Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä vanhoilla autoilla ajavia

Vierailija
27.06.2026 |

Itse vaihdan aina 2 vuoden jälkeen uuteen.

Tiesittekö, että kaupoista saa myös uusia autoja, eikä toisten vanhoja!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan 50000 km vuodessa ja nyt autona 11-vuotias. Vähän liian uusi makuuni, mutta ajellaan nyt ja kun on vallan toiminutkin.

Olen harkinnut tuollaista 80-luvun loppupuolelta olevaa Mersua.

Mutta Meke eo ookkaan auto...Sen näkee uutisoinnistakin. Jos vanha daadaa on ojassa lukee lehdessä: henkilöauto ojassa. Jos se o mersu, audi tai bemu, siitä o aina erillinen maininta: mersu ojassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla