Osaako joku auttaa Windows Vistan käytössä?
Kommentit (13)
En usko, että sellaista enää saa yhteensopivaksi minkään kanssa millään keinolla.
F-35-hävittäjissä on käyttisenä Windows Vista Home. Vanhemmissa malleissa MS-Dos 6.2
Vierailija kirjoitti:
Lataa ilmainen TeamViewer
https://www.teamviewer.com/en/
Käynnistä sovellus ja postaa id tänne.
437 887 212
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lataa ilmainen TeamViewer
https://www.teamviewer.com/en/
Käynnistä sovellus ja postaa id tänne.
437 887 212
Nyt vain odotat Microsoft tukea.
Mikä ongelma. Toivottavasti et mene koneella nettiin. Vistan tietoturva ei vastaa nykyvaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma. Toivottavasti et mene koneella nettiin. Vistan tietoturva ei vastaa nykyvaatimuksia.
Niin, siinä ei ole uusimpia CIA/NSA vaatimia takaportteja.
Edellisessä läppärissä oli Vista, ostin sen 2009 ja vajaassa neljässä vuodessa meni romuksi. En muista enää Vistasta mitään, enkä edes sen seuraajasta, Windows 8 ja 8.1:stä.
Voi kun saisi Vistan takaisin Windows 10:n tilalle...
No ilmeisesti avuntarve ei ole järin suuri, kun et kerro, mikä ongelma on. Varmaan kuka vaan kaulanjatkeella varustettu kykenee jotain tekemään tietokoneella, joten tarkempien tietojen puutteessa opettele kokeilemalla.
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän omaa XP:tä verkossa tälläkin hetkellä ja kirjoitan tätä.
Ja ennenkuin joku ulisee miten kehtaan, totean että helposti. Kyllä, on uhkia olemassa, nimittäin vanhoja uhkia jotka en tiedä onko edes missään kierrossa enään, ja uudet uhkat ei kelpaa tälle käyttöjärjestelmälle kun se vaatisi jo vähän enemmän työtä. Lisäksi koska olen sen harvoja ja edelleen harvinaistuvia käyttäjiä, olen tietyllä tavalla jopa paremmassa turvassa kuin te kaek sillä 10 ja kumppanit on kovassa käytössä ja täten hyökkääjien potentiaalisia kohteita tuhon potentiaalisen määrän vuoksi.
Kyllä, se tekee sen mitä tarvitsee. Verkkoselaaminen vaatii nykyään tosin vähän kikkailua. Mutta Mypal hoitaa sen mitä muilla ei hoidu.
Uninssaa se niin ongelmat ratkeavat.
Kyllä se pasltalla roikkuva 55-v koddaritäti kohta auttaa.