En ymmärrä vanhoilla autoilla ajavia
Itse vaihdan aina 2 vuoden jälkeen uuteen.
Tiesittekö, että kaupoista saa myös uusia autoja, eikä toisten vanhoja!
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tule koskaan olemaan varaa uuteen autoon. Nykyinen auto maksoi aikoinaan 900 e.
näin se menee monilla suomalaisilla kehä 3 ulkopuolella.
en tiennytkään, että kaupoista saa uusia autoja. tarkentaisitko vielä, mistä kaupoista näitä saa. käyn ensi viikolla hakemassa. rahaa minulla ei ole.
Ajan 50000 km vuodessa ja nyt autona 11-vuotias. Vähän liian uusi makuuni, mutta ajellaan nyt ja kun on vallan toiminutkin.
Olen harkinnut tuollaista 80-luvun loppupuolelta olevaa Mersua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla Hiace. Tietäjät tietää, miksi.
Ostin kymppitonnilla, en ole laittanut siihen rahaa perushuoltojen lisäksi yhtään ylimääräistä ja tarjottu 16 😂 Mutta en luovu. Ruosteeton ja vähän ajettu. Saa huomionsa 😂
Työautona on tälläkin hetkellä Hiace. Ollut jo yli 10 vuotta.
Huoltoon. Katsastukseen ja kovaa ajoa. Ei koskaan mitään vikoja. Melkoisia ikiliikkujia.
Mä en taas tajua että ihmiset ostaa uusia autoja,saati ottaa lainaa siihen.Arvo putoaa puoleen kun ajat sen liikkeestä ulos.Iloisesti ajan vanhalla rottelollani,joka toimii kuin junan vessa.Varaosat puoli-ilmaisia,eikä niin väliks jos vähän kopsahtaa.
Ymmärrätkö sä muutenkaan juuri mitään?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö sä muutenkaan juuri mitään?
No juu jotain... kai........tai tarkemmin ajatellen en kertakaikkiaan yhtään mitään.
Minä en ymmärrä autoilua alkuunsakaan. Olen valinnut asuinpaikkani niin, että autoa en tarvi ja jos joskus tarvinkin niin otan taksin tai vuokraan auton.
Maailman typerin ostos: uusi auto
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä autoilua alkuunsakaan. Olen valinnut asuinpaikkani niin, että autoa en tarvi ja jos joskus tarvinkin niin otan taksin tai vuokraan auton.
Eli siis kyllä ymmärrät autoilun. Taksi ja auton vuokraus tarvittaessa on autoilua.
Vierailija kirjoitti:
Vanha on luotettavampi
Sekä ne on helpompia huoltaa ja halvempia käyttää. Jonka lisäksi pitää ottaa huomioon käytön määrä. Ei ole mitään järkeä "sijoittaa" autoon kymmeniä tuhansia jos ajaa pari tuhatta kilsaa vuodessa. Itte oon ostanut viimeiset 25 vuotta alle tonnin räppänöitä ja hyvin oon pärjännyt! (3kpl) Myydessä oon joka kerta saanut enemmän ku maksoin, eli sitä kautta "tienannut" osan bensa rahoista ja muista käyttökuluista takaisin...
Vierailija kirjoitti:
Köyhien on pakko ajaa vanhoilla. Täytyyhän jonkun ostaa uusia että me saadaan vanhoja.
Oon nähnyt liian monta "rikasta" auton omistajaa. Ne hakee pankista lainaa ja kuvittelee että pihassa seisova pelti rumilus on mun! NO EI OO! SE ON PANKIN...Eikä se talokaan oo sun, sekin on käytännössä pankin, eikä se fillarikaan oo sun, sen sää ostit Visalla, se o luotto yhtiön. Itse asiassa ruuat jääkaapissa nekin on luottoyhtiön ja se jääkaappikaan ei oo sun, vaimos sekä sun alusvaatteetkin sää ostit Visalla, tartteeks jatkaa???
Vierailija kirjoitti:
Vanhan auton osto on sama kuin ottaisi käytetyn naisen. Nakuttaa, vuotaa ja kaikki roikkuu.
Toisaaltaan........sisään ajettu, pahimmat viat korjattu, enimmät lommot oikaistu etc.
Kun aivot ovat muusta - paskaa tulee suusta...
Eihän sitä raski ihan uutta hankkia kun joku jossain aina saattaapi alakaa leuhana pitämään. 😕
Vierailija kirjoitti:
en tiennytkään, että kaupoista saa uusia autoja. tarkentaisitko vielä, mistä kaupoista näitä saa. käyn ensi viikolla hakemassa. rahaa minulla ei ole.
Joo, se jännästi sanottu että saa. Oon monta kertaa aatellu että mitähän ne kassalla tuumaa ku sanoo etten maksa mitään ku mainoksessa sanottiin että nyt saa...
Jos asuisin Helsingissä, ja minulla olisi isä elossa tekisin samoin.
Tuhlaa vain rahasi autoihin ap. Muuhun sinusta ei ole.
Minulla on kolme vanhaa autoa vuosilta 1957, 1959, ja 1974. En ymmärrä uusilla autoilla ajavia. Niissä ei ole samaa fiilistä.
Ööh. Ihmisjoukot. Ööh.