Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on paras painonhallintavinkkisi?

Vierailija
28.06.2026 |

Tiedän että paras on että syö vähemmän kuin kuluttaa, mutta olisiko jotain konkreettisia vinkkejä? 5kg pitäisi saada pois ja tiukkaa tekee.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvat ovat kaloripitoisimpia, niistä kannattaa vähentää, vaikka hiilarihullut muuta väittävät. 

Vierailija
22/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä syö mitään klo 17.00 jälkeen ja juo kaksi lasia vettä aterioiden välissä. Pidä annoskoko nyrkkisi kokoisena. Liiku useampi tunti päivässä.

Tämä on kyllä idiootein vinkki ikinä, kellonaikakin pielessä, yleensä se on vasta klo 18 jälkeen. Moni pääsee töistä vasta klo 17, senkö jälkeen ei enää syödä mitään vaikka harrastaisi liikuntaa? Entäs vuorotyöläiset, yövuorolainen herää iltapäivästä ja ehtii syömään vain aamiaisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokien tasapainottelu. Jos käyt synnttäreillä ja syöt kakkua ym, sitten syöt kotona sinä päivänä rasvatonta raejuustoa. 

Vierailija
24/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaaminen.

Vierailija
25/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti laihtui vaihdevuosien jälkeen. Hänen neuvonsa oli että syö puolet siitä mitä söit tähän  asti. En  ole kokeillut mutta epäilemättä toimiva. Sinänsä helppo toteuttaa sillä jos aamulla syö kaksi leipää niin syökin vain yhden, jos syö lautasellisen jauhelihakastiketta ja makaroneja niin syökin vain puoli lautasellista.

Vierailija
26/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa psyykenlääkkeiden syöminen, muijat. Oppikaa rentoutumaan seksin avulla. 

Liian luonnollinen ohje hysteerisille akoille🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti laihtui vaihdevuosien jälkeen. Hänen neuvonsa oli että syö puolet siitä mitä söit tähän  asti. En  ole kokeillut mutta epäilemättä toimiva. Sinänsä helppo toteuttaa sillä jos aamulla syö kaksi leipää niin syökin vain yhden, jos syö lautasellisen jauhelihakastiketta ja makaroneja niin syökin vain puoli lautasellista.

Ai että teidän naisten elämä on ihanaa. 

Vierailija
28/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 Nuo äläsyö illalla jutut on ihan huuhaata. Riippuu täysin siitä mihin aikaan ihminen menee nukkumaan ja mihin aikaan herää ja minkälainen yö on nukkumisen kannalta.
 minä syön illalla pari,3 tuntia ennen nukahtamista kaksi leipää ja juon lasin vettä. Jos en tekisi noin niin en saisi nukuttua nälän takia tai sitten kun yöllä heräisin niin joutuisin nousta syömään. Siinähän ei ole mitään järkeä joten kun illalla syö niin voi yön nukkua rauhassa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita seuraavat ruoat pannaan:

Makaronilaatikko

Perunat ja lihakastike 

Keitot

Pizza

Lasagne

Vierailija
30/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä syö sokerisia herkkuja. Syö terveellisiä aterioita. Ei mitään ylimääräistä.

Ranskalaiset naiset syövät säännöllisesti leivoksia ja ovat hyvässä kunnossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus. Ei maistu ruoka.

Vierailija
32/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömättömyys on ainut mikä auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita seuraavat ruoat pannaan:

Makaronilaatikko

Perunat ja lihakastike 

Keitot

Pizza

Lasagne

Mikä ihmeen vika on keitoissa? Voi tehdä kasviksista ja jostain proteiinista, kevyttä ja voi syödä ison annoksen huoletta?

Vierailija
34/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti laihtui vaihdevuosien jälkeen. Hänen neuvonsa oli että syö puolet siitä mitä söit tähän  asti. En  ole kokeillut mutta epäilemättä toimiva. Sinänsä helppo toteuttaa sillä jos aamulla syö kaksi leipää niin syökin vain yhden, jos syö lautasellisen jauhelihakastiketta ja makaroneja niin syökin vain puoli lautasellista.

Ai että teidän naisten elämä on ihanaa. 

Minkä teidän naisten? Sanoin vain äitini vinkin . Hän on ainakin täysin tyytyväinen elämäänsä on nyt 78, täysin normaalipainoinen ihminen.

Sitähän tässä kysyttiin, vinkkejä. Tuntuu että sinun elämäsi on aika vaikeaa kun ymmärrys ei riitä edes näin yksinkertaisen asian käsittämiseen.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ketkä olette laihduttaneet ja sitten jatkaneet painonhallintaa, mitä konkreettisia muutoksia teitte ruokavalioon jotta paino pysyy samana? Mitä jätitte pois ja mitä lisäsitte?

Vierailija
36/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnallinen elämäntapa. Ei mitään että kerran viikossa ajaa autolla kuntosalin ovelle ja käy siellä. Vaan että oikeasti on aktiivinen päivän aikana. Tukee aineenvaihduntaa ja normaalia elimistön toimintaa, pitää mielialan hyvänä niin ei tule haitallisia mielihaluja, hyvä lihaskunto nostaa peruskulutusta. 

Vierailija
37/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kaikkien sosekeittojen smoothieiden ym syöminen. Tutkimusten mukaan ruoan pureskelu auttaa laihtumaan, soseruoka myös imeytyy elimistössä viimeistä rasvapalleroa myöten, toisin kuin pureskeltu ja kuitupitoinen. 

Vierailija
38/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt  ns. kunnon ruokaa ja olet joka vrk 16 tuntia syömättä.

Vierailija
39/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin etätyön ja älykelloni mukaan kulutan nyt 600 kcal päivässä enemmän, kiitos hyötyliikunnan. 

Vierailija
40/88 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvat ovat kaloripitoisimpia, niistä kannattaa vähentää, vaikka hiilarihullut muuta väittävät. 

Hiilarihullu on hiilareita pakonomaisesti puputtava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän