Mitä ihmettä sitä söisi tänään?
Kanaa olen syönyt hyvin paljon, joten sitä ei enää eikä pakastepizzaa. Ei huvittaisi maksaa esim. porsaan pihveistä joku 5€ rasia. Jotain järkevän hintaista. Mitä te syötte?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Hyrskypottuja teen.
Mitäs ne on?
Vierailija kirjoitti:
Paistoin pari isoa ahvenfilettä, muutama uusiperuna ja tein kananmunakastikkeen. Oli muutes ihan sairaan hyvää. Kotimaisista tuoreista raaka-aineista, helppoa ja edullista.
Kalastitko itse?
Muutenhan affenfileet ovat kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Teepä kunnon makaronilaatikko.
Joo, ihanaa kesäruokaa 🤣🤣. Not.
Porsaasta eli sianlihasta ei saa pihvejä. Pihvi on sellainen mikä paistetaan nopeasti ja jätetään punertavaksi sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Porsaasta eli sianlihasta ei saa pihvejä. Pihvi on sellainen mikä paistetaan nopeasti ja jätetään punertavaksi sisältä.
Pihvin voi tehdä vaikka porkkanasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyrskypottuja teen.
Mitäs ne on?
Luultavasti hölskypottuja tarkoittaa.
Brokkolia, kukkakaalia ja perunoita keitettynä, päälle valkokastike, johon keitettyä pieneksi hakattua munaa, ja jos on pakko saada lihaa, niin pari nakkia tai ohuita bratwursteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyrskypottuja teen.
Mitäs ne on?
Googleta. Varhaisperunoista nyt hyvä tehdä. Ihania. Smetanasta tulee täyteläisempiä kuin ranskankermasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyrskypottuja teen.
Mitäs ne on?
Googleta. Varhaisperunoista nyt hyvä tehdä. Ihania. Smetanasta tulee täyteläisempiä kuin ranskankermasta.
Kuule kun ne on hölskypottuja
Meillä tabboulehia, tzazikia ja sitruunakanaa. Lounaana tomaattipiiras
Tulin juuri kaupasta kotiin, ostin varhaiskaalia ja ajattelin tehdä kaalipataa. Muita juureksia mukaan ja kattilaan hautumaan, vähän siirappia ja muita mausteita tietysti. Ei näin kuumalla jaksa mitään raskasta ruokaa syödä.
Kaiken perusta on hyvin haudutettu ohrauunipuuro tai tunnin keitetty ruispuuro. Näiden kanssa puolukkahilloa, voisilmä ja raejuustoa. Kananmunaa leivän päälle.
Sitten helppo kasarissa tehty pata. Voit valita siihen joko riisi tai spaghetti tai perunakuutiot. Paista jauhettu liha, lisää paprikan palat, valkosipulin kynsiä , mausteet, paista, lisää riisi tai spagetti pätkinä tai perunakuutiot ja keittovihanneksia.
lisää vettä kunnes juuri ja juuri ainekset peittyy.
Tää on niin simppeliä.
Pari kauraleivän palasta otin aamulla sulamaan, päälle halpaa margariinia, halpismerkin mätitahnaa ja kallista koskenlaskijaa, sitä voimakkaan makuista. Siinä taitaa olla mun syömiset. Siis yksi ylä- ja yksi alapuoli, n. 9x9 cm.
Mitään en ole vielä syönyt, vatsa jo vähän murahtelee, mutta en ruoki sitä vielä, ettei opi jatkuvasti täytettä vaatimaan. Jätskiä ois pakkasessa, yritän vastustaa kiusausta.
Vierailija kirjoitti:
Pari kauraleivän palasta otin aamulla sulamaan, päälle halpaa margariinia, halpismerkin mätitahnaa ja kallista koskenlaskijaa, sitä voimakkaan makuista. Siinä taitaa olla mun syömiset. Siis yksi ylä- ja yksi alapuoli, n. 9x9 cm.
Mitään en ole vielä syönyt, vatsa jo vähän murahtelee, mutta en ruoki sitä vielä, ettei opi jatkuvasti täytettä vaatimaan. Jätskiä ois pakkasessa, yritän vastustaa kiusausta.
Nyt kuule pottujen keittoon. Pottujen päälle voita. Sillipurkki auki naps
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, tämän kesän varhaispottukiintiö (10kpl) on jo syöty ja silliä minun suuhuni ei saa pakottamallakaan.
Ois muutakin kaapeissa ja pakastimessa, mutta tänään ei keitellä tai paistella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh, tämän kesän varhaispottukiintiö (10kpl) on jo syöty ja silliä minun suuhuni ei saa pakottamallakaan.
Sinähän syöt silliä, tai itket ja syöt. 😁
Ja nyt mars sinne hellan ääreen keittelemään ja paistelemaan tai.......😄
Vierailija kirjoitti:
Teepä kunnon makaronilaatikko.
Tai kaalilaatikko uudesta kaalista. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän syöt silliä, tai itket ja syöt. 😁
Ja nyt mars sinne hellan ääreen keittelemään ja paistelemaan tai.......😄
:D
Ilmeisesti ap.lle on, ei kai hän muuten olisi kysellyt, joten älä nillitä.