Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jäätelöt ovat nykyään karkkihyllyjen kopio ja jatke?

Vierailija
28.06.2026 |

Minulla ainakin tämä trendi on vähentänyt jäätelön syöntiä, ei sunkaan lisäänyt sitä. Miksi karkit ovat nykyään myös pakastimissa?

Kuka idiootti tämän keksi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveestihän jengi tuntuu noista karkkijäätelöistä tykkäävän. Kattellut liikaa niitä maistelu ja arvosteluvideoita ja nuoret aikuiset tuntuu ostavan.

Itse en ole koskaan ymmärtänyt. Esim jo ne mars ja twix jätskit meni yli ymmärryksen. Nyt nää Mix jutut. Ne on karkkeina jo karmeeta kuraa, niin en halua jäätelönä maistaa.

Muutenkin perusjätski on mennyt aivan kamalaksi. Vaikeaa löytää ja maut teollinen vanilja - ei kiitos. Olen lman.

Vierailija
22/30 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat aatokset. Tykkään ihan vanilijajäätelöstä ja marjojen tai hedelmien makuisista jäätelöistä. En halua ylimakeita karkkijäätelöitä. Toinen mistä en tykkää on se pistetään niihin jäätelöihin lisäaineita. 

Lisäaineet on välttämätön paha, jos haluat kuljettaa esim jätskisi kotiin ilman sulamista. Näitä hyytelöjäätelöitä en tajua. Se menee jo överiksi. Siis että sulettuaan ei jäätelö sulakaan, vaan pitää muotonsa, kun ovat nykyään hyytelöaineilla kyllästetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkin kokeilla tehdä ite jätskiä. Lähes kaikki valmisjätskit on ällöttävän makeita ja täynnä lisäaineita. Jos joku tietää hyvän ihan tavallisen jätskin, saa vinkata!

Teen joskus banaanijäätelöä pakastetusta banaanista. On hyvää, eikö tarvitse lisättyä sokeria. Kun siihen lisää kaakaojauhetta saa suklaajäätelöä. 

Tätä syötiin vegaanina jäätelön korvikkeena ysärillä. Joo, hyvää, muttei se jäätelöä ole.

Vierailija
24/30 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkien ja Jäätelöiden jälkeen alkaa valtava Olut. Siideri ja Lonkerovalikoima.

Itse haluaisin siihen jatkeeksi Savukehyllyt jossa eri makuja Savukkeita. Lakritsi. Mansikka. Suklaa...

Vierailija
25/30 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveestihän jengi tuntuu noista karkkijäätelöistä tykkäävän. Kattellut liikaa niitä maistelu ja arvosteluvideoita ja nuoret aikuiset tuntuu ostavan.

Itse en ole koskaan ymmärtänyt. Esim jo ne mars ja twix jätskit meni yli ymmärryksen. Nyt nää Mix jutut. Ne on karkkeina jo karmeeta kuraa, niin en halua jäätelönä maistaa.

Muutenkin perusjätski on mennyt aivan kamalaksi. Vaikeaa löytää ja maut teollinen vanilja - ei kiitos. Olen lman.

Löytyy vaikka kuinka montaa jätskiä missä on makuaineena jauhettu vaniljatanko.

Vierailija
26/30 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karkkien ja Jäätelöiden jälkeen alkaa valtava Olut. Siideri ja Lonkerovalikoima.

Itse haluaisin siihen jatkeeksi Savukehyllyt jossa eri makuja Savukkeita. Lakritsi. Mansikka. Suklaa...

Mutta Nuoret alkaisivat polttamaan jos Savukkeet maistuisivat hyvältä! Viina on erijuttu. Se saa maistua Karkilta ja Mansikoilta.

Hmmmm...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveestihän jengi tuntuu noista karkkijäätelöistä tykkäävän. Kattellut liikaa niitä maistelu ja arvosteluvideoita ja nuoret aikuiset tuntuu ostavan.

Itse en ole koskaan ymmärtänyt. Esim jo ne mars ja twix jätskit meni yli ymmärryksen. Nyt nää Mix jutut. Ne on karkkeina jo karmeeta kuraa, niin en halua jäätelönä maistaa.

Muutenkin perusjätski on mennyt aivan kamalaksi. Vaikeaa löytää ja maut teollinen vanilja - ei kiitos. Olen lman.

Löytyy vaikka kuinka montaa jätskiä missä on makuaineena jauhettu vaniljatanko.

Jauhettu vaniljatanko. Metsään menty totaalisesti jos noin on. 

Vaniljatangosta käytetään sisällä olevat siemenet, ei sitä tankoa. Siemenet on tällä hetkellä todella kallista, ettei sitä raaskita käyttää, kun hintaa tulee. Eikä niitäkään saa käyttää liikaa. 

Vierailija
28/30 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaiset tykkää noista mahdollisimman teollisenmakuisista karkkijäätelöistä. Ja ne teollisimmatkin sörsselit on hinnoiteltu taivaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakastettu banaani ei ole jäätelöä. 

Et ole tainnut kokeilla tehdä pakastetusta banaanista jäätelöä. On oikeasti hyvää ja kun maustaa vielä vaniljalla on parempaa kuin vaniljajäätelö. 

Vierailija
30/30 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakastettu banaani ei ole jäätelöä. 

Et ole tainnut kokeilla tehdä pakastetusta banaanista jäätelöä. On oikeasti hyvää ja kun maustaa vielä vaniljalla on parempaa kuin vaniljajäätelö. 

Ihan sama miten hyvää on, jäätelön kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Banaanisorbetti lienee oikeampi nimitys. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän