Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävät palstahullut

Vierailija
28.06.2026 |

Mitä helkutin järkeä on pilata palstaa vuositolkulla ärsyttävällä jankutuksella Samat aloitukset päivästä toiseen ja osa täyttä paskavaletta eli mitä ihmeen tyydytystä nuo hullut tuosta saa ?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme kun ei vielä ole tullut sitä Puppa oujeetä tähänkin ketjuun Tuo sekopää työntää tuota hokemaansa miuden ketjuihin kun omat aloitukset katoaa Pera55 on karmein palstahullu mitä täällä koskaan ollut ja sitten vielä nämä hahmonvaihtajat 

Puppa oujee 👴💝🌈🌞🥳🦅👌🔪🥩🥸

Vierailija
42/67 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa ja Mumma tuovat ap:n oven taa vasullisen banda koneveht👴💝👵

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oujee Uppispuppis1👴👴🏿👵🏿💖🥩🥸👴🏿👴👵🏿🤗💖💃🕺🌈

Mene helvettiin sotkemasta tätä ketjua T Ap 

aihe vapaa HOX HOX

HOX HOX Tuon kusipään ei tarvitse tulla ketjuun koska tässä ei keskustella hänestä HOX HOX 

Vierailija
44/67 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se taas nähtiin että johan tuo yksi pahimmista jankuttajahulluista tuli työntämään tuota saatanan puppaansa eli tätä tasoa tämä palsta on 

Vierailija
45/67 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onko tämä ketju OFFICIAL?

Vierailija
46/67 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku näkee persuja ja ryssäntrolleja joka helvatin paikassa Taitaa olla pahat harhat 

Persuhullun maanisuus pahenee jatkuvasti. 


Ei tee muuta kuin spämmii persuvihaansa koko ajan klo 7-23 joka ikinen päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/67 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista kun yksi päivä alkoi aamu äärioikeistolaisella rasismilla. sitten se vaihtui työttömien haukkumiseen, tämän jälkeen DI jankkaus ja illasta naisten haukkuminen.

Eli kyseessä yksi ja sama trolli. Joinakin päivinä ei ole yhtäkään aloitusta mikä viittaa juuri että kyseessä yksi ihminen. Todennäköisesti saa rahaa vastakkainasettelusta.

Vierailija
48/67 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku näkee persuja ja ryssäntrolleja joka helvatin paikassa Taitaa olla pahat harhat 

Persuhullun maanisuus pahenee jatkuvasti. 


Ei tee muuta kuin spämmii persuvihaansa koko ajan klo 7-23 joka ikinen päivä.

Syrjäytynyt vaikeasti mt-ongelmainen lienee,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/67 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähtiin että johan tuo yksi pahimmista jankuttajahulluista tuli työntämään tuota saatanan puppaansa eli tätä tasoa tämä palsta on 

Se on jo mainittu Henna. Puppa, Pena55, DI, holvikaaren alla, mikä jogurtti eläkeläiselle, en ymmärrä x asiaa tekeviä ihmisiä, haiseva alapää, pelkään että kala ui pimppiin, työttömät pitäisi ripustaa lyhtypylväisiin, Konala jne. Kaikki saman pöljän näppäimistöltä.

Vierailija
50/67 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mikä nimi lapselleni sopisi...tai siskon veljelle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/67 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku näkee persuja ja ryssäntrolleja joka helvatin paikassa Taitaa olla pahat harhat 

Persuhullun maanisuus pahenee jatkuvasti. 


Ei tee muuta kuin spämmii persuvihaansa koko ajan klo 7-23 joka ikinen päivä.

Ei, persujen hysteria punavihreistä on aivan todellinen ilmiö. Aina kun täällä sanoo jotain mistä persu ei tykkää, aletaan huutamaan vassareista ja punavihreistä. Ihan joka kerta. Koska palstan persujen maailma ja yleissivistys on sen verran ohutta, etteivät he ymmärrä että maailmassa on muitakin poliittisia ajatusmaailmoja kuin persut ja vihervassarit. 

Alapeukkuja ja vihervassari-syytöksiä odotellessa. 

Vierailija
52/67 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähtiin että johan tuo yksi pahimmista jankuttajahulluista tuli työntämään tuota saatanan puppaansa eli tätä tasoa tämä palsta on 

Se on jo mainittu Henna. Puppa, Pena55, DI, holvikaaren alla, mikä jogurtti eläkeläiselle, en ymmärrä x asiaa tekeviä ihmisiä, haiseva alapää, pelkään että kala ui pimppiin, työttömät pitäisi ripustaa lyhtypylväisiin, Konala jne. Kaikki saman pöljän näppäimistöltä.

Hui saatana No nyt se viimein selvisi kun en palstalla kovin kauaa ole ollut Tuohan on sitten pahasti mielisairas sillä aivan järjetöntä moinen Mitä edes hakee tuollaisella ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/67 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se taas nähtiin että johan tuo yksi pahimmista jankuttajahulluista tuli työntämään tuota saatanan puppaansa eli tätä tasoa tämä palsta on 

Tästä on tullut mielenterveyspotilaiden temmellyskenttä. Varmaan siksi kun alkaa olla viimeisiä anonyymejä palstoja johon ei tarvitse rekisteröityä. 

Vierailija
54/67 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku näkee persuja ja ryssäntrolleja joka helvatin paikassa Taitaa olla pahat harhat 

Persuhullun maanisuus pahenee jatkuvasti. 


Ei tee muuta kuin spämmii persuvihaansa koko ajan klo 7-23 joka ikinen päivä.

Ei, persujen hysteria punavihreistä on aivan todellinen ilmiö. Aina kun täällä sanoo jotain mistä persu ei tykkää, aletaan huutamaan vassareista ja punavihreistä. Ihan joka kerta. Koska palstan persujen maailma ja yleissivistys on sen verran ohutta, etteivät he ymmärrä että maailmassa on muitakin poliittisia ajatusmaailmoja kuin persut ja vihervassarit. 

Alapeukkuja ja vihervassari-syytöksiä odotellessa. 

 Persuhullu on se palstahullu joka näkee persuja kaikissa jotka ovat eri mieltä hänen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/67 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setänne lähtee Meripäiville nyt!!

Vierailija
56/67 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOMIO! HUOMIO!  Tosi ISO LIHAVA äm.män lötjäke havaittu Prisman namu-osastolla. Ostoskärryssään neitosella oli jo muun muassa sipsiä ja pakastepizzaa.

Vierailija
57/67 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

röh röh röh

Vierailija
58/67 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

äh äh äh

uh uh uh

öh öh öh

Vierailija
59/67 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppa ja Mumma tuovat ap:n oven taa vasullisen banda koneveht👴💝👵

Näinhän se menee👴🏻💗🎉

Vierailija
60/67 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppa ja Mumma tuovat ap:n oven taa vasullisen banda koneveht👴💝👵

Mene hullu helvettiin täältä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi