Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi käyt täällä palstalla?

Vierailija
28.06.2026 |

Täällä tulee vaan paha mieli. Kaikki on huonosti kaikilla. Onkohan tämä jotai sosiaalipornoa kun koukuttaa, vaikka olisi parempi pysyä poissa.

 

Veikkauksia, monesko kommentti on taas syöpää.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynyt muutamia kivoja, empaattisia keskusteluja täällä joskus muinoin. Ehkä jotenkin toivon että entisaikojen keskustelukulttuuri palaisi takaisin mutta uumoilen että ei. 

Joku on muuttunut kun Vauvaan kirjoittelee selvästi nykyään enemmän miehiä kuin naisia. Oiskohan saaneet sitten kenkää ylikseltä ja jatkoajasta.

Vierailija
22/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnettomuudesta johtuen jouduin pyörätuoliin ja siihen loppui minulla kaikki kiva tekeminen, siksi palstailen kun ei muutakaan ole. Jos olisi terveet jalat en todellakaan viitsis viettää aikaani täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn välillä vilkaisemassa että onko ne pari vakiohörhöä päässyt hoitoon.  Ei valitettavasti.

Viestisi kertoo sinusta kaiken....🤭🤭🤭🤭

Vierailija
24/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn siinä toivossa että joskus olisi joku kiva ruoka-aiheinen ketju.

Ruokaketjuja löytyy pilvin pimein.

Vierailija
25/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen kiinnostunut kuinka tyhmiä ihmisiä Suomessakin on. Ja yllättävän paljon on.

Minä olen tämän paskapalstan älykkäin, et sinä!

HEH, HEH

Vierailija
26/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen kiinnostunut kuinka tyhmiä ihmisiä Suomessakin on. Ja yllättävän paljon on.

Sama , käyn nauramassa tääĺä ihmisten tyhjyyttä jotka esim.  luettelo mona sivua mitä makkaraa syö.. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂

Miksi raiskaat äidinkieltäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnettomuudesta johtuen jouduin pyörätuoliin ja siihen loppui minulla kaikki kiva tekeminen, siksi palstailen kun ei muutakaan ole. Jos olisi terveet jalat en todellakaan viitsis viettää aikaani täällä.

No hyvä, on täällä ainakin yksi jalaton joka ei pakoon pääse...

Vierailija
28/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen kiinnostunut kuinka tyhmiä ihmisiä Suomessakin on. Ja yllättävän paljon on.

Minä olen tämän paskapalstan älykkäin, et sinä!

Ja se älykkyys suorastaan loistaa kirjoituksestasi. Not.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen kiinnostunut kuinka tyhmiä ihmisiä Suomessakin on. Ja yllättävän paljon on.

Minä olen tämän paskapalstan älykkäin, et sinä!

He, he,  taitaa ihmiset eniten sulla nauraa, pilkata ja poistaa viestejäsi. 🐖😝😁

Vierailija
30/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen kiinnostunut kuinka tyhmiä ihmisiä Suomessakin on. Ja yllättävän paljon on.

Minä olen tämän paskapalstan älykkäin, et sinä!

He, he,  taitaa ihmiset eniten sulla nauraa, pilkata ja poistaa viestejäsi. 🐖😝😁

Sitä se kateus teettää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on joskus keskusteluja mielenkiintoisista aiheista, joista en välttämättä voi puhua muiden ihmisten kanssa. Keskityn niihin asiallisiin kommentteihin ja hyppään selvät trollit yli.

Vierailija
32/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn täällä muistuttamassa itselleni, miksi ei kannattanut mennä naimisiin suomalaisen naisen kanssa, vaan ottaa vaimoksi kaunis, paljon nuorempi, hyväkäytöksinen ja seksikäs aasialainen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että toisinaan unohdan palstan viikoiksi. Mutta kulutan aikaani täällä provoilemalla ja nautin suunnattomasti kun joltain palaa päreet. 

Vierailija
34/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään lukea hyviä trollauksia. Niitä on vaan liian vähän.

Hallituspuolueiden tonttuilijat tekee niin paljon näitä joka päivä, ettei tavan kansalainen enää oikein jaksa vaivautua.

-winner-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/35 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn sitä itseltäni nykyään joka kerta, kun tämän sivun avaan. Alunperin päädyin tänne sairastuttuani työkyvyttömäksi. Teki mieli edes välillä jotenkin jutella muiden kanssa, ja tämä vaikutti aktiivisimmalta palstalta. Pitkään ohjasin itseni lähinnä ignooraamaan kaiken kuonan, mutta enää en jaksa. Haluan olla elämässä läsnä, mikä tarkoittaa, ettei täälläkään enää filteröi kaikkea paskaa, jota tänne suolletaan. En käsitä, mitä ihmiset saavat siitä, että repivät toisia kappaleiksi. Yksinäisyydestä tänne vielä tavan vuoksi välillä päädyn, mutta usein käännyn saman tien kannoillani pois. Yksinäisyyskin on alkanut maistua paremmalta kuin tämä.

Sama juttu täälläkin. Kun päätyy tk-eläkkeelle sellaisessa elämänvaiheessa kun muilla samanikäisillä on aktiivista elämää ja etenkin kun itsellä ei ole rahavaroja olla enää entisen kaveriporukan menoissa mukana niin päätyy lopulta tänne kuonapalstalle seurailemaan suomalaisten henkistä pahoinvointia.


Tämä palsta on muuttunut 5-10 vuodessa mielettömästi. Täällä ei ole kuin harvoin hetken ajan fiksuja ja oivaltavia keskusteluja. Ne poistatetaan ja kaikki kuona saa kyllä olla täällä levällään vaikka maailmanloppuun saakka. 

Ikävä kyllä mitään muutakaan aihe vapaa-tyyppistä palstaa ei taida Suomesta löytyä ja siksi tämä on sitten persaukisen yksi ainoita huvituksia/kuvotuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme