Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä vanhoilla autoilla ajavia

Vierailija
27.06.2026 |

Itse vaihdan aina 2 vuoden jälkeen uuteen.

Tiesittekö, että kaupoista saa myös uusia autoja, eikä toisten vanhoja!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta löytää joku asia jonka ymmärrät. Ajatteleminenkin väsyttää jos ei ole kapasiteettia. 

Vierailija
2/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha on luotettavampi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun onkin oma vanha. Merkkiviat on tuttuja. Milloin ne tulee eteen, milloin taakse, milloin vasemmalle, milloin oikealle puolelle.

Vierailija
4/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko onko yhtään asiaa jonka ymmärrät.

Vierailija
5/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajan liki 30 vuotta vanhalla ruosteisella toyotalla, ja parastahan siinä on kun naapurit jotka liki kaikki ajavat uudehkoilla sähköautoilla tuomitsevat minut pelkästään siksi että ajan vanhalla autolla. Itseäni ei vaan koskaan ole kiinnostanut laittaa autoon rahaa yhtään enempää kuin on pakko.

Vierailija
6/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en kyllä keksi typerämpää rahareikää kuin uuden auton ostaminen. Nykyautot ovat lisäksi niin rumia, että ei sellaista ostaisi edes siksi, että haluaa jotain hienoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä olla noin tyhmä, ap.

Vierailija
8/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden vanha Auto on jo vanha.

Kun ostat uuden Auton ja ajat sen kotiin se on jo käytetty Auto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien on pakko ajaa vanhoilla. Täytyyhän jonkun ostaa uusia että me saadaan vanhoja.

Vierailija
10/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kukaan vaihtaisi autoja uusiin niin ei olisi näitä vanhoja kotteroita köyhille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei tule koskaan olemaan varaa uuteen autoon. Nykyinen auto maksoi aikoinaan 900 e.

Vierailija
12/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan vanhaa autoa. En ymmärrä sitä itsekään. Tuo ruostekasa vain jotenkin kasvoi minuun kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on muutaman vuoden vanha Opel ja mulla 20 vuotta vanha Jaguar. Opel on koko ajan pajalla ja joku paikka rikki. Autoilla on ajettu saman verran.

Vierailija
14/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha on luotettavampi

Ei vaan ole. Ovat vikoja täynnä ja ruostuneet puhki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle auto ei oo mulkun tai ylpeyden jatke vaan liikkumisväline paikasta a paikkaan b.

M48

Vierailija
16/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Hiace. Tietäjät tietää, miksi. 

 

Ostin kymppitonnilla, en ole laittanut siihen rahaa perushuoltojen lisäksi yhtään ylimääräistä ja tarjottu 16 😂 Mutta en luovu. Ruosteeton ja vähän ajettu. Saa huomionsa 😂

Vierailija
17/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan auton osto on sama kuin ottaisi käytetyn naisen. Nakuttaa, vuotaa ja kaikki roikkuu.

Vierailija
18/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut varmaan kymmenisen autoa miehen kanssa, osa uutena, osa käytettynä ostettuja. Eniten ongelmia ollut uusien kanssa, luotettavin ollut viiden tonnin Octavia. Ei ikinä enää uutta, hölmöintä rahan tuhlausta. 

Vierailija
19/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa uusia autoja..suosittelen,mukavaa ajella uudella.

Vierailija
20/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla Hiace. Tietäjät tietää, miksi. 

 

Ostin kymppitonnilla, en ole laittanut siihen rahaa perushuoltojen lisäksi yhtään ylimääräistä ja tarjottu 16 😂 Mutta en luovu. Ruosteeton ja vähän ajettu. Saa huomionsa 😂

Olisi ostanut vaikka Volkswagen Transporterin, se näyttää autolle ja on parempi ajaa kuin Hiace.