Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako nelivuotiaan jättää hetkeksi yksin kotiin?

Vierailija
18.05.2007 |

Siis ihan sänkyynsä nukkumaan noin vartiksi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin jättäisin hereillä olevan uuden videon kimppuun. Silti aina jotain voi sattua, vaikka hyvin epätodennäköisesti, mutta siis en jättäis.

Vierailija
2/10 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rivitalon pihalla ollessani voin jättää lapsen nukkumaan yöuniaan hetkeksi yksin, mutta se on melko sama kuin olisin olohuoneessa.

Mutta vastaus on minusta, että ei voi jättää yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en jättäis.

Vierailija
4/10 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään jätetä, pitäisi olla itsestäänselvyys mun mielestä. Mitä jos lapsi herää, eikä ketään mailla ei halmeilla? Ei varmasti edesti turvallisuuden tunnetta ja sitä, että aikuisiin voi luottaa. Eikä sellainen lapsi kyllä voikaan, jos aikuiset jättää hänet yksin, kun silmänsä ummistaa.

Vierailija
5/10 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesta.

Mä olen jättänyt esikoseni ekan kerran yksin kotiin 20 paria päivää ennen kuin täytti 4. Nyt 5½ ja on pikkusiskonsa kanssa ollut kaksistaan useasti tunnin verran lastenohjelmien parissa.

Vierailija
6/10 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat on pakko käyttää iltapissalla myös silloin kun mies on työmatkalla. Aikaa tähän pikatoimitukseen menee maksimissaan 5 minuuttia eli koirat tietävät iltapissatuksen olevan hyvin nopea toimitus. Lapset nukkuvat omissa sängyissään ja näin on toimittu ihan alusta lähtien. Tosin ihan vauva-aikana otin varmuuden vuoksi itkuhälärin mukaani:).

*joukkokivitystä odotellen*

Vierailija
7/10 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli varmistaisin, ettei mikään sähkölaite paukahda rikki/leimahda tuleen.

Jne.

Lisäksi ottaisin itkuhälärin mukaan.

Vierailija
8/10 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksikerroksinen talo, makuuhuone yläkerrassa ja suihku ja vessa alakerrassa. Puolitoistavuotias lapseni nukkuu yläkerrassa kun minä käyn suihkussa. Jos herää, en kuule, ovia välillä muutama...

Joskus alkuun raijasin itkuhälytintä mukaani vessaan kun kävin " istunnolla" , mutta jätin sen pois kun alkoi tämä vessassa ja suihkussa käyminen vaatia liikaa esivalmisteluja.

Eli _tavallaan_ jätän puolitoistavuotiaan lapseni yksin kotiin 5 minuutiksi.

Samoin kun käytän koiria pihalla pissillä. No jaa, jätän kyllä tuolloin ikkunan auki, siitä kuulee itkun aika nopsaan...

Mutta siis nelivuotias voi nukkua sängyssään yksin jos käyt esim. koiran pissin ajan pihalla.

Vierailija
9/10 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sinulle tapahtuu matkalla jotain? Onko tämä kirjoitus totta vai provo? Neljä vuotiasta ei saa jättää yksin kotiin.

Vierailija
10/10 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesti 18 vastaa viestiin 16 (unohdin lainaukset)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme