Missä tapaisi maalla asuvia sinkkunaisia?
Tinderissä on lähestulkoon pelkkiä kaupunkilaisia ja livenä sitten ei tiedä missä tapahtumissa maalla asuviin törmäisi?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maatalousnäyttelyissä.
Käynnyt useasti mutta nähnyt melkeinpä vaan pariskuntia liikkeellä ja naisissa sitten useamman naisen kaveriporukoita. Yksin liikkeellä olevia naisia ei juurikaan näe. ap
Ja et pysty menemään juttelemaan jos naiset on porukalla syystä että?
Mitä HESAloinen naisella tekee, homoja ne on nykyään.
vai onko ap nainen🤔
Lähimmässä kylän ainoassa maalaiskaupassa? Lähimmässä kylän ainoassa baarissa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä HESAloinen naisella tekee, homoja ne on nykyään.
vai onko ap nainen🤔
Niin, maalla asuu myös homomiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maatalousnäyttelyissä.
Käynnyt useasti mutta nähnyt melkeinpä vaan pariskuntia liikkeellä ja naisissa sitten useamman naisen kaveriporukoita. Yksin liikkeellä olevia naisia ei juurikaan näe. ap
Ja et pysty menemään juttelemaan jos naiset on porukalla syystä että?
Sosiaalisesti kömpelö ja ujo niin jännittää jo yhdelle puhua mutta useampi nainen on vähän liikaa tai pitäisi puoli päivää kerätä rohkeutta. Hölmöä joo pelätä naisia mutta minkäs teet vaikka koittanut tätä muuttaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maatalousnäyttelyissä.
Käynnyt useasti mutta nähnyt melkeinpä vaan pariskuntia liikkeellä ja naisissa sitten useamman naisen kaveriporukoita. Yksin liikkeellä olevia naisia ei juurikaan näe. ap
Ja et pysty menemään juttelemaan jos naiset on porukalla syystä että?
Sosiaalisesti kömpelö ja ujo niin jännittää jo yhdelle puhua mutta useampi nainen on vähän liikaa tai pitäisi puoli päivää kerätä rohkeutta. Hölmöä joo pelätä naisia mutta minkäs teet vaikka koittanut tätä muuttaa. ap
Ota rohkaisuryyppy. Älä liikaa kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maatalousnäyttelyissä.
Käynnyt useasti mutta nähnyt melkeinpä vaan pariskuntia liikkeellä ja naisissa sitten useamman naisen kaveriporukoita. Yksin liikkeellä olevia naisia ei juurikaan näe. ap
Ja et pysty menemään juttelemaan jos naiset on porukalla syystä että?
Sosiaalisesti kömpelö ja ujo niin jännittää jo yhdelle puhua mutta useampi nainen on vähän liikaa tai pitäisi puoli päivää kerätä rohkeutta. Hölmöä joo pelätä naisia mutta minkäs teet vaikka koittanut tätä muuttaa. ap
Ota rohkaisuryyppy. Älä liikaa kuitenkaan.
Jos autolla liikkeellä niin ei silloin oteta. Lisäksi haluaisi ilman alkoholia pystyä naisiin tutustumaan. ap
Ap osaatko sinä tanssia. Kesän tansseissa on sinkkujakin. Jos et osaa, niin kiireesti tanssikurssille.
Vierailija kirjoitti:
Ap osaatko sinä tanssia. Kesän tansseissa on sinkkujakin. Jos et osaa, niin kiireesti tanssikurssille.
Kävin kursseilla mutta en koskaan oppinut tanssia vaikka yritin. ap
Tuntemani sinkkunainen on ainakin aikaisemmin käyttänyt Suomi24:ta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap osaatko sinä tanssia. Kesän tansseissa on sinkkujakin. Jos et osaa, niin kiireesti tanssikurssille.
Kävin kursseilla mutta en koskaan oppinut tanssia vaikka yritin. ap
Voi rähmä. Toiset ei vain opi tanssimaan. Ei minunkaan puoliso osaa. Minä opin jo varhaisteininä tavallisimmat tanssit. Humppa, valssi, polkka esim.
No sitten olis ne nitrodiskot. Aikuisille diskodäänssit. Niissähän voi hytkyä miten tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Ap osaatko sinä tanssia. Kesän tansseissa on sinkkujakin. Jos et osaa, niin kiireesti tanssikurssille.
Tansseissa on niitä joita kiinnostaa tanssiminen. Jos vain opettelee tanssimaan sen takia että siellä olisi joku nainen niin on ihan hakoteillä. Pitäisi olla yhteinen kiinnostus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap osaatko sinä tanssia. Kesän tansseissa on sinkkujakin. Jos et osaa, niin kiireesti tanssikurssille.
Kävin kursseilla mutta en koskaan oppinut tanssia vaikka yritin. ap
Ei tarvi osata tanssia. Jarkko Martikainen sen parhaiten sanoi:
Ylämäessä tönin sua eteenpäin
Alamäessä vauhtias jarrutan
Vaikken kanssasi tanssimaan oppinut
Opin enemmän, opin sinut
M35
Suviseuroilla? Kirppareilla? Lavatansseissa? Tangomarkkinoilla?