Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras painonhallintavinkkisi?

Vierailija
28.06.2026 |

Tiedän että paras on että syö vähemmän kuin kuluttaa, mutta olisiko jotain konkreettisia vinkkejä? 5kg pitäisi saada pois ja tiukkaa tekee.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnollinen karkeaan jauhoon leivottu RUISLEIPÄ silloin kun aterioiden ulkopuolella on nälkä. 
Ai ei vatsa kestä? No siinä se idea osittain on!!

Vierailija
62/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä syö sokerisia herkkuja. Syö terveellisiä aterioita. Ei mitään ylimääräistä.

Ranskalaiset naiset syövät säännöllisesti leivoksia ja ovat hyvässä kunnossa. 

Tuo on myytti. Hoikkana itsensä pitävä ranskalainen ei todellakaan koske päivittäin herkkuihin. Ja se kakunpala on maltillinen eikä sen jälkeen välttämättä syödä enää loppupäivänä juuri mitään. Ja annoskoot on muutenkin maltilliset. Ei siellä vedetä kerralla kiloa ruokaa, niinkuin suomimamma tekee. Kyllä ne ranskalaiset(kin) joutuvat näkemään vaivaa pysyäkseen hoikkina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnollinen karkeaan jauhoon leivottu RUISLEIPÄ silloin kun aterioiden ulkopuolella on nälkä. 
Ai ei vatsa kestä? No siinä se idea osittain on!!

Tämä. Mitä helpommin sulavaa joku ruoka on, sen tarkemmin elimistö siitä ottaa kaiken itseensä. Ja nykyään ei ole tarvetta moiselle kalorimäärälle? Jos et ole urheilija. 

Vierailija
64/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta leivän syöminen ihan kokonaan. Älä napostele - aikuinen ihminen ei tarvitse välipaloja. 

Vierailija
65/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä syö sokerisia herkkuja. Syö terveellisiä aterioita. Ei mitään ylimääräistä.

Ranskalaiset naiset syövät säännöllisesti leivoksia ja ovat hyvässä kunnossa. 

Tuo on myytti. Hoikkana itsensä pitävä ranskalainen ei todellakaan koske päivittäin herkkuihin. Ja se kakunpala on maltillinen eikä sen jälkeen välttämättä syödä enää loppupäivänä juuri mitään. Ja annoskoot on muutenkin maltilliset. Ei siellä vedetä kerralla kiloa ruokaa, niinkuin suomimamma tekee. Kyllä ne ranskalaiset(kin) joutuvat näkemään vaivaa pysyäkseen hoikkina.

Ei ole myytti. Ranskattarilla on sosiaalista elämää enemmän kuin suomalaisilla, eikä sitä hoideta tyhjän pöydän ääressä. 

Vierailija
66/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen ruokarytmi.
Kunnollista ruokaa riittävän paljon, proteiinia, kasviksia. Hiilareita järkevästi, niitäkin tarvii mutta niistä saa helpoiten turhia kaloreita. 
 

Itsellä toimii tuo mitä joku sanoikin, että on mietittynä ”omat ruuat” missä yleensä pysyy. 
Aamulla minulla puuro ja mustikat, töissä salaatti paljolla proteiinilla, iltapäivällä hedelmä, päivällisellä mitä milloinkin mutta kasvikset ja proteiini pääosassa. 


 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
67/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta leivän syöminen ihan kokonaan. Älä napostele - aikuinen ihminen ei tarvitse välipaloja. 

Kaikki tuntemani läskit naiset hokevat kokonajan etteivät syö ikinä leipää. Itse syön todella paljon ruisleipää ja olen timmi. 

Vierailija
68/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää aloittaa siitä ettei elämä jakaudu herkkuihin ja muuhun arkiruokaan, joka ei ole kovin herkullista. 
Katse kohti vaikka Italiaa ja Ranskaa jossa jokainen asia mikätä suuhun pannaan on herkku
Suomalainen puuron ja perunakastikemössön väkisin mättäminen on kaiken tuho. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
69/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda sukupuolta mieheksi. 

Vierailija
70/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä syö sokerisia herkkuja. Syö terveellisiä aterioita. Ei mitään ylimääräistä.

Ranskalaiset naiset syövät säännöllisesti leivoksia ja ovat hyvässä kunnossa. 

Tuo on myytti. Hoikkana itsensä pitävä ranskalainen ei todellakaan koske päivittäin herkkuihin. Ja se kakunpala on maltillinen eikä sen jälkeen välttämättä syödä enää loppupäivänä juuri mitään. Ja annoskoot on muutenkin maltilliset. Ei siellä vedetä kerralla kiloa ruokaa, niinkuin suomimamma tekee. Kyllä ne ranskalaiset(kin) joutuvat näkemään vaivaa pysyäkseen hoikkina.

Ei ole myytti. Ranskattarilla on sosiaalista elämää enemmän kuin suomalaisilla, eikä sitä hoideta tyhjän pöydän ääressä. 

Ei sitä sosiaalista elämää hoideta kakkuja syöden. Sulla on nyt joku romantisoitu kuva pariisittarista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
71/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta leivän syöminen ihan kokonaan. Älä napostele - aikuinen ihminen ei tarvitse välipaloja. 

Kaikki tuntemani läskit naiset hokevat kokonajan etteivät syö ikinä leipää. Itse syön todella paljon ruisleipää ja olen timmi. 

Sama. Leivon itsekin leipää, ja puolikas ohra-kauralimppu saattaa mennä päivässä. On sixpack. m50

Vierailija
72/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun on nälkä, syö ensin 3 raakaa porkkanaa ja lasillinen vettä. Sitten vasta mieti haluatko vielä muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
73/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasvat ovat kaloripitoisimpia, niistä kannattaa vähentää, vaikka hiilarihullut muuta väittävät. 

Hiilarihullu on hiilareita pakonomaisesti puputtava.

No eikö vai ole?

 

Jos kerran hellehullu tykkää helteistä kuin hullu puirosta.  Samalla logiikalla hiilarihullu tykkää hiilareista.

Vierailija
74/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennä kokiksi yksityiselle työnantajalle. Puolessa vuodessa olen laihtunut 20 kiloa, koska taukoihin ei ole mahdollisuutta. Ajatelkaa 20 kilon painonpudotus ja ihminen on keittiössä töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
75/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

te ketkä olette laihduttaneet ja sitten jatkaneet painonhallintaa, mitä konkreettisia muutoksia teitte ruokavalioon jotta paino pysyy samana? Mitä jätitte pois ja mitä lisäsitte?

Ylimääräiset rasvat ja herkut pois. Auto ja julkiset pois. Treeniä. 30% kehonpainosta pysynyt pois.

Vinkki totaalisen surkealta ja mielenkiinnottomalta ihmiseltä, jonka suurin ilo ja ainoa elämänsisältö on nysvätä omassa nurkassaan kuin nahjus lapamato.

Vierailija
76/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kaikki sokeriset herkut kauppaan. Kun kotona ei ole sipsejä, limsaa, jäätelöä, karkkeja ym prosessoitua höttöä, ei niitä tule syötyä. Suunnittele viikon ruoat mitä teet, niin ei tule huteja ruokakaupassa. Käytä ruokakaupan ennakkotilaus/ruokakassi palvelua niin on vähemmän kiusauksia sortua herkkuihin.

Vierailija
77/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

te ketkä olette laihduttaneet ja sitten jatkaneet painonhallintaa, mitä konkreettisia muutoksia teitte ruokavalioon jotta paino pysyy samana? Mitä jätitte pois ja mitä lisäsitte?

Ylimääräiset rasvat ja herkut pois. Auto ja julkiset pois. Treeniä. 30% kehonpainosta pysynyt pois.

Vinkki totaalisen surkealta ja mielenkiinnottomalta ihmiseltä, jonka suurin ilo ja ainoa elämänsisältö on nysvätä omassa nurkassaan kuin nahjus lapamato.

Miksi tähän tuli tällaisia loukkauksia?

Vierailija
78/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateriakoot kuntoon ensin, jos se ei onnistu on ihan turha yrittää.

Vierailija
79/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no moikka-   aamulla alopita eka- ei mitään tuntiin- kortisoli tasaantuu- juo vettä. muut toimet. sit sie syöt mitä sie halluut- no kohttudella joku järki-  ala laskee tuosta viimeinen sapuska  16- ei vaan swe vaatii sen pyöristyksen 17h.

suunnittele- ajoita- että paastosi sijoittuu nukkumiskohtaa. ja silti aaamulla vain vettä.

16h.

kun vklo tms enemmän aikaa- työ ei vie energiaa- niin  pari kertaa kk pidä 24h paasto.   usko vain mua- et muita- ei kahvia edes mustana- ei vitapilleriä-   vain vettä- upee paasto pilalla jos hörpit keffetta- olkoon maituu tai ei- ei teetä edees.

googölaa ihte ns paasto ja kantasolu-uudistus.

sulle ei tuu syöpää. mm.

 neuvo leikkaa valkosipulia kuin leipää, eli viipaleina- anna ottaa happea n 15 min.  et kuumenna, nele veden kanssa   tai sekoita joku ruokatilkka . valkosipuli huomioiden allisiini leikkaustavassa   voi tappaa syöpäsoluja-    ylläpidä   näin-   syöpäriski kaventuu.  iho, silmät, nuorekkuus plussana.

 

poinnti on siinä---ei murskaa tai kypsennysta, viipaleina vaikka kuin leipä ja  huoneenlämöä hetki.''

 

no keltasipuli   raakana  puhdistaa verta-  jut syöt kaikkea xx ruokaa-   lääkkeitä.

 

ota kuin lääke- muut loput käytä maustamiseen- muutama sekuntti jA ALAS

Vierailija
80/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

te ketkä olette laihduttaneet ja sitten jatkaneet painonhallintaa, mitä konkreettisia muutoksia teitte ruokavalioon jotta paino pysyy samana? Mitä jätitte pois ja mitä lisäsitte?

Ylimääräiset rasvat ja herkut pois. Auto ja julkiset pois. Treeniä. 30% kehonpainosta pysynyt pois.

Vinkki totaalisen surkealta ja mielenkiinnottomalta ihmiseltä, jonka suurin ilo ja ainoa elämänsisältö on nysvätä omassa nurkassaan kuin nahjus lapamato.

Miksi tähän tuli tällaisia loukkauksia?

Pahoinvointi on Suomessa lisääntynyt ja lisääntyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän