Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hyvää selvänäkijää

Vierailija
06.04.2024 |

Suosittele hyvää selvänäkijää joka tekee kirjallisesti tulkintoja. 

Kommentit (190)

Vierailija
1/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia olekaan. Googlaa "cold reading" ja "hot reading".

Vierailija
2/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan, ennen tehtiin paljon tulkintoja kirjallisesti. Olen ostanut sellaisia ennenkin. Mitä nuo ovat mistä kerrot tässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo nyt ainakin ovat silkkaa potaskaa, älä usko kaikkea mitä netistä luet. Koko ajan keksitään kaikkea uutta ja lisäksi jokaisella on omat palvelunsa joita tarjoaa sillä nimellä kuin itse haluaa.

Vierailija
4/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi, että kysyt itse suoraan saatanalta, Ap. 

Vierailija
5/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi, että kysyt itse suoraan saatanalta, Ap. 

Miten se tapahtuu? Vähän ohi aiheen tämäkin, teillä mahtaa olla vaikea elämä tässä kohdassa. Yritätkö käännyttää meitä täällä palstalla? En usko sinua, pala roviolla noita.

Vierailija
6/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo nyt ainakin ovat silkkaa potaskaa, älä usko kaikkea mitä netistä luet. Koko ajan keksitään kaikkea uutta ja lisäksi jokaisella on omat palvelunsa joita tarjoaa sillä nimellä kuin itse haluaa.

Cold reading ja hot reading eivät ole palveluja, vaan skeptikoiden antamia nimityksiä selvänäkijöiden ja meedioiden käyttämille menetelmille.

Huijari tekee kohteestaan päätelmiä, jotka vaikuttavat oudolta tietämiseltä, vaikka ovat aika helppoja päätelmiä ja arvauksia.

Toinen metodi on saada kohde itse paljastamaan asioita huomaamattaan.

Paljastuneet asiat taas avaavat mahdollisuuksia arvauksillevjavpäätelmille.

Vierailija
7/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cold reading ja hot reading eivät ole palveluja, vaan skeptikoiden antamia nimityksiä selvänäkijöiden ja meedioiden käyttämille menetelmille.

Huijari tekee kohteestaan päätelmiä, jotka vaikuttavat oudolta tietämiseltä, vaikka ovat aika helppoja päätelmiä ja arvauksia.

Nyt ei ollut puhe huijareista eikä siitä mitä nimityksiä annatte asioille. Pysykää poissa kiusanhenget. 

Vierailija
8/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ollut puhe h

Meediot ja selvänäkijät ovat joko kaikki huijareita tai uskovat itsekin humpuukiin.

En ole kiusanhenki, vaan yritän saada ihmiset luottamaan järkeen humpuukin sijasta.

Paljon vahinkoa tapahtuu, ihmisten tehdessä tärkeitä päätöksiä näiden humpuukimaakarien höpinöiden ohjaamana.

Eräs sukulaiseni otti todesta "tapaat pitkän, tumman miehen, saat hänen kanssaan lapsia ja harmonisen avioliiton".

Sitten kun sattui pitkä ja tumma kohdalle, yritti väkisin tästä puolisoa, muutaman vuoden riitaisa, eroon päättynyt suhde siitä vain seurasi.

Vierailija
9/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seppo Selvänäkijä tässä hei!

Tapaat pitkän ja tumman miehen!

Vierailija
10/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi on sun itse miettiä omaa elämääsi, tekemisiäsi ja tekemättä jättämiäsi asioita/ tekoja.

Mieti tulevaisuuttasi. Mitä se voisi olla, mitä voisit tehdä halumiesi asioiden saavuttamiseksi. 

Vierailija
11/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tietää tulevaisuuden?

Jos se on jotain ikävää, stressaat asiaa jo etukäteen. Jos se on jotain hyvää, saatat unohtaa elää hetkessä ja alkaa elää ennustuksen mukaan, niin ne aivot vaan toimii.

Ole tässä ja nyt, muu tapahtuu ajallaan. 

Ps. Joissain uskonnoissa uskotaan että ennustaminen, tulevaisuuden tietäminen tuo pahaa karmaa 

Vierailija
12/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljastuneet asiat taas avaavat mahdollisuuksia arvauksillevjavpääte

Siis sinähän valehtelet, miksi minä sinua kuuntelisin joka valehtelee näin pahasti? Oletko päästäsi sairas?

Vierailija
13/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi on sun itse miettiä omaa elämääsi, tekemisiäsi ja tekemättä jättämiäsi asioita/ tekoja.

Mieti tulevaisuuttasi. Mitä se voisi olla, mitä voisit tehdä halumiesi asioiden saavuttamiseksi. 

Kyllä saa tulkintojakin ottaa. Me jotkut ymmärrämme myös oman vastuumme asioissa emmekä syyttele turhaan tulkitsijoita. Kaikessa on omat riskinsä, ostin pesukoneen tunnetulta kodinkonevalmistajalta ja sen hajosi hyvin nopeasti. Eikö kannata suositella enää tätä valmistajaa tai ketään muutakaan valmistajaa?

Vierailija
14/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se on jotain ikävää, stressaat asiaa jo etukäteen. Jos se on jotain hyvää, saatat unohtaa elää hetkessä ja alkaa elää ennustuksen mukaan, niin ne aivot vaan toimii.

Ps. Joissain uskonnoissa uskotaan että ennustaminen, tulevaisuuden tietäminen tuo pahaa karmaa 

Ei koskaan kerrota koko tulevaisuutta eikä ole kenenkään toisen asia se miksi haluaisin tietää jotakin. Takerrutte epäolennaisiin asioihin. Kuitenkin itse yritätte kontrolloida koko ajan tulevaisuuttanne ja sitten pettyneinä itkette kun kaikki ei mene kuten haluaisitte menevän.

Vierailija
15/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta juominen, niin näkevät sitten sinut selvänä.

Vierailija
16/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuvittelet että joku sinulle täysin vieras ihminen tietäisi asioistasi paremmin kuin sinä itse.

Toki hän voi tempaista hatustaan jotain kun kerrot hänelle ikäsi, sukupuolesta, harrastuksesi, perhetaustasi...täysin vastuuttomasti

Vierailija
17/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette te typeriä vastauksienne kanssa, ei ihme jos ei parisuhteetkaan onnistu. Ei ne kumppanit ole tarkoitettu määräiltäväksi ja lisäksi olette röyhkeitä sekä äärimmäisen noloja näiden aivojenne tuotteiden kanssa. Fiksummat osaavat pelata kanssanne elämässä ja luottaa myös itseensä.

Vierailija
18/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hyvää selvänäkijää joka tekee kirjallisesti tulkintoja"

-Olen just tuollainen

Vierailija
19/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta juominen, niin näkevät sitten sinut selvänä.

Aina on tärkeintä miettiä muita ihmisiä. Ei ihme jos ei elämä näytä hyvältä. Eläkää nyt jo omaa elämäänne edes pienen hetken vai eikä etkö uskalla katsoa totuutta silmiin? 

Vierailija
20/190 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koskaan kerrota koko tulevaisuutta eikä ole kenenkään toisen asia se miksi haluaisin tietää jotakin. Takerrutte epäolennaisiin asioihin. Kuitenkin itse yritätte kontrolloida koko ajan tulevaisuuttanne ja sitten pettyneinä itkette kun kaikki ei mene kuten haluaisitte menevän.

Pettymykset kuuluu elämään otan ne vastaan ja suren jos surettaa. Kuitenkin päästän siitä irti ja tajuan hetken olevan vain väliaikainen. Lue Tollen, läsnä olon voima. Et voi kontrolloida mitä tulevaisuus tuo tullessaan, voit toki asettaa tavoitteita ja kannattaakin, mutta jos ne eivät onnistu niin ainakin yritit ja se riittää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä