Vantaalla tunkeuduttiin yöllä auki jätetystä ovesta sisälle
"Itä-Uudenmaan pelastuslaitos varoittaa jättämästä alimman kerroksen parvekkeen tai terassin ovia auki yön ajaksi, vaikka helle hiostaisi ja tekisi mieli avata luukut pienelle tuulenvireelle.
Tunkeilijoiden mahdollisuus on nimittäin olemassa. Poliisi kertoo viestipalvelu X:ssä, että lauantain vastaisena yönä sattui vastaavanlainen tapaus.
Mitään ei kuitenkaan sattunut ja tunkeilija pakeni paikalta.
– Ei saatu tällä kertaa kiinni, poliisi kirjoittaa julkaisussa tekoälyväritteisen kuvan kera."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f7e5b20-b89a-46b1-b978-461bc5a76244
Vantaalla. Aina kun Vantaasta uutisoidaan, se on negatiivista.
Kommentit (62)
Monessa "no trust" maassa on ikkunoihin tai parvekkeelle rakennettu kalterit tätä varten. On osa Suomen ihanaa tulevaisuutta.
Mun tuttu asui lapsineen neljäs kerros mäessä,korkea talo,aamulla meni olohuoneeseen sieltä lattialta löytyi mies.Oli kiipeily partsit, korkealle..Miten voi kiivetä, jos juopuneena jne ollut??kesä kuuma partsi ovi auki.Ei kannata jättää.On tämäkin jättänyt ok talon ovia lukitsematta.Mutta mulla oli maailman tarkin tyttö silloin.Olisi ärhennellyt kyllä tulijalle,kenties purru.Ja kyllä siihen olis herännyt.