Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kari Kanala paljastaa nämä kolme asiaa ovat tärkeimmät parinvalinnassa: "Siinä on mahdollisuus saada loppuelämän pari"

Vierailija
08.10.2023 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kari-kanala-paljastaa-nama-kolme-as…

- Siinä pitäisi toimia Kolme asiaa. Arki ja arvot olisivat kunnossa. Ja sitten sopivasti erilaisuuttaa, että vetovoima olisi mahdollista. Paljon työtä ja jos sieltä löytyy kolme asiaa: yhteys, tuki ja tärkeys, niin siinä on mahdollisuus saada loppuelämän pari.

Oletko samaa mieltä? Itse painottaisin myös seksuaalisen yhteensopivuuden tärkeyttä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Kanala tietää nämä kukko/kana-hommat.

Vierailija
2/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, no minulla näyttäisi olevan ihan hyvät mahdollisuudet onnistua siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole samaa mieltä. Kaipaan naisesta myös sellaista ulkonäköä, että tunnen seksuaalista vetovoimaa.

Vierailija
4/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kana ei tiedä mitään. Ulkonäkö raha ja vakituinen työ on se mitä naiset mieheltä haluaa.

Vierailija
5/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kaveri ei tiedä näistä asioista yhtään mitään. Tärkeintä on ettei ole lihava, toiseksi ei saa olla tatuointeja ja kolmanneksi pyllyjuttujenkin pitää kiinnostaa.

Vierailija
6/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetovoiman ei pitäisi olla vain mahdollista, vaan sitä nimenomaan pitäisi olla.

Vierailija
7/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari on sexy

Vierailija
8/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanalja vois jättää kirkon ja ruveta vaikka seksiterapeutiks.

Vierailija
9/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Kanala!

Vierailija
10/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Miten niin vetovoima vaatii sen että ollaan erilaisia? Pikemminkin päinvastoin.

Vierailija
11/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kaveri ei tiedä näistä asioista yhtään mitään. Tärkeintä on ettei ole lihava, toiseksi ei saa olla tatuointeja ja kolmanneksi pyllyjuttujenkin pitää kiinnostaa.

Nuo koskee sitten kumpaakin.

Vierailija
12/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vetovoiman ei pitäisi olla vain mahdollista, vaan sitä nimenomaan pitäisi olla.

Jotenkin tuntuu että aina nää ns. asiantuntijat vähättelee fyysisen vetovoiman roolia.

Vierailija
13/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Miten niin vetovoima vaatii sen että ollaan erilaisia? Pikemminkin päinvastoin.

Kyllä se vaan näin on. Sen Kana tietää. Pelkään, että nykyisen kumppanini kanssa olemme liiankin samanlaisia luonteiltamme. Onneksi erilaisuutta löytyy muualta. Saa nähdä kuinka pitkälle kantaa.

Vierailija
14/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jostain lukenut, että naiselle tärkeintä parinvalinnassa on miehen tuoksu ja ulkonäkö - tässä järkestyksessä. Miehelle taas tärkeintä on naisen ulkonäkö. Että vesittyikö nyt kuitenkin Karin asiantuntijan aatokset.

Vierailija
15/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole samaa mieltä. Kaipaan naisesta myös sellaista ulkonäköä, että tunnen seksuaalista vetovoimaa.

Seksuaalinen vetovoima ei tule pelkästään ulkonäöstä. Ei ainakaan minulla, olen siis nainen. Toki tietynlainen miehen ulkonäkö on sille edellytys. Mutta siihen vaikuttaa muukin - habitus, puhetyyli, ilmeet jne. Esim. kerran pikadeittitapahtumassa katsoin yhtä miestä että onpas hyvännäköinen. Heti kun avasi suunsa niin kiinnostukseni lopahti täysin enkä nähnytkään häntä enää viehättävänä.

Vierailija
16/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nope. Ainakaan minä naisena en halua pyllyjutuista kiinnostunutta miestä, jota joutuisin lykkimään jollain hieromasauvalla anukseen monta kertaa viikossa. Ei vaan ole mun juttu, sori pojat ja miehet.

Vierailija
17/33 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Kanalan pitäisi asiantuntijana osata nähdä siinä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa, ketkä osallistujat sopivat toisilleen ja ketkä eivät. Silti ohjelmaan valitaan kerta toisensa jälkeen sitoutumiskyvyttömiä ja ties mitä luonnehäiriöisiä ihmisiä. Viime kaudellakaan ei tullut yhtään paria. Kyseenalaistan hänen asiantuntemuksensa.

Vierailija
18/33 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakos pitkäkestoista parisuhdetta Kanalan ohjelmasta on tullut?

Vierailija
19/33 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jostain lukenut, että naiselle tärkeintä parinvalinnassa on miehen tuoksu ja ulkonäkö - tässä järkestyksessä. Miehelle taas tärkeintä on naisen ulkonäkö. Että vesittyikö nyt kuitenkin Karin asiantuntijan aatokset.

Jos noin on, niin ei ole ihme että niin monet päätyvät eroon. Ehkäisypillerit näes sekoittavat naisen kyvyn valita sopiva kumppani feromonien mukaan. Sitten kun jossain vaiheessa pitääkin tauon ehkäisystä, niin huomaa, ettei olekaan miehestä yhtään viehättynyt.

Vierailija
20/33 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuninkas monta kertaa hän onkaan ollut naimisissa? Teoria toimii, mutta käytännön kanssa on vähän niin ja näin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi