongelmainen lienee,
Vierailija kirjoitti:
Tässä se taas nähtiin että johan tuo yksi pahimmista jankuttajahulluista tuli työntämään tuota saatanan puppaansa eli tätä tasoa tämä palsta on
Se on jo mainittu Henna. Puppa, Pena55, DI, holvikaaren alla, mikä jogurtti eläkeläiselle, en ymmärrä x asiaa tekeviä ihmisiä, haiseva alapää, pelkään että kala ui pimppiin, työttömät pitäisi ripustaa lyhtypylväisiin, Konala jne. Kaikki saman pöljän näppäimistöltä.
mutta mikä nimi lapselleni sopisi...tai siskon veljelle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku näkee persuja ja ryssäntrolleja joka helvatin paikassa Taitaa olla pahat harhat
Persuhullun maanisuus pahenee jatkuvasti.
Ei tee muuta kuin spämmii persuvihaansa koko ajan klo 7-23 joka ikinen päivä.
Ei, persujen hysteria punavihreistä on aivan todellinen ilmiö. Aina kun täällä sanoo jotain mistä persu ei tykkää, aletaan huutamaan vassareista ja punavihreistä. Ihan joka kerta. Koska palstan persujen maailma ja yleissivistys on sen verran ohutta, etteivät he ymmärrä että maailmassa on muitakin poliittisia ajatusmaailmoja kuin persut ja vihervassarit.
Alapeukkuja ja vihervassari-syytöksiä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä se taas nähtiin että johan tuo yksi pahimmista jankuttajahulluista tuli työntämään tuota saatanan puppaansa eli tätä tasoa tämä palsta on
Se on jo mainittu Henna. Puppa, Pena55, DI, holvikaaren alla, mikä jogurtti eläkeläiselle, en ymmärrä x asiaa tekeviä ihmisiä, haiseva alapää, pelkään että kala ui pimppiin, työttömät pitäisi ripustaa lyhtypylväisiin, Konala jne. Kaikki saman pöljän näppäimistöltä.
Hui saatana No nyt se viimein selvisi kun en palstalla kovin kauaa ole ollut Tuohan on sitten pahasti mielisairas sillä aivan järjetöntä moinen Mitä edes hakee tuollaisella ?
Vierailija kirjoitti:
Tässä se taas nähtiin että johan tuo yksi pahimmista jankuttajahulluista tuli työntämään tuota saatanan puppaansa eli tätä tasoa tämä palsta on
Tästä on tullut mielenterveyspotilaiden temmellyskenttä. Varmaan siksi kun alkaa olla viimeisiä anonyymejä palstoja johon ei tarvitse rekisteröityä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku näkee persuja ja ryssäntrolleja joka helvatin paikassa Taitaa olla pahat harhat
Persuhullun maanisuus pahenee jatkuvasti.
Ei tee muuta kuin spämmii persuvihaansa koko ajan klo 7-23 joka ikinen päivä.Ei, persujen hysteria punavihreistä on aivan todellinen ilmiö. Aina kun täällä sanoo jotain mistä persu ei tykkää, aletaan huutamaan vassareista ja punavihreistä. Ihan joka kerta. Koska palstan persujen maailma ja yleissivistys on sen verran ohutta, etteivät he ymmärrä että maailmassa on muitakin poliittisia ajatusmaailmoja kuin persut ja vihervassarit.
Alapeukkuja ja vihervassari-syytöksiä odotellessa.
Persuhullu on se palstahullu joka näkee persuja kaikissa jotka ovat eri mieltä hänen kanssaan.
Setänne lähtee Meripäiville nyt!!
HUOMIO! HUOMIO! Tosi ISO LIHAVA äm.män lötjäke havaittu Prisman namu-osastolla. Ostoskärryssään neitosella oli jo muun muassa sipsiä ja pakastepizzaa.
Vierailija kirjoitti:
Puppa ja Mumma tuovat ap:n oven taa vasullisen banda koneveht👴💝👵
Näinhän se menee👴🏻💗🎉
Vierailija kirjoitti:
Puppa ja Mumma tuovat ap:n oven taa vasullisen banda koneveht👴💝👵
Mene hullu helvettiin täältä!
Puppa oujee 👴💝🌈🌞🥳🦅👌🔪🥩🥸