Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä tapaisi maalla asuvia sinkkunaisia?

Vierailija
27.06.2026 |

Tinderissä on lähestulkoon pelkkiä kaupunkilaisia ja livenä sitten ei tiedä missä tapahtumissa maalla asuviin törmäisi? 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suviseuroilla? Kirppareilla? Lavatansseissa? Tangomarkkinoilla?

Vierailija
22/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maatalousnäyttelyissä.

Käynnyt useasti mutta nähnyt melkeinpä vaan pariskuntia liikkeellä ja naisissa sitten useamman naisen kaveriporukoita. Yksin liikkeellä olevia naisia ei juurikaan näe. ap

Ja et pysty menemään juttelemaan jos naiset on porukalla syystä että?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä HESAloinen naisella tekee, homoja ne on nykyään.

vai onko ap nainen🤔

Vierailija
24/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmässä kylän ainoassa maalaiskaupassa? Lähimmässä kylän ainoassa baarissa?

Vierailija
25/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä HESAloinen naisella tekee, homoja ne on nykyään.

vai onko ap nainen🤔

Niin, maalla asuu myös homomiehiä.

Vierailija
26/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maatalousnäyttelyissä.

Käynnyt useasti mutta nähnyt melkeinpä vaan pariskuntia liikkeellä ja naisissa sitten useamman naisen kaveriporukoita. Yksin liikkeellä olevia naisia ei juurikaan näe. ap

Ja et pysty menemään juttelemaan jos naiset on porukalla syystä että?

Sosiaalisesti kömpelö ja ujo niin jännittää jo yhdelle puhua mutta useampi nainen on vähän liikaa tai pitäisi puoli päivää kerätä rohkeutta. Hölmöä joo pelätä naisia mutta minkäs teet vaikka koittanut tätä muuttaa. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maatalousnäyttelyissä.

Käynnyt useasti mutta nähnyt melkeinpä vaan pariskuntia liikkeellä ja naisissa sitten useamman naisen kaveriporukoita. Yksin liikkeellä olevia naisia ei juurikaan näe. ap

Ja et pysty menemään juttelemaan jos naiset on porukalla syystä että?

Sosiaalisesti kömpelö ja ujo niin jännittää jo yhdelle puhua mutta useampi nainen on vähän liikaa tai pitäisi puoli päivää kerätä rohkeutta. Hölmöä joo pelätä naisia mutta minkäs teet vaikka koittanut tätä muuttaa. ap

Ota rohkaisuryyppy. Älä liikaa kuitenkaan.

Vierailija
28/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maatalousnäyttelyissä.

Käynnyt useasti mutta nähnyt melkeinpä vaan pariskuntia liikkeellä ja naisissa sitten useamman naisen kaveriporukoita. Yksin liikkeellä olevia naisia ei juurikaan näe. ap

Ja et pysty menemään juttelemaan jos naiset on porukalla syystä että?

Sosiaalisesti kömpelö ja ujo niin jännittää jo yhdelle puhua mutta useampi nainen on vähän liikaa tai pitäisi puoli päivää kerätä rohkeutta. Hölmöä joo pelätä naisia mutta minkäs teet vaikka koittanut tätä muuttaa. ap

Ota rohkaisuryyppy. Älä liikaa kuitenkaan.

Jos autolla liikkeellä niin ei silloin oteta. Lisäksi haluaisi ilman alkoholia pystyä naisiin tutustumaan. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap osaatko sinä tanssia. Kesän tansseissa on sinkkujakin. Jos et osaa, niin kiireesti tanssikurssille.

Vierailija
30/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap osaatko sinä tanssia. Kesän tansseissa on sinkkujakin. Jos et osaa, niin kiireesti tanssikurssille.

Kävin kursseilla mutta en koskaan oppinut tanssia vaikka yritin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani sinkkunainen on ainakin aikaisemmin käyttänyt Suomi24:ta.

Vierailija
32/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap osaatko sinä tanssia. Kesän tansseissa on sinkkujakin. Jos et osaa, niin kiireesti tanssikurssille.

Kävin kursseilla mutta en koskaan oppinut tanssia vaikka yritin. ap

Voi rähmä. Toiset ei vain opi tanssimaan. Ei minunkaan puoliso osaa. Minä opin jo varhaisteininä tavallisimmat tanssit. Humppa, valssi, polkka esim.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten olis ne nitrodiskot. Aikuisille diskodäänssit. Niissähän voi hytkyä miten tykkää.

Vierailija
34/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap osaatko sinä tanssia. Kesän tansseissa on sinkkujakin. Jos et osaa, niin kiireesti tanssikurssille.

Tansseissa on niitä joita kiinnostaa tanssiminen. Jos vain opettelee tanssimaan sen takia että siellä olisi joku nainen niin on ihan hakoteillä. Pitäisi olla yhteinen kiinnostus 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/35 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap osaatko sinä tanssia. Kesän tansseissa on sinkkujakin. Jos et osaa, niin kiireesti tanssikurssille.

Kävin kursseilla mutta en koskaan oppinut tanssia vaikka yritin. ap

Ei tarvi osata tanssia. Jarkko Martikainen sen parhaiten sanoi:

 

Ylämäessä tönin sua eteenpäin
Alamäessä vauhtias jarrutan
Vaikken kanssasi tanssimaan oppinut
Opin enemmän, opin sinut

 

M35