Jos pesukoneesi menisi nyt rikki, kuinka kauan perheesi pärjää olemassa olevilla vaatteilla.
Kommentit (24)
Farkut ja villavaatteet puhdostuu hanges
Mies ja lapset ehkä viikon tai pari, minä varmaan puoli vuotta, alusvaatteista tulisi pulaa noin kuukaudessa.
12-30kk, mutta pussilakanoita ei riitä kuin 2-3 kuukaudeksi
Viikkoja, ehkä kuukausia. Sukat ja alushousut varmaan loppuisi ensin, mutta enkö saa edes alkkareita pestä käsin?
Vierailija kirjoitti:
Mies ja lapset ehkä viikon tai pari, minä varmaan puoli vuotta, alusvaatteista tulisi pulaa noin kuukaudessa.
Et osaa pestä alusvaatteita käsin?
Hyvin pärjätään. Muija pyykkää.
M47
Ostan uuden pesukoneen.
Jos se jostain syystä ei onnistu (miksi se ei onnistuisi?), pesen vaatteet kuten isoäitini teki. Kevyet vaatteet pesen käsin, muut vaatteet keitän.
Kun olin masennuksen syövereissä en pessyt kahteen kuukauteen pyykkiä. Puhtaita vaatteita riitti myös puolisolla. Olisin pärjännyt kauemminkin. Puolisolle ei tietenkään juolahtanut mieleen alkaa pyykkäämään, vaikka valitteli jo vaatepulmistaan.
Nainen 59 vuotta
Asun yksin, joku kuukausi menisi. Mutta huono tuuri jos molemmat kerralla hajoaisi. Sisällä kuudenkilon päältä täytettävä ja saunarakennuksessa yhdeksänkilon sivusta täytettävä petivaatteita ym painavampia varten.
Heti pitää ostaa uusi kone ei pärjätä ilman.
Vaikka loppuelämän jos kädet toimii. Saavin ostaisin ja pesisin siinä.
Monta vuotta...asun yksin! Varastoa riittää loistavasti...
Hyvin. Talossa on ilmainen pesutupa.
2,5 kk