Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioliittomarkkinat = työmarkkinat. Samalla tavalla toimivat molemmat ja samoille ihmisille. Jotkut jäävät molempien ulkopuolelle. Voi olla

Vierailija
28.06.2026 |

Henkilö voi olla LIIAN TASOKAS tai sitten päinvastaista. Keskivertoihmisille tämä maailma toimii. Mihin ryhmään sinä kuulut: liian tasokas, keskiverto, ulkopuolelle jätettävä? Työhönottajat ottavat niitä jotka ovat samanlaisia kuin he itse ja samanlaiset kuin itse 'pääsevät' myös parisuhteeseen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on paljon samaa. Jos kolmekymppisen "parisuhde cv" on tyhjää täynnä, aiheuttaa se vasta puolessa saman reaktion kuin työnantajassa joka katsoo kokemattoman hakijan cv:tä. 

Vierailija
2/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kokematon.. liian kokenut…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on kuin työnantaja. Hakijoita työhön tai parisuhteeseen on lähes poikkeuksetta satoja, joten valinnanvaraa on ja vain parhaista paras kelpuutetaan.

Vierailija
4/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sukupuolesta.

Nainen elää niin sanotuilla passiivisilla tuloilla tai 'perinnöllä' eli perintötekijöillä (kaksi tietynlaista kromosomia). Jos haluaa perheen, voi tehdä itsellisen lisääntymistempun ilman miestä, vaikka olisi persoonallisuushäiriöitä ja ollut ruoka-aikana kotona. 

Miehen pitää tehdä työtä elääkseen; miettiä mistä seuraava seksisiivu, kehu, deitti tai parisuhde on tulossa. 

Moni mies ei ole 'syönyt' moneen vuoteen. Hyvä antaa vähästään ja paha ei anna paljostakaan.

Eroottisesti köyhä mies voi antaa kehuja ja käytännössä tehdä vapaaehtoistyötä naisten mielenterveyden hyväksi kehumalla naisten pimpin levityskuvia Redditissä. "What do you think about my pussy guys?" "Do guys really think pussy is attractive?" "Do you think my ass is ugly?" "Would you squeeze these small boobs?"

Osattomat inkwell-miehet ovat siellä vapaaehtoistöissä. Osa antaa vähistä rahoistakin lahjoitusta etänä. 

Vierailija
5/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eroottisesti köyhä mies voi antaa kehuja ja käytännössä tehdä vapaaehtoistyötä naisten mielenterveyden hyväksi kehumalla naisten pimpin levityskuvia Redditissä. "What do you think about my pussy guys?" "Do guys really think pussy is attractive?" "Do you think my ass is ugly?" "Would you squeeze these small boobs?"

Osattomat inkwell-miehet ovat siellä vapaaehtoistöissä. Osa antaa vähistä rahoistakin lahjoitusta etänä. "

No enpä kyllä tuollaisiin aliredditeihin ole törmännyt, vaikka olen redditissä pyörinyt viitisentoista vuotta. Sekin tietääkseni kohdentaa kiinnostusten mukaan, mistä lie kertoo...

Vierailija
6/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millekään markkinoille kannata lähteä, jos ei pysty tarjoamaan mitään, mille on kysyntää. Turha myydä torilla pussitettua huoneilmaa ja valittaa, että asiakkaat on nirsoja. 

Vierailija
7/7 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Eroottisesti köyhä mies voi antaa kehuja ja käytännössä tehdä vapaaehtoistyötä naisten mielenterveyden hyväksi kehumalla naisten pimpin levityskuvia Redditissä. "What do you think about my pussy guys?" "Do guys really think pussy is attractive?" "Do you think my ass is ugly?" "Would you squeeze these small boobs?"

Osattomat inkwell-miehet ovat siellä vapaaehtoistöissä. Osa antaa vähistä rahoistakin lahjoitusta etänä. "

No enpä kyllä tuollaisiin aliredditeihin ole törmännyt, vaikka olen redditissä pyörinyt viitisentoista vuotta. Sekin tietääkseni kohdentaa kiinnostusten mukaan, mistä lie kertoo...

No jos et ole kiinnostunut alastomista ihmisistä, seksistä ja erotiikasta. Eipä se ole sen ihmeellisempää. En moralisoi. Toivottavasti et sinäkään minua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme