Mitä ihmettä sitä söisi tänään?
Kanaa olen syönyt hyvin paljon, joten sitä ei enää eikä pakastepizzaa. Ei huvittaisi maksaa esim. porsaan pihveistä joku 5€ rasia. Jotain järkevän hintaista. Mitä te syötte?
Kommentit (25)
Leipää, munakasta ja lakritsijäätelöä
Keitä uusia perunoita. Niitten kaveriksi vaikka lohipyöryköitä pannulla lämmitettyinä, tulee kiva vähän rapsakka pinta. Jos vielä kastiketta kaipaat, niin kevyt kylmä tsatsikityylinen voisi sopia.
Mulla juuri syötynä uudet perunat, grillattu kaali ja falafelejä tahini–kastikkeella. Jälkkäriksi raparperipiirakkaa.
Varhaispottuja ja sillä. Oli mun ruoka tänään. Eikä tullut kalliiksi.
Nolona tunnustan että söin äsken eineslihapullia ja mikroranskalaisia.
Spaghettia ja tomaattikastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Nolona tunnustan että söin äsken eineslihapullia ja mikroranskalaisia.
Hyväähän se on. Mulle kelpaisi.
Keitin eilen hernekeiton. Sillä mennään useampi päivä.
Vierailija kirjoitti:
Leipää, munakasta ja lakritsijäätelöä
Ainiin, söin myös munakkaita yli innostuksen. Leipää syön muutenkin joka päivä. Lakujätski ois kyllä hyvää. :)
Paistoin pari isoa ahvenfilettä, muutama uusiperuna ja tein kananmunakastikkeen. Oli muutes ihan sairaan hyvää. Kotimaisista tuoreista raaka-aineista, helppoa ja edullista.
Vierailija kirjoitti:
Pottumuusia ja makkaraa
Ainiin, ja makkaraa söin myös yksin koko pakkauksen ja vähän yli moneen eri päivään jaettuna eli ei maistu heti uudestaan.
Onko 5 € rasia muka liian kallis? Siinähän on useampi pihvi. Tuo voi myös olla kappahinta jollekin pihville, joten halpaahan tuo on.
Hyrskypottuja teen.