Kiva kun ei voi juoda menkkojen takia
Muutama raikastava olut olisi mukava, mutta ne hienosti estävät särkylääkkeen käyttämisen.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa ibuprofeiini ei ole maksatoksinen vaikka sekin sitä kuormittaa. Parasetamoli on maksalle myrkkyä, 1g kerta-annos on aikuiselle se turvallisen käytön raja eikä sitä tule yhdistää alkoholiin missään nimessä.
(Lainaus menee moderointiin)
Olen tästäkin yhden asiakkaan kanssa vääntänyt...kun ibuprofeiini puolestaan vaikuttaa munuaisten kautta vatsaan ja väärin käytettynä voi puolestaan aiheuttaa vatsahaavan, sisäistä verenvuotoa. Ei ole sekään mikään leikin asia. Sen takia niiden myynnissä ollaan niin tarkkoja. Emme saa myydä kuin yhden pakkauksen per asiakas.
Jossain jenkeissä niitä myydään tai ainakin muytiin 1000kpl purkeissa ja ihmiset luulevat, että niitä voi napostella kuin karkkia ja jengiä kupsahtelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko siis onnekas ja saanut jostain ihan opioideja menkkakipuihin?
Parasetamoli poksauttaa maksan jos yhdistää alkoholiin, ibuprofeiini ei tehoa jos alkaa hirveät kivut varmaan kun keho on liian tottunut siihen
Voiko tosiaan parasetamoli auttaa hirveisiin kipuihin? Onko yleistäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko siis onnekas ja saanut jostain ihan opioideja menkkakipuihin?
Parasetamoli poksauttaa maksan jos yhdistää alkoholiin, ibuprofeiini ei tehoa jos alkaa hirveät kivut varmaan kun keho on liian tottunut siihen
Voiko tosiaan parasetamoli auttaa hirveisiin kipuihin? Onko yleistäkin?
Olen kuullut, että se ei ihmisillä yleensä auta, mutta minulla auttaa 😃
Ei särkylääkkeitä ole pakko käyttää menkkojen aikana. Vetää vaan kirkasta 24/7.
Punaviini auttaa kipuihin ja myös veetutukseen, joka on usein sivuoireena.
Gyne selitti mulle, että mä kerään todella paljon nestettä kehooni, että se lieventää (lantraa) veren alkoholimäärää. Se on kyllä totta, että mä olen kuin pallokala ja kun menkat oikeasti loppuu, niin semmoinen kuivan kesän risu. ;)