En ymmärrä vanhoilla autoilla ajavia
Itse vaihdan aina 2 vuoden jälkeen uuteen.
Tiesittekö, että kaupoista saa myös uusia autoja, eikä toisten vanhoja!
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha on luotettavampi
Ei vaan ole. Ovat vikoja täynnä ja ruostuneet puhki.
Ruosteet voi aina rällätä puhtaaksi ja paikata
Muutakin tekemistä kuin korjata jotain ruostepommia käyttistä
Kaikki Suomalaiset eivät ole syntyneet kulta lusikka suussa, auto on sitäpaitsi huono sijoitus.
Koittakaa jotkut edes ajaa vanhoilla mielenkiintoisilla autoilla. Tietää aianki ettei malta nukahtaa rattiin kun voi jäädä näkemättä ehkä kasarin keltainen Opel Corsa tahi seiskarin myrkynvehreä Kitröen DS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha on luotettavampi
Ei vaan ole. Ovat vikoja täynnä ja ruostuneet puhki.
Minulla on 20 vuotta vanha Corolla, joka ei ole ollut "pajalla" koskaan. Kavereiden saksalais"premiumit" ovat siellä alvariinsa. Vanha Toyota on luotettavin auto.
Voisin ostaa uuden dieselin jos ei sen kusiveden kanssa tarvitsisi pelata.
Mulla on 300 heppanen saastuttava vanha jenkki, jolla ajelen. Jo ihan siksi, että viherpiiperöä veetuttaa.
Uudet autot ovat huonompia, kuin vanhat. Mitä vähemmän sähköä, sitä parempi ja luotettavampi auto.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 300 heppanen saastuttava vanha jenkki, jolla ajelen. Jo ihan siksi, että viherpiiperöä veetuttaa.
Jenkkiautot ovat kiinnostavia.
Vanhojen autojen korjailu kavereiden kanssa on sosiaalista puuhaa,kuten jumppa tai kutomapiiri naisille.Sitä paitsi ei niitä taivasalla rassata.Autotalli viimeisen päälle varusteltu ja maksanut parin uuden auton verran.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan haluaisit ostaa Venäjältä miljoona tonnia jäteöljyä ja kaataa sen järviin? Olisi miehekästä ja epävihreää. Pikku pip*elikin pitenisi ainakin sentin. Ei tarvitse kertoa mitä puoluetta kannatat.
Minä en ymmärrä miten tyhmiä jotkut ovat ostavat uuden auton ja ajavat sillä 2 vuotta. Esim 40 000€ ja saavat siitä 30 000€ kahden vuoden ajon jälkeen. Samaan aikaan sijoittavat ja pihtaavat rahasta. Kun voisi ostaa sen 2 vuotta käytetyn auton 30 000€ ja ajaa sillä 2 vuotta, myydä 25 000€ kun sen ensimmäisen kahden vuoden jälkeen se arvo tippuu huomattavan paljon vähemmän kuin ensimmäisen kahden vuoden aikana. Sen 5000€ voisi sijoittaa 2 vuoden välein, olisi 20 vuoden aikana sijoitettu enemmän kuin se uusi 40 000€ auto maksaa ja siitä kivasti tuottoja. Mutta tyhmä ei tajua.
Jospa olisikin '53 Cadillac Eldorado tai Coupe DeVillekin kävisi.
Itse en ymmärrä miksi ihmiset ostaa vessapaperia. 50€ setelit toimii persiin pyyhinnässä oikein hyvin. Muutama seteli riittää yhdelle istunnolle. Miksi vaivautua ostamaan jotain paperia erikseen?
Vierailija kirjoitti:
Vanha on luotettavampi
Monella auto on vain kulkuväline eikä sen arvo edes uutena ostettuna säily yhtä hyvin kuin vaikkapa asunnon.
Aina näitä joppareita täällä valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Uudet autot ovat huonompia, kuin vanhat. Mitä vähemmän sähköä, sitä parempi ja luotettavampi auto.
Saisikin vielä sellaisen ihan perustekniikalla olevan Auton uutena ilman Tietokonehärveleitä ja piipityksiä.
Voisin jopa ostaa.
Ei nyi rattia, eikä mäkätä tai pimpottele joka käänteessä. Ja joku muu on maksanut liikkeestä ulosajoon liittyvän arvonaleneman.
Vierailija kirjoitti:
Koeta löytää joku asia jonka ymmärrät. Ajatteleminenkin väsyttää jos ei ole kapasiteettia.
AP on ROVO. 🤡
Tämä on kyllä ihan validi ajatus.
Ei meidänkään tuttavapiirissä ole yhtäkään yli 25-vuotiasta, jolla olisi yli 15-vuotiasta autoa ajossa.
Harrasteautoja ei tietenkään lasketa.
Ei normaali ihminen halua ajaa vapaaehtoisesti vanhalla autolla.
Patongeista en tiedä, meillä citikka c1 ollut paras auto tähän mennessä. Ei oo vielä hajoillut.
Ärsyttävintä on surkean pieni maavara mutta kyl tuolla kaupunkiajossa pärjää.