Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pride-kritiikki ja siihen reagointi:PALJASTAVAA!!

Vierailija
27.06.2026 |

Miten se onkin niin, että aina kun joku arvostelee setaa tai pridea, niin sekunnissa hänen kimpussaan on joku, joka yrittää nolata ( ja vaientaa) sen arvostelijan - ei esittämällä mitään asiallisia vasta-argumentteja, kuten luulisi - vaan vihjailemalla, väittämällä tai suorastaan syyttämällä, että kritisoija on itse <- omoh. Siis ei asiallista keskustelua, vaan suoraan mielipiteen esittäjän persoonaan tai oletettuun sellaiseen menemistä ja nolaamista tai jopa haukkumista.

Ja millä tavalla nimittelemällä ja haukkumalla? No haukkumalla <- iskomoh tietenkin! Sehän se on pahinta, vai?
Eli salaa ja syvällä sisimmässään nämä tietävät itsekin, että <- suomoh on jotenkin noloa ja hävettävää. Tosi paljastavaa!
Ja sitten ovat muka ylpeitä siitä. On siinä dysforiaaa kerrakseen. Ei käy kateeksi.
Ja sen sijaan, että tähän vastattaisiin asia-argumentilla, oletan, että minua haukutaan iskomoh.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan