Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
En ymmärrä vanhoilla autoilla ajavia
27.06.2026 |
Itse vaihdan aina 2 vuoden jälkeen uuteen.
Tiesittekö, että kaupoista saa myös uusia autoja, eikä toisten vanhoja!
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mutta Meke eo ookkaan auto...Sen näkee uutisoinnistakin. Jos vanha daadaa on ojassa lukee lehdessä: henkilöauto ojassa. Jos se o mersu, audi tai bemu, siitä o aina erillinen maininta: mersu ojassa...