Suomesta löytyi merkittävä mineraaliesiintymä – ”Löydös on iso”
IS kertoo meille että Suomesta löytyi merkittävän iso suomugrafiitti esiintymä.
Pohjois-Pohjanmaan Siikalatvalta on löydetty merkittävä grafiittiesiintymä.
Esiintymän suomugrafiitti on todettu tutkimuksissa ensiluokkaiseksi, ja se soveltuu akkujen anodimateriaaliksi, kerrotaan yhtiön tiedotteessa.
Grafiitin kysyntä kasvaa vuosi vuodelta, ja sitä hyödynnetään muun muassa puolustusteollisuudessa. Tällä hetkellä ylivoimaisesti suurin grafiitin tuottaja on Kiina.
Tämähän tarkoittaa sitä että kohta US of effin A tulee vapauttamaan suomen mineraaleistaan ja antamaan meille vapauden meidän nykyisestä sortovallasta.
Sinnehän kaikki mineraalilöydökset viedään/napataan/kiristetään/varastetaan, faktat ovat tosia.
Ukrainan aseapu jatkuu USAn taholta, kunhan mineraalit annetaan USAlle.
Afrikan maat saavat HIV lääkkeet, kunhan mineraalit annetaan USAlle..
Jne.
Esimerkkejä löytyy historiasta, USA on kaikkien kaveri, kunhan mineraalit ja öljyt annetaan heille.