Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suviseuroista: Voiko joku vaan uskoa synnit anteeksi?

Vierailija
28.06.2026 |

Ja saadakin? 

Kommentit (261)

Vierailija
261/261 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalan hyvyys vetää parannukseen. Hyvyys. 

Olen uskonnottomasta kodista.

Minut veti parannukseen järkyttävä kuolemantapaus ( ei vielä se mistä kerroin ) vaan jo aiemmin tapahtunut. Jumala otti minut kiinni näin kauhealla tavalla.

Mutta Jumalan lasten rakkaus veti minua parannukseen.

Et sä pelastu kuitenkaan pelkällä parannuksella . Pitää tunnustaa Jeesus Jumalan poika ihmiseksi syntynyt ja ristin naulitseminen sovituksen tähden .  

Minä sain syntini anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä.

Siitä seurasi mm

se, että lopetin kiroilun. Vaikein paikka oli rock - musiikin kuuntelun lopettaminen. Yhtäkkiä lopetin senkin. Jälkeen päin ihmettelin, että kyllä sielunvihollinen pitää ihmistä tiukalla. Yksi ainoa rock - biisi piti minua lopulta enää niin tiukalla. Olin siis valmis myymään sieluni yhden biisin takia. 

Jeesus on Tosi Ihminen ja Tosi Jumala.

Vanhoillislestadiolaisuutta raamatullisempaa uskoa ei löydy. 

Miten yks biisi voi kenenkään elämää/ uskoa horjuttaa? Kerro. 

En tiedä näistä suuntausten yksityiskohdista, mutta kristillistä musiikkia löytyy varmaan joka genrestä.

 

Rahan ja seksin ympärillä kiertävät biisit ei oikein sovi uskovan pirtaan, ei pidä antaa pirulle pikkusormea eli pieni väärä teko johtaa isompaan- ajatus varmaan. 

Mikä niissä biiseissä niin kamalaa on, kun on kuitenkin olemassa hengellistä rokkia, gospelia? Sanat kuin virressä, mutta rytmi eri ja soittimet eri. En käsitä, mitä ihmeen " pirullista" niihin liittyy. 

 

Ja ovatpa useimmat iskelmät taas aika viattomia. Nimeä vaikka joku Katri- Helenan kappale, joka on mielestäsi jotenkin synnillinen.

Tämä on hyvä kysymys jonka voi esittää itselleen:

Mitä jokin asia ruokkii minussa?

Minä en välitä esim. rakkauslaulujen sanoista. En edelleenkään välittäisi, vaikka olisin epäuskoinen - ne eivät kolahda.

Kuunteleen musiikin / sävellysten kokonaista ideaa. Idea on tärkein. Toimiiko idea täydellisesti?

Runo/sanoitus, sävellys, sovitus, orkestraatio. Ovatko esittäjät huippuammattilaisia, saavatko he idean toimimaan loistavasti. Toteutus. Analysoisin, jauhaisin yhtä ainoaa biisiä vaikka kymmeniä kertoja, jos se inspiroisi minua.

Siitä huolimatta, vaikka sanoitus kertoisi rakkaudesta.

IDEA.

Monet kevyen mus. tekijät todella lahjakkaita.

Ruokkisiko tuo uskoani?

No ei kyllä.

Kyllähän siinä usko menisi.

Edelleenkään et avaa sitä, että miksi siinä" usko menisi". Yritähän perustella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme