Miksi suomalaiset eivät kuumalla pukeudu vaaleisiin vaatteisiin? 90%:lla musta paita ja mustat polyestershortsit
Miksi pitää olla vain mustaa mustan päälle kesät talvet? Musta väri myös kuumin ja tukalin kovassa paahteessa.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten pukeudutaan mahdollisimman niukkiin ja tiukkoihin vaatteisiin, koska "on niiin kuuma!". Helteellä kannattaisi pukeutua löysiin ja peittäviin vaatteisiin...
Hellepäiviä on joskus 1- 2 päivää kesällä.. harvemmin viikon. Miksi tämä pari päivää niin häiritsee? Kenelle se kuuluu, mitä kenelläkin on päällä? Ainoastaan narsistit korostavat oma paremuutta toisista joka puolella ja koko ajan kaikessa. Luonne on tärkeämpi, kun se, mikä on päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pukeudun mustaan vain hautajaisiin.
Värillä ei oo väliä, kunhan on musta.
Black is beatiful.
Once you turn black, you never go back.
...ei näy hikiläiskät, lika eikä muukaan. Huoletonta!
Verbi on go koko ajan.
Mistä sitä kuumuttaa näit? Jos pari päivää vuodessa mittari näyttä 24- 25 , mikä kuumuus tämä on? Muu aika vuodesta onkin sitten vaan kehno hiihtosää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten pukeudutaan mahdollisimman niukkiin ja tiukkoihin vaatteisiin, koska "on niiin kuuma!". Helteellä kannattaisi pukeutua löysiin ja peittäviin vaatteisiin...
Joo valitettavasti harvalla suomalaisella on sellaiset jalat, joihin sopisi tiukat farkkushortsit. Ne taas tuntuu olevan suomalaisnaisten suosikkivaate kesällä. Paremmalta näyttäisi jotkut liehuvat viskoosihousut.
Persejalkaiset putukat.
Ja ne leveet lahkeet vasta näyttääki, ku ois kankaalla päällystetyssä tynnyrissä, persjalkaisella ja lyhyellä ja vatsakkaalla.
Mun mustat kesävaatteet on pellavaa. Luulisin että monen muunkin että älä yleistä, kiitos.
Keinokuitua mulla on vain treenivaatteet, mustia nekin. Jokainen pukeutuu mielensä mukaan, ja makuasioista väittely on ajanhukkaa.
Miettikää lyhyttä ja vyötäröltä paksua ihmistä. Hameen tai housujen vyötärö on metrin ja lähtee siitä leveän lantion reunoilta vielä suoraan alas. Nätimpi on tummat leggingsit jonkun pitemmän paidan tai lyhyen A-linjaisen mekon kans.
Lemmy Kilmister oli siellä farkkutakissa ja vaaleissa farkuissa. Hieno kontrasti mustaan mereen