Lue keskustelun säännöt.
Mitä ihmettä sitä söisi tänään?
28.06.2026 |
Kanaa olen syönyt hyvin paljon, joten sitä ei enää eikä pakastepizzaa. Ei huvittaisi maksaa esim. porsaan pihveistä joku 5€ rasia. Jotain järkevän hintaista. Mitä te syötte?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Hyrskypottuja teen.
Mitäs ne on?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Paistoin pari isoa ahvenfilettä, muutama uusiperuna ja tein kananmunakastikkeen. Oli muutes ihan sairaan hyvää. Kotimaisista tuoreista raaka-aineista, helppoa ja edullista.
Kalastitko itse?
Muutenhan affenfileet ovat kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Teepä kunnon makaronilaatikko.
Joo, ihanaa kesäruokaa 🤣🤣. Not.
Porsaasta eli sianlihasta ei saa pihvejä. Pihvi on sellainen mikä paistetaan nopeasti ja jätetään punertavaksi sisältä.
Ilmeisesti ap.lle on, ei kai hän muuten olisi kysellyt, joten älä nillitä.